Začal jsem ho hladit ve vlasech. Kdy naposledy jsme se takhle váleli ve vaně? Pět, šest let zpátky? Většinou se s ním koupali kluci.
Odpočíval jsem s ním takhle ještě nějakou dobu. Bylo to příjemné a potřebovali jsme to. Relaxace a mazlení... Ve vaně. Je to super. ,,Už asi vylezeme."
Zamručel jsem. Skoro jsem usínal. ,,Už?" Zamumlal jsem a koukl na něj. To je nějak brzo, ne?
Hm? ,,Jsme tu skoro dvě hodiny." Hlesl jsem a pohladil ho po tváři. Dal jsem mu pusu. Skoro usnul. Heh.
Našpulil jsem rty. ,,Ale já se chci ještě mazlit." Zahuhlal jsem ospale. Potřebuju se dobít a navíc je potřeba dohnat ty měsíce, kdy jsme neměli možnost se tolik mazlit.
Uchechtl jsem se. ,,Tak můžeme ještě do postele." Zamumlal jsem a pousmál se. Zvedl jsem se.
Mlčel jsem a taky se zvedl. Sáhl jsem pro osušky a jednu mu podal. Osušil jsem se a následně vypustil vodu. ,,Chceš udělat něco k jídlu?"
,,Můžeme si kdyžtak dát ten zbytek." Řekl jsem a osušil se. Vypustil jsem vanu a šel do ložnice.
Kývl jsem. ,,Tak jdi do postele, já to donesu." Pověděl jsem a ručník si obmotal kolem pasu.
Kývl jsem a přišel jsem do ložnice. Ze skříně jsem si vytáhl tepláky a oblékl si je. Lehl jsem si do postele.
Přišel jsem do kuchyně a vzal to, co jsme nedojedli. Moc toho ale teda nezbylo. Vrátil jsem se za Izuku a tác položil vedle něj. Přešel jsem ke skříni a koukal, co na sebe natáhnu.
Usmál jsem se. Sedl jsem si a opřel se o polštář. Podíval jsem se na něj. ,,Vezmi si klidně i trenky." Řekl jsem.
Otočil jsem se na něj. ,,Jen?" Hlesl jsem. Jako, jo, lezu do postele jen v trenkách, ale jen když jdu spát.
,,No a. Pojď." Zabručel jsem a sedl si trochu aby měl místo. Byl jsem před celou postel. Heh.
Vzal jsem si tedy jen trenky a osušku hodil přes topení. ,,Máš na mě hroznej vliv." Utrousil jsem ironicky a sedl si na postel k němu, tedy až když mi uvolnil místo.
Uchechtl jsem se a opřel se o něj. Dal jsem na nás tác a jemu dal pizzu. Pak jsem si vzal taky poslední.
Vzal jsem si od něj kousek pizzy a kousl. Studený to už není ono, ale pizza je pizza, člověk jí prostě neřekne ne.
Začal jsem jíst tu pizzu. Mohli jsme to trochu ohřát, ale i tak to sním. Lehl jsem si a jedl. Dojedl jsem pizzu a pak si vzal i kousek sushi.
,,Sedni si, zadusíš se." Pokáral jsem ho. Teď si přijdu už i jako jeho rodič. Stárnu, je to vidět.
,,Nejsem dítě." Uchechtl jsem se. ,,Jíst umím." Řekl jsem ale sedl si teda. Dojedl jsem dvoje sushi a zbytek mu dal. Pak jsem si zase lehl a objal ho.
V tomhle rozhodně dítě je. Jednou rukou jsem se dál cpal, druhou jsem ho drbal ve vlasech. Občas mi chybí, že už své králičí já nepoužívá. Teď, když budu pracovat spíš doma, by se to hodilo.
Spokojeně jsem zamručel a zavrtěl ocáskem. Zavřel jsem oči a hlavu položil na jeho hruď. Odpočíval jsem.
Dojedl jsem to a tác odložil na stolek vedle postele. Ruce jsem prohodil a tím ho mohl obejmout kolem ramen, zároveň pokračovat v jeho drbání.
Spokojeně jsem bručel. Je to opravdu příjemné. Vydechl jsem a vrtěl ocáskem dokola. Hm...
Je jako plyšovej, až na to, že úplně ale úplně živej a skutečnej. Dokonalé. Dal jsem mu pusu na čelo. ,,Víš, že jsme v podstatě proleželi celej den?"
,,Hm.... No jo." Zahuhlal jsem. Moc to pro mě není, ale on se rád mazlení, tak mu to dopřeju celý den. Heh. Ale je to příjemné.
Dělá to kvůli mě. ,,Zítra tedy něco podnikneme, pro děti pojedu až večer." Rozhodl jsem. Asi ho někam vytáhnu.
,,Jo můžeme." Řekl jsem a odpočíval. Možná si za chvíli vezmu ten test a půjdu si to zkusit.
Dost pokrouceně jsem se natáhl pro deku a zabalil ho do ní. Sice teprve končí říjen, ale už teď je docela zima. Což mi připomíná, že bych mohl zatopit. Mohl, že jo? Jo, jinak by mi tu tenhle chlupáč umrzl a zítra aj ti tři další.
Em... Dobře. Tak si test udělám potom. Usmál jsem se a objímal ho teda dál.
Zabručel jsem. Nudím se. Ah! Lépe jsem si lehl a začal ho pusinkovat. To je lepší.
Usmál jsem se a ruku dal na jeho vlasy, které jsem prohrábl. ,,Miluju tvoje vlasy." Řekl jsem spokojeně.
Nadzvedl jsem obočí. ,,Jo? A já se chtěl ostříhat." Zamumlal jsem. Heh.
,,Můžeš, ale ne tolik." Řekl jsem. Hehe. Dal jsem mu pusu na tvář a pak na krk.
Spokojeně jsem vydechl. ,,Dobře, jak si jen přeješ." Zašeptal jsem a tiše mručel. Hm.
Hihi. ,, Víš co by to slušelo? Oholený zátylek. Jako jak jsi to měl dříve, ale ne tak hodně. Jen trochu." Měl to v pětadvaceti a vypadal fakt neodolatelně. Měl to jen trochu moc nahoru.
Huh? ,,Myslíš ten účes, kvůli kterému jsi mě nechtěl pouštět ven, páč 'na mě moc čučí holky'?" Zeptal jsem se. To byla jedna žárlivá scéna za druhou. Chápu, bál se, ale i tak, však ví, že bych ho neopustil.
Nakrčil jsem nos. ,,No jo no jo. Ale věřím ti." Řekl jsem. ,,Klidně tě ostříhám." Už jsem ho párkrát stříhal. I kluky a Natsumi. Jde mi to. Heh.
Dal jsem mu pusu. ,,Dobře, tak jo, zítra?" Optal jsem se. Je úžasný. Existuje vůbec něco, co mu nejde? Nemyslím si.
Usmál jsem se spokojeně a dal mu pusu. ,,Skvělý." Vydechl jsem.
Je nadšenej, alespoň že tak. Usmál jsem se a pořádně ho znovu objal. Oh. ,,Když tu nejsou děti, myslíš, že bych mohl spát nahej?"
Usmál jsem se a objímal ho taky. ,,Jo proč ne. Klidně taky budu." Řekl jsem. Alespoň se nám víc prokrví tělo a bude nám tepleji.
Oh. ,,Fajn, beru tě za slovo." Miluju, když spí nahej a tiskne se ke mě. Je to uklidňující, ale zároveň taky sexy.
Kývl jsem a usmál se. ,,Půjdu si udělat ten test. Nevadí jestli nebudu těhotný teď. Je ještě víc času a nemusí to být hned." Zamumlal jsem a odtáhl se.
Pohladil jsem ho po tváři. ,,Já vím, nemusíš otěhotnět hned," Ujistil jsem ho ,,zkusíme to kolikrát jen bude potřeba." Usmál jsem se na něj. Jen nechci, aby byl zklamaný, kdyby to teď nevyšlo. Uh. ,,Mám jít s tebou?"
Usmál jsem se a zakroutil hlavou. ,,Ne dobrý.", Zvedl jsem se a šel do obýváku pro testy.
Objal jsem polštář a sledoval jak odchází. Dobře. Tak já tu počkám.
Vzal jsem si jeden test a šel do koupelny. Takže... Na tohle se... a dvě čárky že jsem těhotný? Dobře. Udělal jsem to tak a test položil na umyvadlo. Teď počkám.
Ugh. Tohle je dlouhý. Sedl jsem si a z nudy si začal kousat spodní ret.
Sedl jsem si na kraj vany a čekal. Zabručel jsem a zavřel oči. Hm... Podíval jsem se na čas. Už. Zvedl jsem se a podíval se na test. Oh. Takže nejsem. Sklopil jsem uši. No. Můžeme to pak zkusit zase. Dokonce tohohle měsíce bych ale chtěl a na to máme deset dní. Takže tak. Test jsem hodil do koše a vrátil se.
Když se vrátil, vyskočil jsem na nohy. Uši má dole a vypadá smutně. Nevyšlo to. Přešel jsem k němu a pevně ho objal. ,,To je dobrý, zlato." Zašeptal jsem a políbil ho na spánek. Chudák můj malej.
Hm? Pousmál jsem se. ,,to je v pohodě. Ne vždy to vyjde na poprvé. Nevadí mi to. Ale chtěl bych být do konce tohohle měsíce." Dal jsem mu pusu a shodil ho na postel. Lehl jsem si k němu.