803 55 67
                                    

Naruto,

Sana romantik bir hitap şekliyle seslenmek istemiyorum. Bunu okuduğuna göre zaten hayatında başka birisi var ve ona saygısızlık etmek istemem. Onu sevdiğine göre çok iyi biri olmalı. Keşke onunla tanışabilseydim.

Şimdi diyeceksin ki, bu çocuk bir daha karşıma çıkmayacağına söz verdi. Yıllar sonra niye ortaya çıkıyor? Bunu demekte haklısın.

Bu mektubu gülümseyerek yazıyorum çünkü gülümsediğim bu dudaklarımı bir kaç saat önce öptün. O normal bir öpücük değildi. Hissettim. Sevgini, nefretini, kırgınlığını ve yaralanmışlığını.

Ne desem telafi edemem ama umarım başarmışımdır. Umarım benden nefret etmişsindir ve normal bir şekilde hayatına devam etmişsindir.

Bu mektubu sana Neji verdiğine göre her şeyi açıklamıştır o yüzden ben de anlatmaya çalışmayacağım. Seçtiğim yol doğru mu yanlış mı bilmiyorum.

Bildiğim tek şey dudaklarımda senin izinle ölmek istediğim.

Bir kaç saat sonra ameliyata gireceğim ve çıkamayacağım. Kabullendim. Zaten zor bir seçim değildi. Ha sen yoksun, ya ölmüşüm. Uzun süredir ikisi de aynı geliyor bana.

Belki mezarıma papatya dikersin? Papatyalar canlıyken değil ölüyken daha güzel kokar derler. Belki benim de ölü toprağımın da güzel kokmasını sağlarlar.

Unutma, istediğin hayatı yaşayabilirsin. Benim için de yaşa. Çünkü ben ikimiz için de öldüm. En yakın zamanda görüşmemek dileğiyle. Bilirsin, cehennemde melekler olmaz.

Sevgilerle,
Uchiha Sasuke.

Naruto gülümserken gözlerini sildi ve mırıldandı. "Bu kadar romantik olman canımı yakıyor."

Nefret - SasuNaruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin