216 💚🧡 ~ Uwu

331 30 1
                                    

Chytil jsem ho kolem bříška a hlavu si mu položil na rameno. Možná je mu zima, ale jeho pokožka hřeje. ,,Není ti zima na prcka?" Zamumlal jsem jen tak.

Em... Nakrčil jsem nos a napil se čaje. ,Trochu, ale je to v pohodě.", Zahuhlal jsem do hrnku. Není to tak hrozný.

Neodolal jsem a ruce mu dal na prcka, když už je mu na něj zima. Ehehe. Jsem hroznej, boha. Zavřel jsem oči a dal mu pusu na krk.

Zamrkal jsem. Em. To je fuk. Přivřel jsem oči a napil se zase čaje. Miluju od něj cokoliv mi udělá. Čaj, kakao. Všechno.

Miluju jeho malé nádobíčko, vlastně miluju všechno malé na něm, třeba ručky. Dal jsem mu další malou pusu a oči pootevřel.

Spokojeně jsem vydechl a čaj dopil.  Hrnek jsem odložil a přikryl nás dekou. Ruce jsem vyndal z rukávů  a zavřel oči.

Rozkrok jsem mu pustil a normálně ho objal. ,,Jsi zlatej." Zašeptal jsem.

Pousmál jsem se a uvolnil se. ,,Miluju tě." Kýchl jsem si a lehl si na něj bokem. Spokojeně jsem zamručel.

,,Já tebe taky." Hlesl jsem a objal ho pevněji. Dost by mě zajímalo, kde k tomu nachlazení přišel.

Usmál jsem se spokojeně. Zavřel jsem oči a víc na nás dal deku. Teď je mi trochu líp.

Musím se ho zeptat. ,,Hele, že tys někde lítal úplně nahatej beze mě?" Optal jsem se, naprosto vážně.

Nadzvedl jsem obočí. ,,Ne proč se ptáš?" Nechápu. Však určitě budu létat nahatý všude no.

,,Protože jsi někde nastydnout musel." Odpověděl jsem mu. Asi těžko by to chytil doma v teple. No ne?

Zakroutil jsem hlavou. ,,Jak můžu. Musím hlídat děti a uklízet a tak. Ale třeba to je tím, že když byli děti ve škole a já uklízel, že jsem měl otevřená okna. Ale není ještě zima, abych nastydl."

,,Nastydnout v tomhle ročním období můžeš úplně normálně." Sdělil jsem mu. Boha. To je trouba. ,,Člověk aby tě dvacet čtyři sedm hlídal."

Protočil jsem oči. Bezva. Bude ze mě dělat dítě furt. Vydechl jsem a kýchl si. Zavřel jsem oči a odpočíval.

Políbil jsem ho na čelo a pohladil ho po tváři. ,,Alespoň si tě teď budu moct hlídat sám." Pověděl jsem. Teď si jsem jistý, že bylo dobré rozhodnutí vrátit se na původní pozici.

,,Však jdeš do práce. Zase budeš mít čas o víkendu." Sklopil jsem uši a pousmál se. Objímal jsem ho.

Asi bych mu to měl říct, ale chtěl bych ho zítra překvapit. Sakra. To je dilema. Kousl jsem se do tváře. ,,Budu s tebou." Pověděl jsem mu.

,,Kéž by." Pousmál jsem se a dal mu pusu. Objímal jsem ho. Dneska budu už asi jen ležet a nebo zůstanu v posteli.

On mi to nežere. Pf. Ten bude čučet. Usmál jsem se a prsty mu lehce přejel po nosíku.

Škoda, ale co. Vydechl jsem a odpočíval. Objímal jsem ho. ,, podíváme se na televizi?" Zahuhlal jsem

Hm? Oh. Natáhl jsem se pro ovladač a televizi zapl. ,,Na co by ses chtěl dívat?"

,,To je celkem fuk. Možná něco o svatbě, aby jsme měli představu co by tam bylo a tak." Pokrčil jsem rameny.

Dobře. Dal jsem tam program pro ženy, kde se tohle řeší. Chytli jsme to v dost super chvíli. Ženy si tam vybírají šaty. Pf. ,,Dávek pozor, třeba ti nějaký koupím." Uchechtl jsem se.

Protočil jsem oči a uchechtl se. ,,No to určitě. Vezmu si bílej oblek." Hlesl jsem a objímal ho.

Nakrčil jsem nos. ,,Ale sukně ti sluší." Opáčil jsem. Je na mě zlej. Ugha. Miluju, když nosí šaty a tak, teda hlavně pro mě. Eheheh. Já jsem rok od roku větší úchyl, sakru.

Přivřel jsem oči. Em... Vydechl jsem. ,,Vezmu si co chceš na svatební noc." Zahuhlal jsem a podíval se jinám. I když takové věci jsme už dělali, je to pro mě trochu trapné, ale stejně si to užijeme oba. No jo.

Zazubil jsem se a dal mu pořádnou pusu na krk. ,,Miluju tě!" Pověděl jsem a víc ho zmáčkl v objetí. Je úžasný!

Hmm! Zamručel jsem a uchechtl se. No jo. To jsem zvědavý do čeho mě oblékne. Vydechl jsem. ,,Já tebe taky."

Přemýšlel jsem. ,,Co bys řekl na Červenou Karkulku?" Navrhl jsem a začal ho lehce hladit po boku.

,,Červenou karkulku? Když budeš vlk, tak jo." Zahuhlal jsem a usmál se. ,, stačí jen uši a třeba falešný zuby." Zaculil jsem se.

,,Tady si někdo vážně bude chtít hrát." Ušklíbl jsem se a rty mu přejel po krku, následně jsem ho kousl. Není problém, vezmu dětem uši a zuby, co měly na Halloween.

Naklonil jsem hlavu na stranu a zavřel oči. ,,Proč ne. Víš že tohle mám rád..." Šeptl jsem.

Zabručel jsem. ,,Jo, jo, vím, ale většinou děláš, že ne." Sdělil jsem mu a kousanec olízl.

,,A o to mě to baví víc. Dělat že mě to nebaví. Takže ti to radši řeknu zase. Když se budu tváři znechuceně nebo tak. Je to jen tak." Kolikrát přestane, protože si myslí, že mě to nebaví a tak. Heh. Jsem divný no a.

Pousmál jsem se. Dobře. ,,A pak že já jsem tady ten zvrhlej, co?" Utahoval jsem si z něj. Možná proto se k sobě tolik hodíme.

,,Jo. Ale oba nechápem moc styl a tak toho druhého. Ale to je fuk." Zahuhlal jsem a dal mu pusu. Zima už mi moc není. Jen trochu.

Chytil jsem ho za boky a dal mu pusu nazpátek. ,,Tak teď už v tom snad máme jasno, ne?" Nadzvedl jsem obočí.

,,Jo. Řekli jsme si to." Objal jsem ho kolem pasu a pak pohled opět stočil na tu televizi.

Alespoň že tak. Lépe jsem ho objal a tvář si mu zabořil do vlasů. Ah. Jak ovečka.

Usmál jsem se spokojeně. V televizi ukazovali právě jak se dělají stoly a tak. No ale kolik lidí pozveme? Bude nás málo. Rodiče Kacchana, děti, máma, nejspíš i rodinného doktora. Kacchan asi někoho z práce, ale nevím no. Určitě nechci aby tam byla extra hodně lidí. Jen ty nejvíc blízký, takže menší svatba.

Poslouchal jsem odborné kecy a názory z televize. Hádám, že pozveme jen rodinu. Víc lidí bysme tam asi nedali.

No. Chápu už pár věcí. Na svatbu stejně máme čas. Vzal jsem ovladač a vypnul to. Objal jsem ho. ,,Nepůjdeme do postele?"

Zvedl jsem hlavu a podíval se na něj. ,,Chce se ti spát?" Optal jsem se, ale souhlasil.

,,Ne jen ležet na něčem víc pohodlném, než na zemi." Uchechtl jsem se a objímal ho.

Znovu jsem ho chytil za zadek a zvedl se s ním. ,,A já jako pohodlný nejsem?" Zeptal jsem se uraženě a šel s ním do ložnice. Jak milé.

,,Řekl jsem než na zemi. Ty jsi pohodlný taky." Zahuhlal jsem. Pf! Objal jsem ho kolem krku a držel se ho.

Chytil jsem ho pevněji a svalil se s ním do postele. ,,No nekecej." Zamručel jsem a pustil ho. Vylezl jsem z mikiny a vyplázl na něj jazyk.

Vyplázl jsem na něj jazyk taky a přitáhl si ho do obětí. Přikryl jsem nás. ,,I tak mě miluješ." Uchechtl jsem se.

Zabručel jsem a protočil oči. ,,Jo, jo, miluju." Potvrdil jsem jeho tvrzení a lehce ho objal. Můj budoucí manžel je jak dítě.

Usmál jsem se. Zavřel jsem oči a obličej si mu zavrtal do krku. Spokojeně jsem vydechl a odpočíval.

Můj Králíček Part 2 (Done ✓)Kde žijí příběhy. Začni objevovat