Κεφαλαιο 6

511 52 7
                                    

Πλευρα Καλλιροης

Μολις μπηκα στο σπιτι ετρεξα στο δωματιο μου οσο πιο ησυχα μπορουσα για να μην καταλαβουν κατι οι υπολοιποι στο σπιτι. Αρχησα να αλλαζω και να βαζω τις πυτζαμες μου οταν ακουσα χτυπηματα στη πορτα. Χωθηκα οπως οπως κατω απο το κρεβατι."Περαστε"ειπα οσο πιο σταθερα μπορουσα. Και αρχησα μα κανω πως χασμουριεμαι και νυσταζω....

Η πορτα ανοιξε και ειδα την θεια μου να μπαινει μεσα."Καλλιροη μου ασε τι θεατρο, σε ειδα"ειπε και  εχασα το χρωμα μου. Αχ μακαρι να μην ειδε ποιος με εφερε. Θα γινει ο τριτος παγκοσμιος αν το μαθει ο παππους ή η μαμα.

"Και τον αλλο τον ειδα"ειπε σταθερα. Παναγια μου!!!!! Αυτο ηταν Καλλιροη μου οσο εζησες εζησες . Εχε για καημενε κοσμε....

"Θεια δεν καταλαβαινω τι λες "αν υπαρχει περιπτωση να τη γλιτωσω αν κανω την ανηξερη τουλαχιστο θα προσπαθησω.

"Βρε μικιο δεν σου χω πει πως απο εμενα δεν μπορεις να κρυφτεις; Αθεοφοβη καλα δεν στεφτηκες πως θα μπορουσε να σας εβλεπε ο παππους; Να τον πεθανεις θελεις; Και καλα εσυ δεν το σκεφτηκες ο αλλος δεν μπορουσε;"αρχησε να με κατσαδιαζει σχεδον ψιθιριστα για να μην ακουσει κανεις καταλαθος.

"Θεια θα μας μαρτυρησεις;Θα το πεις; Αφου τιποτα δεν καναμε. Απλα με βρηκε να γυριζω πισω σκοτινα και προσφερθηκε να με γυρισει. Αληθεια σου λεω τιποτα αλλο δεν συνεβει." Εχω παρει φορα και της τα λεω μαζεμενα και γρηγορα.

"Εγω αγαπη μου να ξερεις σε στηριζω και θα σε στηριζω σε οτι κανεις αλλωστε εγω δεν ειμαι καλυτερη....ας εχεις εσυ μια καλυτερη τυχη απο την δικη μου."Ειπε και μου χαμογελασε συνεσταλμενα.

"Σε ευχαριστω αλλα καμια τυχη δεν θα εχω. Αλλωστε εκεινος δεν ενδιαφερεται. Δηλαδη..εεε... ρε θεια τι ειναι αυτα που λες;" Αχ μανταρα τα εκανα....

" Καλα καλα Καλλιροη μου , οτι πεις εσυ!! Κοιμησου τωρα και αυριο θα τα πουμε. Τι θα βαλεις στο "Καλη Σοδια" εχεις βρει ή θες να βρουμε μαζι οπως παλια;" μου λεει και χαμογελαει πλατια.

" Μπα οχι δεν βρηκα. Και μη μου χαμογελας ετσι. Η Αντιγονη θα ερθει απο εδω να με βοηθησει να βρω ρουχα γιατι θελει να δει κατι ρουχα που της ειπα πως εχω."της ειπα και φανηκε να καταλαβαινει απολυτα ....

"Ενταξει κοριτσακι μου. Καληνυχτα σου. Ονειρα γλυκα......"

"Ειπαμε ρε θεις καληνυχτα!!!!" Της ειπα εγω ταχα αγανακτησμενη αν και μου αρεσει η ιδεα του να εχω καποιον  να με καταλαβαινει εκτος απο τη Αντιγονη...την οποια τωρα που το σκεφτομαι πρεπει να την ανακρινω....να μαθω τι γινεται στο αντιπαλο στρατοπεδο. Αλλα πρωτα ας κοιμηθω!!

Βεντετα ή ΕρωταςWhere stories live. Discover now