215 🧡💚 ~ Uwu

338 32 0
                                    

Poťukal jsem mu na nosík. ,,I když to asi ne, co kdyby ses do něj zamiloval, že?" Zabručel jsem a pohladil ho po vnitřní straně jednoho z oušek.

Odfrkl jsem si a kousl ho. Akorát ne tak silně. Přece jen vím, že to bolí. Pak jsem si kýchl.

Au! Prsty jsem mu dal dál od pusy. Je jak piraňa! Ale to kýchnutí bylo sladké. Zabručel jsem. ,,Myslím to vážně! Přebere mi tě a budeš s ním mít kupu dalších dětí." Zamumlal jsem a začal ho drbkat po hřbetu.

Zavřel jsem oči. Jo to určitě. Magor. Sklopil jsem uši ale pak spokojeně zamručel.

Nohy jsem si dal na druhou židli a dál ho drbal. Koukal jsem se na linku před sebou. ,,Občas přemýšlím, jak by to asi vypadalo, kdyby jsi byl starší a tehdy v té noře měl králičího chlapa a děti, víš?"

Lehl jsem si. Opravdu? Co ho to napadá? A uvědomuje si, že si s ním povídat nemůžu že? Leda bych se změnil, ale to nechci. Když jsem králík a v jeho mikině, tak mi je tepleji. Cítím trochu chlad, ale jinak je to perfektní.

Druhou rukou jsem chytil kapsu a přitiskl si ho k sobě. ,,Jako jo, opilej bych tě vzal domů a nechal tě v kleci pro křečka, ale pak bys utekl hned jak bych tě nechal běhat v bytě." Povídám si spíš sám se sebou. Nevím, no. ,,Dneska by ti v té noře byla slušná zima," mumlal jsem ,,a pravděpodobně bys měl za sebou už nějakej ten veletucet dětí," to je fakt, ten králík by se s ním nehádal, že další dítě nechce. Víc jsem ho zabalil do mikiny. ,,Možná by jsi dneska už taky ale bydlel jinde." Králíci se možná moc nestěhujou, navíc by tenhle dům byl pořád prázdný, takže by tam mohl teoreticky zůstat. ,,Já bych šel pravděpodobně na vejšku a skončil jako moje máma." Otřásl jsem se nad tou představou. Bože, jen to ne.

Ach bože... Já nejsem psychiatr nebo co to je, abych ho poslouchal říkat takové sračky. Pomoc. Sakra. Stejně se odsud nedostanu. Kdybych se změnil, spadli by jsme na zem a jemu bych roztrhal mikinu vejpůl.

Povzdechl jsem si a podíval se na něj. Zabalený v té mikině vypadá tak malince a roztomile. Po chvíli jsem zase promluvil. ,,Miluju tě, fakt že jo." Sdělil jsem mu něco, co už dávno ví, ale říct jsem to, po tom jak jsem to dodrbal, musel.

Usmál jsem se pro sebe a do ruky mu drkl hlavou. Pak jsem jen ležel a odpočíval.

Usmál jsem se a sklonil se. Dal jsem mu pusu na jeho malé a chlupaté čelíčko. Chvíli jsem ho ještě drbal a pak mi to došlo. Oh. ,,Nechceš jít ke krbu?"

Hm? Oh jasně! Kýval jsem hlavou v souhlas. Bože. To je dorozumívání. No alespoň budu víc v teple.

Chytil jsem kapsu a opatrně se s ním zvedl. Přešel jsem do obýváku a klekl si ke krbu. Hodil jsem tam dřevo a zapálil to. Tak. Sedl jsem si blízko toho krbu a opět začal Izuku drbat. ,,Začínám se bát, že se roztečeš jako sněhulák."

Spokojeně jsem zamručel a vydechl. Tohle teplo je ještě lepší. Spokojeně jsem občas zavrtěl ocáskem.

Podrbkal jsem ho a lehl si s sním na bok. Nějak postiženě jsem ho objal.

Zavrtal jsem se mu ke krku a zavřel oči. Teď je mi víc teplo. Aaaaah. Příjemné.

Oh. Drbal jsem ho tak dlouho, dokud jsem tím teplem neusnul.

Hm? Nakrčil jsem nos a zavrtěl s ním. Koukl jsem se na něj. Škoda. Víc jsem se zavrtal do jeho krku a zavřel oči. Usnul jsem teda taky.

Vzbudila mě chladnoucí podlaha. Sakra. Usnul jsem! Opatrně jsem si i se spícím Izuku sedl a do krbu hodil nové dřevo, abych tu udržel teplo. Nohy jsem si přitáhl k tělu a z gauče stáhl deku, kterou jsem si hodil přes kolena, takhle se Izuku neudusí a nebude mu zima dokud ten krb nebude zase pořádně topit.

Zabručel jsem a přetočil se na záda. Když jsem králík je to trochu nepohodlné, ale i tak se dá ležet. Otevřel jsem oči a koukal se vzhůru nohama.

Ruce jsem si dal přes kolena a díval se do ohně. Je to nepříjemný, ale člověk si zvykne.

Už je mi tepleji. Přetočil jsem se normálně. Možná se už změním a obléknu. Asi.

Jednu ruku jsem strčil pod deku do kapsy k Izuku a začal ho lehce drbat. Asi je vzhůru, jinak by se tolik nevrtěl.

Zamručel jsem a usmál se spokojeně. Zavrtěl jsem ocáskem a hned na to vylezl z kapsy.

Oh? Nadzvedl jsem deku a podíval se. ,,Copak? Kam jdeš?" Optal jsem se.

Fakt mluví, když nemůžu odpovídat? Zabručel jsem a tu Měník se v člověka. Zalezl jsem k němu pod deku a pak si vlezl i pod jeho mikinu. Má jí dost velkou.

Oh. Usmál jsem se a objal ho. ,,Nemám ti dojít pro oblečení?" Optal jsem se. Zmrzne.

Zakroutil jsem hlavou. Takhle to je příjemnější..." Zamumlal jsem a objal ho. Zavřel jsem oči.

Dal jsem mu pusu do vlasů. ,,Pořád je ti taková zima?" Zeptal jsem se a jednu ruku stáhl dovnitř mikiny, začal jsem ho hladit.

,,Zima, ale ne už taková..." Hlesl jsem a spokojeně zamručel. Vrtěl jsem ocáskem.

To samé jsem udělal s druhou rukou. ,,To je dobře, už jsem se bál, že tě budu muset zahřát jinak." Zamumlal jsem a opatrně ho škrabkal po zádech.

,,Jak? Že by jsi mě dal ke dřevu?" Zeptal jsem. Tohle je příjemný... Vydechl jsem spokojeně.

Odkašlal jsem si. Ehem. ,,No, to zrovna ne." Potřebuju si po dlouhej době zajít do kostela, či něco takového.

,,Tak jak?" Zeptal jsem se a víc ho objal. Kýchl jsem si. No. Pochybuju že dneska se o dítě pokoušet nebudeme. Kdo by chtěl chrápat s někým kdo je nachlazený a tak. Obličej jsem si mu zavrtal do krku.

Em. ,,To si nechám ke spovědi." Pověděl jsem a chytil ho za nahou zadnici. Zvedl jsem se s ním. ,,Teď ti jdeme udělat čajík." Oznámil jsem mu a vzal i deku.

Hm? Oh. ,,aha. No. To by jsi stejně neudělal. Znám tě." Zamumlal jsem. O. Takový není.

Cože? ,,Co bych neudělal?" Zeptal jsem se ho a došel do kuchyně. Jednou rukou jsem zapl varnou konvici a hledal jeho oblíbený čaj.

On nemyslel tamto? Eh... Zakroutil jsem hlavou. ,,Nic." Zamumlal jsem a držel se ho. ,,Měl bych se jít obléknout."

,,Ne, ne, mě se líbíš nahý." Odpověděl jsem mu a čaj našel. Tak. Pytlík jsem dal do hrnečku a když konvice vycvakla, čaj jsem zalil. ,,Až ti bude lépe, zopakujeme si to jinak." Zamumlal jsem s flirtujícím podtónem a čaj mu zamíchal.

Našpulil jsem rty. Líbím nahý... Ať mi dá alespoň mikinu jeho! Vydechl jsem a sledoval ho. Oh. Poplácal jsem ho po tváři a dal mu pusu. To tak. Uchechtl jsem se a čekal.

Vzal jsem hrnek a lépe chytil Izuku. Šel jsem s ním zpět do obýváku ke krbu. Sedl jsem si s ním na zem a hrnek položil na stolek. ,,Jestli se zvládneš otočit, nechám ti rukávy a můžeš si vypít čajík."

Kývl jsem. Kousl jsem se do jazyka a nějak se mi povedlo otočit. Ruce jsem dal do rukávu. Tak. Usmál jsem se a opřel se o něj.

Můj Králíček Part 2 (Done ✓)Kde žijí příběhy. Začni objevovat