Πλευρα Γιωργου
Οταν τελειωσαμε τον καφε μας και ηρθαν οι υπολοιποι γυρισαν η Αντιγονη με την μητερα μου εστρωσαν τραπεζι για να φαμε.
"Πως τα πας με την σχολη; Καμια κοπελια μονιμη παιζει ή θα με λιθοβολησουν οταν ανεβω στην πρωτευουσα για το κοπελι που τους εστειλα;"ειπε ο πατερας μου και ολοι σκασαμε στα γελια.
"Ελεος ρε μπαμπα!! Οταν ερθεις Αθηνα μονο μπραβο θα σου λενε για το κοπελι σου , μη τρελαθω τωρα κοτζαμ παλικαρος!Και για να στο ξεκαθαρισω οι κοπελιες που λεςειναι που με κινηγανε εγω τι να κανω;Σαν μικρο αγορακι παρασυρομαι" τους ειπα με ενα υφος διασταυρωση puppy face και αλοζονικου γουρουνιου κανοντας τους να ξεκαρδιστουν στα γελια.-
"Αχ παλι καλα Αργυρη μου που εσυ εισαι πιο ησυχος!"ειπε σοβαρα και ο Αργυρης κοντεψε να παθει επιληψια με την μπουκια στο στωμα και εμενα να ξεροβηχω....
"Ρε Αργυρη πραγματικα χαιρομαι πραγματικα που εσενα δεν σε εχουν διαφθειρει ακομη οι γυναικες- αραχνες." Του ειπα σηκωνοντας το ενα μου φρυδι και εχοντας ενα στραβο χαμογελο χλευαζοντας τον
"Το ξερω αδελφε. Εγω ειμαι ο Δασκαλογιαννης σε καλυτερη εκδοση...." ειπε εχοντας ενα αυταρεσκο χαμογελο. Το κολοπαιδο θελει παιχνιδακια. Τωρα θα δει το αδελφακι μου..
"Και ρε Αργυρη, αδελφουλι μου, τι κανει η Αθηνά;" ρωτησα με το πιο αθωο υφος, εκεινος εχασε ενα τονο απο το συνηθισμενο χρωμα που εχει.
"Και που θελεις να ξερω εγω; Κατα τυχη την συναντησα πριν κατι μερες" απαντησε γρηγορα και με πιο ψιλη φωνη απο οση θα επρεπε...καθως ολοι στο τραπεζι ειχαν στρεψει την προσοχη τους πανω μας. Ενταξει αρκετα το εχω χεσει.
" Α ενταξει μην αρπαζεσαι εγω μια ερωτηση εκανα γιατι ηξερα πως ειχατε καλες σχεσεις αφου σε βοηθησε με μια εργασια σου αφου δουλευε στην βιβλιοθηκη. Αληθεια εκει δουλευει ακομη;" ρωτησα . Αν και πραγματικα δεν ηξερα γιατι τοτε σπουδαζε στην σχολη στα Χανια. Μη με ρωτατε τι ιδεα δεν εχω. Μια φορα πρεπει να μου το ειπε και δεν το συγγρατησα.Ειναι δυο χρονια πιο μεγαλη μου και η αληθεια ειναι πως ειναι και ενα απο τα πιο ωραια κοριτσια του χωριου αλλα τι να το κανω εγω αυτο αν η ομορφια σου ειναι γνωστη μεχρι την πρωτευουσα; Εχω μεγαλωσει σε μια κλιστη κοινωνια που κατι τετοια ακομη τα καταδικαζει.Καλη κοπελα αλλα..."Ναι εκει δουλευει ακομα. Τι για χαζη την περνατε την κοπελια; Σιγα μην αφηνε σιγουρη δουλεια για να γινει και εκεινη μια ακομα ανεργη με πτυχιο καθηγητριας και επιδοτηση Ο.Α.Ε.Δ. . Βρε αυτη σε πουλαει και σε αγοραζει και χαμπαρι δεν παιρνεις. Εξαλλου στο κοριστι αρεσει πολυ ο....τοπος και δεν θελει να φυγει.... ε Αργυρη μου ; Ετσι δεν ειναι εσυ που την ξερεις και καλυτερα;" απανταει η μαμα μου χαλαρη και ανετη.
YOU ARE READING
Βεντετα ή Ερωτας
RomanceΗ Καλλιροη ειναι μια δεκαεφταχρονη κοπελα που ζει σε ενα κεφαλοχωρι των Χανιων. Η μικροτερη κορη μιας μεγαλης και παραδοσιακης οικογενειας μεγαλομενη με τις αξιες , τα ηθη και τα εθιμα της Κρητης περναει το τελευταιο της καλοκαιρι ως μαθητρια. Τ...