Κεφαλαιο 8

530 50 8
                                    

Πλευρα Γιωργου

Απο το πρωι ολο τι χωριο ειναι στο ποδι. Εγω με το Αργυροι τον Φωτη και τα υπολοιπα αγορια του χωριου ειμαστε στηβ εθουσα του εκπολιτιστικου συλογου και περιμενουμε τον παπαΣτεφανο να ερθει για να ξεκινησουμε.

Πρωτα θα παμε απο το εξωκλησι , που ειναι πανω σε ενα βραχο μεσα στη θαλασσα,  να παρουμε την εικονα της Παναγιας και μετα θα περασουμε μπροστα απο την παραλια που θα εχει στιθει γλεντι και θα χορευουν τα κοριτσια αντικριστο.

Την εικονα της Παναγιας την κρατανε παντα παιδια που καθονται στην αμαξα την οποια συνοδευουμε εμεις με τα αλογα.

Πριν χρονια η Καλλιροη με την Αντιγονη καταφεραν τον παπαΣτεφανο να τις αφησει να πιασουν και οι δυο την εικονα. Ηταν πολυ αστειο γιατι ηταν μικρες και η εικονα πιο μεγαλη και απο τις δυο....

"Αντε λεβαντες μου παμε!!" Φωναξε ο παπας και ολοι ανεβηκαμε πανω στα αλογα. Ευτυχως ο Μυρωνας ηταν στις καλες του και δεν μου πειρε πολυ για να τον πεισω......

Αρχησαμε να τρεχουμε προς το εξωκλησι φορονταε τις παραδοσιακες φορεσιες της Κρητης. Καθενας ειχε την δικη του που ανηκε σε καποιον προγονο του.

Οταν φτασαμε στο εξωκλησι ο Βασιλακης μπηκε μεσα και πηρε την εικονα και ανεβηκε στην αμαξα μαζι με τον παπα.

"Χωρις εμενα ξεκινατε;" ακουσαμε μια γνωριμη και καθολου ευχαριστη φωνη......

"Πατροκλε αγορι μου ποτε ηρθες;" τον  ρωτησε ο παπας .

"Πριν λιγο. Δεν θα το εχανα με τιποτα αυτο!!!"

"Ε βεβαια πως θα εχει ενδιαφερον το εθιμο αν δεν υπαρχει η κοντρα με το αδελφο μου;" ειπε ο Αργυρης καθως τον αγκαλιαζε.

Δεν μπορω να το καταλαβω αυτο που γινεται εγω δεν αντεχω ουτε στιγμη τον Πατροκλο που πηρε και το ονομα του θειου του μη πω και ουτε αυτος εμενα....και ο Αργυρης ενω ξερει ποσο κακο εκανε η οικογενεια του στη δθκη μας του εχει μεγαλη αδυναμια οπως και αυτος σε εκεινον....

"Αντε ωραια αφου μας τιμησες και φετος με την παρουσια σου και χαρηκαμε ολοι ξεκινα γιατι δεν εχουμε ολη τη μερα για εσενα!!!!" Του ειπα επιθετικα. Δεν μπορουσα να κρατησω το στομα μου κλειστο...μονο που τον εβλεπα μου τη βιδωνε!!!!!

"Αντε ρε κοπελι καλα σου λεει ενταξει ηρθες δεν θα σου στωσουκε και βαγιες!!!" Ειπε στον ιδιο τονο και ο Σταυρος .

Βεντετα ή ΕρωταςWhere stories live. Discover now