231 🧡💚 ~ Uwu

313 35 0
                                    

Možná by byla skvělá i dvojčata. Ah. Ne, přestávám přemýšlet. Zavřel jsem oči a prostě ho objal, na chvíli jsem ho tedy přestal hladit.

Vydechl jsem. Bože ta tepla vana... Spokojeně jsem zamručel a za několik minut jsem usnul.

Najednou se na mě úplně uvolnil. Pane bože, usnul? Proč poslední dobou jenom spí, když jsme spolu? Na začátku vztahu, když jsem ho vytáhl z nory, jsem to chápal, začal se zase cítit bezpečně. Nechám to být, prostě je unavený. Navíc vypadá sladce. Usmál jsem se a dal mu pusu na spánek. Přidal jsem teplotu vyhřívání.

Přetočil jsem se na bok a jednou rukou ho objal kolem pasu. Spokojeně jsem zavrtěl ocáskem a spal takhle furt.

Začal jsem ho hladit po ocásku a tiše mručel. Musí si to hodně užívat, že? Usmál jsem se a na chvíli zavřel oči.

Byl to takový ten lehký spánek na pár minut. Po asi dvaceti minutách jsem se probudil. Zamručel jsem a promnul si oči. ,, Promiň. Prostě se cítím uvolněný a bezstarostný..." Vydechl jsem a obličej si mu zavrtal do ramene.

Málem jsem už spal, když na mě zrovna promluvil. Heh. Podrbal jsem ho ve vlasech a pokrčil jednu nohu. ,,V pořádku, jsem rád, že se cítíš dobře." Zašeptal jsem a dal mu pusu mezi ouška.

Usmál jsem se a kývl. Hladil jsem ho po boku a odpočíval ještě. Za chvilku asi vylezeme.

Zaklonil jsem hlavu a zavřel oči. Teď se chce spát mě. Pf. Jak divný, se tu prostřídáme.

Hladil jsem ho stále po boku a zavřel oči. Až vylezeme, tak si můžeme lehnout. Nebo tak.

Neudržel jsem se a usnul.

On usnul. Taky. Uchechtl jsem se potichu. Odpočíval jsem a stále ho hladil dokud se nevzbudil.

Vzbudil jsem se a docela s sebou trhnul. Uh. Co? Oh. Jsem ve vaně. A hele, Izuku. ,,Ahoj." Zaculil jsem se a víc se ponořil do vody.

Hm? Podíval jsem se hned na něj. Oh. ,,Ahoj." Uchechtl jsem se a odtáhl se. ,,Vylezeme už?" Hlesl jsem a dal mu pusu.

Zabručel jsem. ,,Asi jo, no." Zamumlal jsem a promnul si oči.

Usmál jsem se. ,,Klidně si můžeme jít pak na chvíli lehnout k televizi." Navrhl jsem a dal mu pusu.

Přikývl jsem a vypnul vyhřívání. ,,Opatrně při vylézání." Varoval jsem ho. Nebylo by super, kdyby se tu přizabil.

Pousmál jsem se a kývl. Vylezl jsem pomalu z vany a natáhl se pro osušku. Sedl jsem si na kraj vany a osušil se.

Dal jsem pryč ten tác s pytlíkem a zmrzlinou. Zvedl jsem se a vzal si osušku. Rychle jsem se osušil a vypustil vodu. Jsem zralej do postele...a do důchodu. Osušku jsem přehodil přes šňůru nad vanou a protáhl se. Natáhl jsem si trenky a počkal na Izuku, abych ho tu nenechal samotného.

Oblekl jsem si trenky a vstal. ,,Tak pojď do obýváku." Chytil jsem ho za ruku a táhl do obýváku.

Ruku jsem mu zmáčkl, zhasl tu a hopkal za ním. ,,Na co se chceš dívat teď?" Zeptal jsem se a svalil se s ním na gauč.

,,Něco najdeme a lehneme si. Stejně asi budeme chvíli spát." Uchechtl jsem se. Protáhl jsem se a vzal ovladač. Zapnul jsem televizi.

Lehl jsem si na něj, ale opatrně. Dával jsem mu malé pusinky na tvář a rameno. Objal jsem ho kolem pasu. Je mi jedno, co tam pustí, už jsem si našel zábavu

Pustil jsem tam něco náhodného a ovladač odhodil za mě. Objal jsem ho a spokojeně mručel.

Lehl jsem si na něj, ale opatrně. Dával jsem mu malé pusinky na tvář a rameno. Objal jsem ho kolem pasu. Je mi jedno, co tam pustí, už jsem si našel zábavu.

Zaculil jsem se a vydechl. Kolikrát ty jeho zuby jsou super. Ehm. Usmál jsem se a obličej si zabořil do polštářku pod jeho hlavou. Přehodil jsem si přes něj nohu a zavřel oči.

Je sladký. Lehce jsem ho začal hladit po bocích. Zamručel jsem. ,,Víš, že úplně suprově voníš?" Hlesl jsem ,,Myslíš, že stejně tak dobře i chutnáš?"

Nadzvedl jsem obočí. ,,Jako fakt? To já opravdu nevím." Uchechtl jsem se a pokrčil rameny.

Pousmál jsem se. ,,A chtěl by ses ochutnat?" Optal jsem se a lehce mu olízl čelist.

Em. ,,jak prosimtě?" Zamumlal jsem a pootevřel oči. Co to mele?

Ušklíbl jsem se na něj. Sklonil jsem se mu k uchu. ,,Jeden nápad bych měl." Zašeptal jsem a do ucha mu vydechl.

Oklepal jsem se a vydechl. Eee. Ochutnat sám sebe? Bože můj... Jakože. Není to trochu divný? Teda. Tohle někdo dělá? ,,A sám sebe bys chtěl ochutnat?" Nadzvedl jsem obočí.

Líbí se mi, jak ví nad čím přemýšlím. Lehce jsem ho pohladil po tváři a kousl ho do krku. ,,Na rozdíl od tebe piju alkohol jedna báseň, to bys neměl chtít polykat ani ty." Zamručel jsem a olízl mu klíční kost.

Naklonil jsem hlavu na stranu a zavřel oči. ,,Ale už jsem polykal." Pokrčil jsem rameny.

Lehce jsem mu prsty přejel po podbřišku. Podíval jsem se na něj. ,,Jo, jsi čuňča." Sdělil jsem mu naprosto vážně a dal mu malou pusu.

Nakrčil jsem nos. Mně to nevadí. Našpulil jsem rty. ,,tak jsem a?" Zamručel jsem a objal jeho ruku. Obličej jsem si mu zabořil do ramene.

Uchechtl jsem se. Vypadá to, že mu to nějak extra nevadí. Normálně jsem ho volnou rukou objal a začal mu do vlasů dávat malé polibky. ,,Jen máš silnější žaludek než jsem čekal."

,,Já dokážu sníst všechno. Navíc jsem králík. Jako králík jím i obyčejnou trávu a tak." Pro mě není problém v tomhle. Nalehl jsem na něj úplně a objal ho kolem krku.

Uchechtl jsem se. ,,Zlato, tráva a moji plavci jsou úplně něco jiného." Nadhodil jsem a nenápadně ho chytil za jeho malé božské pozadí

Zamručel jsem a zavrtěl se. ,,No to je fuk." Někomu to přijde nechutné, někomu nechápavý, někomu normálně. Mně to přijde normální. Prostě že to nic není. No co. Protáhl jsem se a kousl ho do krku.

Vydechl jsem a olízl si rty. Hm. ,,Za to, ty chutnáš dost sladce." Zašeptal jsem a zadek mu zmáčkl.

,,Nechutnám. Určitě ne." Zamumlal jsem. Sice jím hodně sladkosti, ale to je fuk. To nijak vliv nemá.

,,Ale chutnáš, nehádej se s někým, kdo tě měl v puse častěji než ty sám." Vynadal jsem mu a kousl ho do nosu. Ještě se se mnou bude hádat!

No já se neměl nikdy a ani nechci. Bleh!! ,,No jo no jo..." Zamručel jsem. Tak jo. ,,Já ti teda řeknu, jakou máš chuť ty." Zamumlal jsem si a slezl níž. Sundal jsem mu trochu trenky a vzal si ho do pusy.

Co- cože? Hah? Chytil jsem ho za ramena a donutil ho...um, vyplivnout mě? To je divný. ,,Tímhle vším jsem nemyslel, abys mě použil jako lízátko!" Vysvětlil jsem mu a vytáhl si ho zpátky k sobě nahoru.

Protočil jsem oči. Já nevím, ale vždycky když nechce abych to udělal tak jako by mi říkal, že to neumím. Nakrčil jsem nos a povzdechl si. Zavřel jsem oči. Stejně jsem chtěl spát.

Oh. ,,Hele, tím ti neříkám, že to neumíš, sám víš, že mě přivádíš k šílenství, ale to já si chtěl hrát." Šťouchl jsem ho do boku a objal ho. Nafoukl se. Pf.

,,Tak si taky nebudeš hrát. Jdeme na chvíli spát." Vyplázl jsem na něj jazyk a dal mu pusu. ,,Hrát si budeme pak." Objal jsem ho kolem krku a zavřel oči.

Zabručel jsem. Je na mě zlý! Kousl jsem ho a pevně objal. Já mu pak dám! Ale vlastně nedám, ale jakože- radši už jdu spát.

Hihi. Je hnusný na mě, tak já na něj. Zamručel jsem dlouze a odpočíval. Spánek se konečně dostavil.

Vytuhnul jako první. Zase. První se udělá, první usne. Alespoň ví, co dělá. Heh. Lépe jsem si lehl a na chvíli si taky dovolil usnout.

Můj Králíček Part 2 (Done ✓)Kde žijí příběhy. Začni objevovat