Κεφαλαιο 1

843 56 15
                                    

Πλευρα Γιωργου

Καθομουν στο κρεβατι μου και κοιτουσα εδω και τρις ωρες το ταβανι. Ξαφνηκα αρχησε να διχνει πολυ ενδιαφερον....αρχησε να περνει την μορφη της...Η Καλλιροη..ο μονος απογορευμενος και ακρως επικινδυνος καρπος που θα επρεπε παση θυσια να αποφυγω...

Και τα ειχα καταφερει καλα. Δυο χρονια πιο μικρη απο εμενα ατιθαση με μακρυα καστανα ισια μαλλια μεχρι την λεπτη μεση της. Και αυτα τα ματια της...αχ αυτα τα ματια μια γλυκια αποχρωση καστανου και πρασινου που αλλαζουν τις αποχρωσεις τους αναλογα με τα συναισθηματα της. Με εχουν κουζουλανει!!! Η ντελικατη παρουσια της με την ολολευκη επιδερμιδα και αυτη την υπεροχη φωνη που θαρεις πως κατεβηκε αγγελος στη γη..

Να πω την αληθεια ποτε δεν καταλαβα τι ηταν αυτο που με τραβουσε σε αυτο το κοριτσι. Παντα ηξερα πως οι κοπελες της οικογενειας της ειναι η καταρα της δικη μου. Ηξερα πως πρεπει να μεινω μακρυα της και να κρατησω και τον μικρο μου αδελφο μακρυα απο αυτη την οικογενεια. Εχουμε και μια τιμη που πρεπει να κρατησουμε καθαρη...δεν θα πεσουμε στα διχτυα τους....τα ομορφα, ευοδιαστα , υπεροχα διχτυα που αρκει ενα χαμογελο απο αυτα τα απαλα κοκκινα σαρκωδη χειλι της για να παραδωθεις ανευ φορων. Γιωργο συγκεντρωσου! Παρεκτρεπεσαι!! Ελεος πια..απο τη ωρα που πατησα το ποδι μου στο χωριο ,για τις διακοπες του καλοκαιριου ,και αφου περασα ολα τα μαθηματα στο τμημα Διοικησης Επιχειρησεων με αριστα ηρθα απευθειας για να μην χασω ουτε στιγμη απο την ομορφια αυτου του τοπου. Αν και δεν εχω παραπονο και η Αθηνα εχει τις δικες τις ομορφιες...

Μα οταν εφτασα και ειδα την κορη του Σταυρακη διπλα στο πηγαδι στην πλατια του χωριου αρχησα να πιστευω στην νεραϊδα που λενε πως ζει εκει...

Μια νεταϊδα πλανευτρα που οταν εφυγα για σπουδες ηταν ενα μικρο γλυκο κοριτσακι που του αρεσε να τρεχει στα αμπελια και να κανει σκανταλιες αδιαφορωντας τελειως για τα δεκαεξι της χρονια  και που ηδη ειχε  αρχησει να διχνει την γυναικια φυση της. Τωρα πια ντυμενη στα μαυρα πενθωντας για τον χαμο των δικων της με ταραξε απο την πρωτη ματια.

Δεν πρεπει να την σκεφτομαι,για εμενα η Καλλιροη ειναι απλα μια ακομα απογονος αυτης της Αλεξανδρας που εμελε να γινει η αιτια να ξεκληριστει η οικογενεια μου!! Και εγω καθομαι σαν μαλακας και την σκεφτομαι ενο ξερω πως εκεινη το μονο που θελει ειναι να με δει τρια μετρα κατω απο την γη. Τελος δεν θα κατσω να σκασω κιολας !!

Βεντετα ή ΕρωταςWhere stories live. Discover now