ΚΕΦΑΛΑΙΟ 11

408 34 11
                                    

Πλευρά Καλλιρρόης

Επιστρέφοντας στον περίβολο της εκκλησίας μαζί με την Αθηνά βρέθηκα αντιμέτωπη με μία ρημαγμένη περιοχή.Όχι από σπουδαίες υλικές καταστροφές, άλλωστε ποτέ κανείς δεν κοίταζε τις σπασμένες λαμαρίνες όταν κινδύνευαν ζωές , αλλά από τα κλάματα των παιδιών που τρυπωμένα στις αγκαλιές των μαμάδων τους έτρεμαν φοβισμένα.Ποτέ δεν ήμουν υπέρ της βεντέτας. Ακόμα και μετά τον χαμό του πατέρα μου που προσπάθησα τόσο να γίνω κομμάτι της δεν τα κατάφερα. Πόσο πόνεσα από τον χαμό του...πόσο πονάω ακόμα....αλλά βλέποντας από μακρυά την οικογένειά μου να ανησυχεί και παραπέρα τους Δασκαλογιάννιδες να περιφέρονται τριγύρω με την ίδια έκφραση στα πρόσωπά τους δεν μπορούσα να δω τους εχθρούς μου , να τους αγνοήσω αφήνοντάς τους ακάτεχους για τα κοπέλια τους.

"Καλλιρρόη με ακούς; Τόση ώρα σου μιλάω!!" ακούω ξαφνικά την Αθηνά να φωνάζει δίπλα στο αυτί μου..πω πω την είχα ξεχάσει εντελώς εκείνη!!!

" Ναι ναι Αθηνά μου σε ακούω πολύ προσεχτικά αλλά πρέπει να πηγαίνω τώρα.." της απάντησα και άρχισα να κατευθύνομαι προς το μέρος της Δέσποινας Δασκαλογιάννη . Αυτή την γυναίκα την συμπαθώ τόσο πολύ!Αφήνει τον κυρ. Δημήτρη να πιστεύει πως έχει τον ελέγχο του σπιτιού του αλλά όλοι ξέρουν ποίος είναι το αφεντικό... και πιστεύω πως και ο ίδιος το κατέει.... Ο Δασκαλογιάννης έχει το κουμάντο μόνο στα χωράφια του..

"Καλλιρρόη ο Γιώργης μου που είναι; Γιάντα δεν είστε μαζί; Όφου κι όφου!!!! Δεν βρήσκω και το μικιό και είναι και άμαθο μωρέ το κοπέλι!!!!"

"Κυρία Δέσποινα καλά είναι και τα δύο σας κοπέλια μην ανησυχείτε. Εκειά που με άφησε ο Γιώργος ήτανε και ο Αργύρης. Μου είπαν να φύγω και έμειναν μαζί." της είπα ήρεμα και της χαμογέλασα αφού είδα το πρόσωπό της να χαλαρώνει.

¨Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου." είπε και έφυγα πηγαίνοντας προς το μέρος που ήταν οι δικοί μου.

"Καλά βρε κορίτσι μου να μας πεθάνεις όλους θέλεις; Τι πήγες να κάνεις μέσα στον καυγά μου λες; Θέλεις να σκοτωθείς και συ; Ο παππούς σου κόντεψε να τρελαθεί!!!! Μέχρι και τον Δασκαλογιάννη που σε κουβαλούσε άρχισε να ευλογεί!" είπε η μαμά μου σε έξαλλη κατάσταση ενώ από δίπλα η αδελφή της η Άννα που έκανε αέρα στην Λυδία η οποία μισολιπόθυμη είχε γίνει το επίκεντρο της προσοχής πολλών ανθρώπων. Α ρε Λυδιάκι drama queen....

"Λυδιάκι μου είσαι καλά; Σε βλέπω λίγο χλωμή." της είπα και πετάχτηκε πάνω σαν να την χτύπησε ηλεκτρικό ρεύμα.

Βεντετα ή ΕρωταςWhere stories live. Discover now