220 💚🧡 ~ Uwu

303 28 0
                                    

Dal jsem jí pusu do vlasů a předal jí tašku. Rozloučili jsme se, dal jsem jim přednášku a vydal se do restaurace pro večeři.

Chce se mi spát... Zakňučel jsem a přišel do kuchyně. Vytáhl jsem si pití a napil se. Sedl jsem si ke stolu.

Objednal jsem u okénka a dvacet minut čekal. Ugh. Ah! Konečně mohu jet domů. Další půl hodina v autě a už jsem parkoval před domem.

Opřel jsem se a napil se. Vzal jsem si telefon a podíval se jaký má být zítra počasí. Že by jsme šli s dětmi ven k večeru. Jenže má pršet. Hm... Tak nic.

Vylezl jsem z auta a vzal tašku s jídlem. Odemkl jsem a vlezl do domu. Zavřel jsem a stáhl si boty. ,,Jsem doma!" Houkl jsem. Snad nespí.

Hm? Oh. Usmál jsem se a vstal. Nakoukl jsem z kuchyně a pak se rozešel k němu. Dal jsem mu pusu a tašku mu vzal. ,,Tak jdeme jíst, ať si pak můžeme jít lehnout, mazlit se a spát."

Usmál jsem se na něj. ,,Koukám, že někdo už je zralý do postele." Pověděl jsem a chytil ho za ruku, šel jsem s ním do kuchyně.

,,Hmn..." Jo taky se mi už chce spát. Protáhl jsem se a zívl. Přišel jsem s ním do kuchyně a tašku dal na stůl. Jídlo jsem vyndal.

Vyndal jsem talíře a hůlky. ,,Sedni si, nebo usneš a spadneš do dřezu." Uchechtl jsem se a přetáhl ho k židli. Ale je sladkej.

Protočil jsem oči a sedl si. ,,To určitě." Hlesl jsem a opřel se o stůl. Sledoval jsem ho.

Rozdělil jsem to mezi nás a následně to dal na stůl. Podal jsem Izuku hůlky a sedl si vedle něj. ,,Tak dobrou chuť."

Usmál jsem se a vzal si hůlky. ,,Dobrou chuť." Zamumlal jsem a přivřel oči. Začal jsem jíst. Hm... ,,Vybral jsi ale dobře." Řekl jsem.

,,Však jsi si tohle poručil." Usmál jsem se a šťouchl ho do tváře. Neudělal jsem nic extra.

,,To ano, ale ty jsi vybral na místě." Řekl jsem. Řekl jsem jen něco kuře a bla bla. Je to výborný. Zase jsem jedl.

Začal jsem jíst, ale spíš jsem sledoval jeho jestli pořádně jí. Až bude v tom, přijdou jeho nálady a takhle v klidu už asi nebudeme, co? Jo, musím si to užít.

Usmál jsem se a olízl si rty. Netrvalo dlouho a všechno jsem to snědl. Tak. Jsem plný. Vydechl jsem a podíval se na něj.

Když dojedl, měl takový spokojený úsměv. Je možný, že bych ho miloval víc a víc? Hlavu jsem si podepřel rukou a stále ho sledoval.

Hm? Zamrkal jsem a zamával na něj. Uchechtl jsem se. Vůbec teď nevypadá unaveně. ,,Jdeme si lehnout?"

Zatřepal jsem hlavou. Nějak jsem se zasnil. Eh. Uchechtl jsem se. ,,Jo, jo, jdi napřed, uklidím to tu." Usmál jsem se na něj a vzal misky.

No dobře. Kývl jsem a vstal. Dal jsem mu pusu a šel teda do ložnice. Cestou jsem všude kromě kuchyně zhasl a přišel jsem do ložnice, kde jsem zatáhl okna a připravil postel. Svlékl jsem se do naha a ty kraťasy dal přes židli. Zalezl jsem si do postele pod deku a lehl si.

Koukal jsem jak odcházel a pak se pustil do mytí nádobí. Následně jsem nádobí osušil a uklidil na své místo. Vyhodil jsem krabičky, ve kterých jsem přinesl jídlo a nakonec tu zhasl. Po tmě jsem se vydal za Izuku. Chytil jsem se dveří od ložnice. ,,Můžeš mě navigovat? Jinak si asi rozbiju hubu." Hlesl jsem.

Hm? Podíval jsem se ke dveřím a uchechtl se. ,, Rovně, doleva, rovně a spadneš do postele." Zamumlal jsem a usmál se.

Udělal jsem jak řekl, ale o roh postele jsem si ukopl nohu a vyletělo ze mě pár sprostých slov. Kurňa! Svalil jsem se na Izuku a objal ho kolem pasu. ,,Za tohle budu chtít bolestné." Zamumlal jsem.

Bolestné? ,,Od 1 do 6." Zeptal jsem se. Jedna - pusu na obličej, dva - pusu na bolístku, tři - polibek, čtyři - mazlení, pět - uspokojení zraněného pusou, šest - sex. Tohle jsme jednou vymysleli. No to napadlo z většiny části jeho. Jakože spíš mě, ale on vymyslel co k číslům.

Hm. Nechci ho dneska už nijak využívat, takže. ,,Chtěl bych čtyřku." Odpověděl jsem mu a pousmál se. Sex je přeceňovaný, mazlení je lepší.

Dobře. Pousmál jsem se a přitáhl si ho blíž k sobě. Objal jsem ho kolem krku a dal mu pusu do vlasů. Hladil jsem mu záda a zavřel oči.

Víc jsem se na něj natiskl a přehodil si přes něj nohu. Jo, sakra lepší. Dal jsem mu pusu na klíční kost a zavřel oči. ,,Miluju tě."

Usmál jsem se a ruku ze zad přesunul na jeho vlasy. ,,já tebe taky. A teď spát." Vydechl jsem a prohrábl mu vlasy. Zívl jsem a snažil se usnout a hladil ho u toho.

Uvolnil jsem se. Miluju, když mě prostě jen tak nenuceně hladí. Většinou je to on, kdo je mazlenej, takže tohle je pro mě skvělá změna. Nestěžuju si, mazlím ho rád, je úplně úžasnej, ale miluju, když se to občas otočí. Proto vždycky padne čtyřka. Heh. Díky jeho hlazení dlouho netrvalo a já spal jako nemluvně.

Obličej jsem si mu zabořil do vlasů a spokojeně vydechl. Do několika minut, se mi povedlo usnout taky jako jemu.

~

Další den mě vzbudil budík, kdy Kacchan obvykle vstává do práce. Budík jsem vypl. Sedl jsem si a protáhl se. Podíval jsem se na Kacchana a ruku mu dal na rameno. Zatřepal jsem s ním a dal mu pusu. ,,Kacchan. Vstávej."

Zamručel jsem a zavrtěl se. ,,Jestli mě nebudíš na raní sex, nechce se mi." Zamumal jsem a sevřel ho ve velkém medvědím objetí. Teď se nemůže ani hnout, takže nemusím vstávat. Dokonalé.

Nadzvedl jsem obočí. Ranní sex? Dobře no. Uchechtl jsem se. ,, Musíš do práce. Půjdu ti udělat snídani." Zamumlal jsem.

Zavrtěl jsem se. ,,Nikam nemusím, nepracuju." Mumlal jsem ještě napůl v polospánku.

,,Kacchan. Přijdeš pozdě." Zamručel jsem. Dneska je líný víc jak obvykle. Jak ho mám probrat?

Ale notak, co na tom nechápe? Dneska prostě nedělám, dokud mi nezavolají. Přehodil jsem si přes něj nohu a tak ho taky objal. ,,Nepřijdu."

Protočil jsem oči. ,,Jak myslíš. Chceš vzbudit sexem?" Zeptal jsem se.

Huh? Oh. ,,S tím bych neměl problém." Usmál jsem se.

Nakrčil jsem nos. Dal jsem mu ruku na tvář. ,,Ty zmetku jeden." Zahuhlal jsem. On má dneska volno? Proč mi nic neřekl? Ale jak chce. Děti stejně jsou pryč. Kdy naposledy byl vůbec sex ráno mimo heat? Asi dva roky zpátky. Tvář jsem mu pustil a políbil ho.

Zaculil jsem ho. Zřejmě si myslí, že mám volno. Pf. Je vedle jak ta jedle. Hehe. Usmál jsem se a políbil ho nazpět. Ani jsem se neotravoval otevřít oči.

Vydechl jsem mu ho úst a oči otevřel. Hehe. Polibek jsem přerušil a olízl mu rty. ,,Dobré ráno." Vydechl jsem.

Zamručel jsem a pootevřel oči. Do zadku jsem ho škrábl. ,,No dobré ráno." Zahuhlal jsem. Pf. Zavřel jsem oči a naklonil hlavu. Kousl jsem ho do krku.

Zaklonil jsem hlavu a vydechl. Jo, je naštvanej. To přežiju. ,,Dal by si můj zajda lívance?" Optal jsem se a snažil se to zachránit. Heh.

,,První dostaneš rákoskou." Trochu jsem mu stáhl kalhoty pod zadek. Napřáhl jsem ruku a pořádně ho přes holý zadek pleskl, že to udělalo zvuk nahlas. Tak. Odtáhl jsem se. ,, Dobře. Dáme si lívance." 

Zabručel jsem a odtáhl se od něj. ,,Měním rozhodnutí, teď se mi chce do práce." Zabručel jsem a sedl si.

To ho to ani nebolelo? Ani trochu? Zabručel jsem. ,,Notak!" Zakňučel jsem. ,,Pojď. Uděláme si k snídani lívance." Hlesl jsem a chytil ho za ruku. Vylezl jsem z postele a tahal ho.

Můj Králíček Part 2 (Done ✓)Kde žijí příběhy. Začni objevovat