207 🧡💚 ~ Uwu

457 33 3
                                    

Kývl jsem v souhlas. ,,Jo, to zní skvěle." Uznal jsem a dal mu ještě jednu pusu. Konečně jsem chytil dech. ,,Tak pojď, ať tě vyčistíme." Vystoupil jsem z něj a zvedl se.

Kývl jsem taky a zvedl se. Ruku jsem si dal na zadek a šel s ním do koupelny. Vydechl jsem.

Uchechtl jsem se. V koupelně jsem rozsvítil a vlezl do sprchového koutu. Hned jsem začal štelovat vodu.

Přišel jsem do koupelny a čekal před sprchou, dokud nenašteluje vodu. Pak jsem si tam vlezl taky.

Konečně jsem to nastavil tak, aby nebyla studená a ani teplá. Chytil jsem Izuku kolem pasu a natiskl ho na sebe. ,,Vyčistím tě, dobře?" Pousmál jsem se a pohladil ho po zadku.

Hm? Zamručel jsem a kývl. Když mě vyčistí, tak dítě by mohlo být furt že? Jo. Přivřel jsem oči a objal ho kolem pasu.

Najednou vypadal dost nejistě. ,,Co ti projelo hlavou?" Zeptal jsem se a začal ho čistit.

Hm? Podíval jsem se na něj a usmál se. ,,Ne nic." Hlesl jsem a zavřel oči. Kousl jsem se do rtu a obličej si mu zabořil do hrudi.

Volnou rukou jsem mu prohrábl vlasy. ,,Skutečně?" Optal jsem se. Teď nevím, jestli je takový, protože máme po intimní chvilce a chce se mazlit, a nebo jestli ho něco netrápí. Dočistil jsem ho, ale pro jistotu to ještě zkontroloval.

,,Hm." Kývl jsem, že ano a zamručel. ,, Teď teď film " hlesl jsem ale ještě jsem vzal mýdlo a začal se mýt.

Vypadá dost mimo. ,,Nechtěl by jsi raději rovnou do hajan?" Pohladil jsem ho po tváři a vzal mu mýdlo. Doumyl jsem ho sám.

Zabručel jsem. Umím se umýt... Vydechl jsem. ,,Však říkám. Ležet u filmu. Pustíme si něco v posteli." Hlesl jsem a pousmál se.

Vsadím boty, že usne během prvních deseti minut. ,,Dobře, víš alespoň, jakej film bys rád viděl?" Ptal jsem se dál a opláchl ho. Vodu jsem vypnul.

,,Nevím. Uvidíme co budou dávat." Řekl jsem a vylezl ze sprchy. Vzal jsem si ručník a začal se sušit.

Vylezl jsem hned za ním a vzal si osušku. Osušil jsem se a i s ručníkem kolem pasu šel do ložnice. Vytáhl jsem notebook a zapnul ho. Tak uvidíme.

Osušil jsem se a přišel do ložnice. Oblékl jsem si trenky a sedl si na postel. Přikryl jsem se.

Pustil jsem první věc, která na mě skočila jako doporučená. Došel jsem si obléknout trenky a šel pověsit ručníky nad pračku.

Sledoval jsem ho a pak si lépe lehl. Lehl jsem si na bok a čekal až přijde.

Vrátil jsem se do ložnice a vlezl si do postele za něj, abych ho mohl obejmout kolem pasu. Notebook jsem přitáhl blíž k nám, abychom lépe viděli.

Usmál jsem se a zavřel oči. Objal jsem ho a hlavu položil na hruď a pak se už koukal na film, který vybral.

Pevně jsem ho sevřel v objetí a čučel na ten film. Stejně se nemůžu soustředit. Buď jsem moc opilej nebo unavenej. Netuším co z toho spíš.

Nebyl tak špatný, ale byl jsem unavený. Takže se mi zavírali oči a pomalu asi po půl hodině jsem usnul tvrdě.

Usnul. Díky bohu, dřív než já, alespoň to ráno neodnesu já. Počítač jsem zaklapl a víc se zahrabal pod deku. Teď jsem si dovolil usnout i já.

Další den jsem se probudil celkem brzy, tak jsem se rozhodl jít udělat snídani. Nám jen. Natsumi řekla aby pro ní jel v deset. Opatrně jsem vstal a přišel ke skříni. Oblékl jsem si jeho tričko a odešel. Trochu mě bolí zadek, ale to se dalo čekat.

Můj Králíček Part 2 (Done ✓)Kde žijí příběhy. Začni objevovat