Πλευρα Καλλιροης
Περιμενω εδω και δεκα λεπτα την Αντιγονη που με πηρε τηλεφωνο πριν κανα μισαωρο ουρλιαζοντας απο την χαρα της που επιτελους θα την αφηνα να με βοηθησει με τα ρουχα, και μου ειπε πως σε λιγο θα ηταν εδω.Οχι οτι ειχα προβλημα να βρω απο μονη μου... απλα θα κατεληγα στο σκουρο τζιν μου ή την γκρι μου φορμα τωρα που το σκεφτομαι...και μια μαυρη μπλουζα. Οτι φορουσα δηλαδη δυο χρονια τωρα.
Η αληθεια ειναι ανησυχω λιγακι γιατι ειναι παντα συνεπης αλλα ενταξει τωρα τι μπορει να επαθε στο χωριο...το πολυ πολυ να πιαστηκαν στα χερια ο κυρ.Παντελης και ο κυρΝωντας αφου μετα απο τοσο ρακη θυμηθηκαν εκεινη την παλιοβαρκα που ειχαν μαζι στα νιατα τους και την βουλιαξαν.....μετα βεβαια αγκαλιαζονται καο κλαινε...τι να πω μαλλον φταιει που πατησαν και οι δυο τα εβδομιντα οχτω φετος....Ναι βλεπετε εκει που ειναι το καφενειο ο δρομος ειναι στενος και αμα αρχησει καυγας δεν μπορεις να περασεις....τελος παντων καποια στιγμη θα ερθει δεν μπορει....
" Γεια σου κουκλα!!!!" μου φωναξε μια χαρουμενη και γελαστη Αντιγονη.
"Αμαν ρε ανθρωπε τρομαξα! Και για να χουμε καλο ερωτημα που ησουν τοση ωρα; Στη Νικολουλη κοντεβα να παω!!" Της ειπα με υφακι ντραμα κουιν.
"Α να εε... Οχου πια τι να εκανω ρε Καλλιροη μου με ειχε πιασει ο Γιωργος και δεν με αφηνε να φυγω..." ειπε απολογητικα...Ο Γιωργος;
"Και γιατι παρακαλω;"
"Ηθελε να μαθει τι ξερω για τον Αργυρη και την Αθηνα." Ειπε και εμεινα να την κοιταζω. Ο Αργυρης και η Αθηνα; Μα καλα εγω που ζω;;Π αλλος δυο μερες ειναι εδω και εμαθε περισσοτερα...Τελος δεν μπορει να συνεχιστει αυτη η κατασταση πρεπει να ξαναβγω στο πολιτισμο....
"Και για λεγε τι ξερεις ;" ειπα με στυλ ανακριτη.
"Πωωω αν ηξερα πως θα επρεπε να τα ξαναπω θα τα μαγνητοφωνουσα"
"Αντιγονη!!! Ασε τις υπεκφυγες και τις βαρςμερες πρεπει να ενημερωθω. Θα μου τα πεις ΟΛΑ!!! για ολους!! Μη γινει τιποτα και φανει ποσο ασχετη ειμαι....εεε Αντιγονακι μου ομορφο!!"
"Μα για να στα πω ολα θα ξημερωθουμε ρε Καλλιροη!!!"
"Οσο καθηστερεις να αρχησεις τοσο θα σε κραταω εδω."
"Λοιπον ο Αργυρης βγαινει κατι μηνες με την Αθηνα η οποια να σημειωθει πως δεν εχει βγει με κανεναν αλλο της ιδιας ηλικιας βεβαια και αυτο καρατσεκαροσμενο. Τωρα βεβαια ο αλλος της κανει νερα....ξερεις με την Αλικη που ειναι και εκεινη στη Χιο μαζι του..."
YOU ARE READING
Βεντετα ή Ερωτας
RomanceΗ Καλλιροη ειναι μια δεκαεφταχρονη κοπελα που ζει σε ενα κεφαλοχωρι των Χανιων. Η μικροτερη κορη μιας μεγαλης και παραδοσιακης οικογενειας μεγαλομενη με τις αξιες , τα ηθη και τα εθιμα της Κρητης περναει το τελευταιο της καλοκαιρι ως μαθητρια. Τ...