Pevně jsem ho chytil za ruku a přitáhl blízko k sobě. Došel jsem s ním do blízkého baru. Oh, takovou vůni alkoholu jsem už dlouho necítil.
Přišel jsem s ním do baru a rozhlédl jsem se. Hm... Vlastně v baru jsem byl snad jen jednou a to je strašně dlouho.
Sedl jsem si s ním k baru a počkal až se tu objeví barman. ,,Už víš, co si dáš?"
Sedl jsem si vedle něj. ,,Em. Ne." Nejsem v alkoholu znalec a moc druhů jsem neměl. Je to celkem jedno.
Dobře. Takže ho musím zaškolit. Barman přišel. ,,Skotskou, dvakrát." Požádal jsem a usmál se na Izu.
Usmál jsem se a čekal. Skotskou jsem taky ještě neměl, takže co.
Hned před námi přistála. Vzal jsem sklenku do ruky a kopl to do sebe. Dlouho jsem pořádný pití neměl. Posledních deset let cucám jen pivo.
Hm? Vzal jsem si to do ruky a čichl si k tomu. Pokrčil jsem rameny a taky to vypil na ráz jako Kacchan.
Hned jsem se podíval na Izuku. Chci vidět jeho reakci. V alkoholu je v podstatě něco jako panic.
Vyplázl jsem jazyk a zatřepal hlavou. Takhle nějak jsem poprvé reagoval na vodku. Takhle asi budu reagovat na každý alkohol no, ale tak co.
Zasmál jsem se. ,,Chutná?" Rýpl jsem si a mávl na barmana. Ten mi automaticky nalil další.
Zabručel jsem. ,,Takhle jsem předtím reagoval i na vodku a dal jsem si zase." Řekl jsem.
Hodil jsem do sebe i tuhle skleničku. S čím pokračujeme teď? ,,V tom případě mi dovol představit tě sake?" Optal jsem se a objednal ho.
,,Sake? Dobře." Zahuhlal jsem. Je mi celkem jedno co dá. Chtěl bych ochutnat pár, které jsem ještě neměl.
Nejoblíbenější japonský alkohol. Objednal jsem dvě sklenky a taky brzo před námi zastavily. Přiťukl jsem si s ním.
Hm... Ťukl jsem si s ním a hned to na ráz vypil. Oklepal jsem se. Uh. Bože... Není to ale špatný. Olízl jsem si rty.
Vypil jsem to a opět ho pozorně sledoval. Tyhle jeho reakce jsou na tom nejlepší. Usmál jsem se. ,,Chutná?"
,,Jo je to celkem dobrý. Lepší než to předtím." Zamumlal jsem a hlavu si podepřel rukou. Podíval jsem se na něj.
Šťouchl jsem ho do nosu. ,,Takže si dáš ještě?" Nadzvedl jsem obočí v otázku.
Usmál jsem se. ,,Jo může být." Hlesl jsem v souhlas. Je mi trochu teplo, ale opilost necítím, takže jsem ok. Taky jsme neměli hodně.
Opět jsem mávl na barmana a sake bylo tu. Začal jsem pít. Tohle je poprvé, co s ním venku piju.
Hmm? Nalil jsem si teda a zase to vypil. Trochu mě to pálí na hrudi, to znamená, že alkohol působí? Oklepal jsem se.
Usmál jsem se a lehce ho pohladil po tváři. ,,Už jsem ti říkal, že máš krásný oči?"
Sledoval jsem ho a pak se pousmál. Přivřel jsem oči. ,,Jo. Párkrát se jsi zmínil ale stejně je hezké slyšet někdy to zase."
Naklonil jsem se a lehce ho políbil. Mezitím jsem mávl na obsluhu. ,,A zmínil jsem i to, že tě miluju?"
Polibek jsem vrátil. ,,Taky a taky to rád slyším." Uchechtl jsem se. Asi to u něj dělá alkohol. Ale i kdyby tak co. Tohle mi občas řekne a tyhle věci rád uslyším. ,,Taky tě miluju."