𝖂𝖘𝖙𝖊̨𝖕

449 27 28
                                    

31.08.2016

Drogi Pamiętniku

Zacznijmy od podstaw:

Jestem Makoto. Makoto Naegi. Już jutro będę nowym szesnastoletnim uczniem w Akademi Szczytu Nadziei. Cóż, trochę się stresuje ale myślę, że to normalne. Nowi ludzie. Nowe otoczenie. Kto wie, może nawet poznam tu miłość swojego życia?

Po tych słowach brunet zamknął zeszyt i schował go do swojego plecaka.

- Może nie będzie tak źle.. - powiedział do siebie i wyszedł z pokoju. Obawiał się atmosfery w nowej szkole. Nie był duszą towarzystwa jak jego starzy znajomi. Zawsze trzymał się z boku. On, jego długopis i zeszyt robiący za pamiętnik. Z każdym nowym rokiem szkolnym brał nowy zeszyt i tam zapisywał swoje uczucia, problemy i sekrety.

- Naegi, skarbie pójdziesz do sklepu? Zabrakło mi składników na ciasto - odezwała się nagle matka bruneta z kuchni.

- Dobra, zaraz wrócę - odpowiedział Makoto i wyszedł z mieszkania.

Jego rodzina nie była ani biedna ani bogata. Co prawda, jego rodzice się niedawno rozwiedli jednak Naegi wierzył w swoją mamę najbardziej jak tylko mógł. Ojca nie widywał praktycznie w ogóle.
Szczerze, nie chce widzieć mojego ojca.. pomyślał zielonooki wchodząc do małego sklepiku spożywczego. Zbliżał się termin odwiedzin ojca i jego kochanki w jego nowym domu. Ile on by dał żeby tam nie jechać?

Po krótkiej rozmowie z przyjazną sprzedawczynią, Makoto szedł wąską uliczką do kamienicy w której mieszkał. Jak zwykle minął kilku pijaków siedzących pod klatką schodową i poszedł w stronę swojego mieszkania.

- Wróciłemm - powiedział chłopak kładąc siatkę z zakupami w kuchni.

- Makoto chodź szybko!! Mama załatwiła nam zdrapki! - krzyknęła z salonu podekstytowana Komaru. Zielonooki usiadł na kanapie, wygrzebał monetę z jego kieszeni i zaczął zdrapywać.
Mam dwa razy 900 tysięcy..Jeśli ta kwota pojawi się jeszcze raz zdobęde główną nagrodę! pomyślał i zaczął zdrapywać ostatni rząd cyfr.

- Wygrałem! - krzyknął uradowany brunet. Nie spowiedział się jeszcze, że ta sytuacja będzie miała wpływ na jego normalne życie i życie szkolne.





Witam w nowej książce!

Ta książka jest inspirowana musicalem Heathers. I jest to druga już książka o shipie Makoto Naegi x Byakuya Togami!
Z góry informuje, że rozdziały pewnie będą rzadko, ponieważ mam strasznie dużo na głowie.
Miłego czytania <3

❝𝐃𝐞𝐚𝐫 𝐃𝐢𝐚𝐫𝐲...❞[𝐍𝐚𝐞𝐠𝐚𝐦𝐢]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz