𝕮𝖍𝖆𝖕𝖙𝖊𝖗 𝕱𝖎𝖛𝖊

258 25 30
                                    

POV. Byakuya Togami

- J-Jesteście..Jesteście p-potworami..- powiedział brunet stojący tuż obok mnie. Po tych słowach ruszył w uliczki między domami. Zachowywał się kompletnie inaczej niż w szkole. Do tego miał przekrwawione oczy zupełnie tak, jakby płakał zaledwie kilka minut temu.

- Oi, Byakuya! Idziesz czy nie?! - krzyknął Mondo z daleka.

- Już idę, spokojnie Mondo - odpowiedziałem podchodząc do dwójki przyjaciół. Już po kilku minutach Owada wraz z Kuwatą zauważyli przyjaciela niskiego bruneta.

- O! Karaluch, co ty tu robisz, co? Na dziwki poszedłeś? - odezwał się Mondo stając przed Kiyotaką.

- Nie, nie poszedłem. Nie interesuje się dziwkami tak jak wy. - odpowiedział chłopak z poważnym wyrazem twarzy.

- Słuchaj no. - powiedział Leon kładąc rękę na szyji czarnowłosego. - Gadaj wszystko o tym swoim karłowatym przyjacielu. JUŻ.

Cóż, nie chciałem załatwiać tego w taki sposób. Wolałem sam pogadać z Kiyotaką o brunecie.

- P-Po co?! Po co chcecie o nim cokolwiek wiedzieć, co?! - krzyknął zdenerwowany chłopak próbując się wyrwać.

- Bo chcemy wiedzieć kogo będziemy dręczyć przez kilka najbliższych lat - powiedział Mondo patrząc na zdenerwowaną twarz Kiyotaki. - Aw, jak ty słodko wyglądasz kiedy się wściekasz, karaluchu - dodał ironicznie na co twarz czarnowłosego zrobiła się czerwona.

- N-Nie będziecie go dręczyć! On i tak ma ciężko..! - odparł chłopak poważnym tonem. Leon i Mondo zaczęli się śmiać, jednak ja stałem cicho w lekkim szoku. Może i nie znałem chłopaka zbyt dobrze ale wydawało mi się, że ma perfekcyjne życie.

- Czy to co mówisz to prawda? - zapytałem oschle.

- Znaczy, ja..Ja nie jestem pewien..Poprostu mam takie przeczucie..Unika kontaktu z innymi uczniami i ten.. - mówił zmieszany Kiyotaka na co ja tylko cicho westchnąłem.

- Idziemy stąd. To nie ma sensu. - powiedziałem do chłopaków idąc dalej. Chwilę potem dobiegł do mnie Leon, a kiedy tylko się odwróciłem zobaczyłem Owadę dający małą kartkę Ishimaru. - Mondo, chodź już.

❝𝐃𝐞𝐚𝐫 𝐃𝐢𝐚𝐫𝐲...❞[𝐍𝐚𝐞𝐠𝐚𝐦𝐢]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz