Πλευρα Καλλιροης
Απο τη στιγμη που ακουσα ποδοβολητα να πλησιαζουν ηξερα πως ηταν ο Γιωργος. Η καρδια μου αρχησε να χτυπαει δυνατα και ετρεξα μα κρυφτω πισω απο ενα μεγαλο δεντρο που βρισκοταν κοντα στη λιμνη. Απο τη μερσ που μου ειπε η Αντιγονη για το σπιτακι που εφτιαχνε ο Γιωργος εδω, ειχε γινει το καταφυγειο μου. Βεβαια μονο το χειμωνα ερχομουν εδω γιατι φοβομουν μη πεσω πανω του. Μετα το θανατο του πατερα μου απεφευγα οτιδηποτε ειχε σχεση με τους Δασκαλογιαννηδες εκτος απο την Αντιγονη. Ετσι ερχομουν οταν ηξερα πως δεν θα συναντησω κανεναν.
Σημερα ομως δεν αντεξα αλλο. Ηθελα λιγο χρονο για τον εαυτο μου. Ηθελα να ηρεμισω απο ολη αυτη την ενταση που επικρατει στο σπιτι.
Οταν πια ο ηχος ακουγοταν σχεδον διπλα μου γυρισα λιγο να δω...τι να κανουμε ειμαι λιγουλακι περιεργη...καλα ενταξει ηθελα να τον δω εστω και απο μακρυα. Καλα ποσο ωραιο παιζει να ειναι τελως παντων;; ; Ειμαι βεβαιη οτι το κανει επιτηδες καποιος να τον βλεπω μπροστα μου!! Και να συμπεριλαβω σε αυτο ΚΑΙ τα ονειρα μου που εχουν καταντησει αηδια πια! Ελεος δηλαδη κανεις δε με λυπατε;;;
Δεν ξερω ποση ωρα ημουν κρυμενη πισω απο το δεντρο και κρατουσα την αναπνοη μου αλλα με το που ακουσα το φτερνισμα του Μυρωνα τρομαξα τοσο πολυ που αρχησα να τρεχω σαν τρελη. Ακουσα πισω μου βαρια βηματα και καταλαβα πως με κυνηγουσε ο Γιωργος. Αυτο για την λυπηση που λεγαμε πριν....επιβεβαιωθηκα!!!
Ξαφνηκα μπλεχθηκε το ποδι μου και επεσα κατω με αποτελεσμα να με προλαβει. ΓΑΜΩΤΟ!!!!! Σημειωστε οτι δεν μου αρεσει να βριζω....με βγαζει εκτος εαυτο μονο που υπαρχει....
Οσο και αν προσπαθουσα να τον αποθησω με φωνες και απειλες τιποτα....ειτε σε ντουβαρι ειτε σε εκεινον ενα και το αυτο...
"Δεν θυμαμαι πιο μικρη να με σιχαινοσουν τοσο....μεχρι οτι θα με παντρευτεις ελεγες" μου ειπε και εγω εμεινα στην θεση μου σαν αγαλμα. Ξαφνηκα δεν αισθανομουν ουτε πονο ουτε τιποτα. Θυμαται τις βλακιες που ελεγα μικρη; Χριστε μου αυτο ειναι καλο ή κακο; Θελω να πω ειχε μπει στον κοπο να με προσεξει ή ηταν τοσο γελοια αυτα που ελεγσ που τα θυμαται και ξεκαρδιζεται στα γελοια; Θα με κουζουλανει!!!
Και οσο εγω σκεφτομουν τις ηλιθιοτητες που εκανα μικρη εκεινος με ειχε σηκωσει στην αγκαλια του και με κουβαλουσε.
Ωωωωχχχ Παναγια μου τι κανει;;;
Γιατι με εχει στην αγκαλια του???
YOU ARE READING
Βεντετα ή Ερωτας
RomanceΗ Καλλιροη ειναι μια δεκαεφταχρονη κοπελα που ζει σε ενα κεφαλοχωρι των Χανιων. Η μικροτερη κορη μιας μεγαλης και παραδοσιακης οικογενειας μεγαλομενη με τις αξιες , τα ηθη και τα εθιμα της Κρητης περναει το τελευταιο της καλοκαιρι ως μαθητρια. Τ...