4 ani mai tarziu

4 1 0
                                    

Sara, George si Eric se intalnesc la intrarea cimitirului. Lucrurile inca sunt proaspete in mintilor pe atunci ale unor copii, iar fantomele trecutului probabil ii vor urmari tot restul vietii. Se imbratiseaza ca niste prieteni vechi care s-au regasit dupa multi ani, cumva asta fiind si realitatea. Au decis, in aceea zi in care Rucsandra a fost bagata in inchisoare, ca nu ii vor uita niciodata pe Olivia, Dan si Nic. Si-au promis unul altuia ca cel putin o data pe an le vor vizita mormintele acum podobite cu flori si lumanari si le vor spune povestea pana toata planeta o va cunoaste. Bineinteles ca e o promisiune greu de atins, insa atunci cand au facut-o aveau toti 17 ani. Se aseaza cu o oarecare jena pe iarba verde tunsa la milimetru si pus flori la baza crucilor. Ca in fiecare an, citesc cu voce tare insemnarile de pe mormintele prietenilor lor.

"Dan Emanuel. 14.03.2005-24.12.2020. "

"Nicholas Mihnea 03.10.2004-21.12.2020"

"Olivia Maria 29.07.2005-21.12.2023"

Probabil cel mai tare i-a lovita vestea mortii Oliviei in astia patru ani, in care fiecare, treptat, a reusit sa isi vindece traumele lasate de acele zile. Niciunul nu a crezut ca Olivia ar fi fost in stare sa isi puna capat zilelor, mai ales la o perioada atat de mare dupa incident. Parea fericita, reusise sa intre la jurnalism, visa sa devina jurnalist de investigatii, isi gasise un iubit foarte simpatic cu care se mutase de curand. Totul in viata ei parea pus la punct si foarte bine planificat. Insa, aparantele sunt inselatoare.

Eric rupe primul tacerea dintre cei trei:

-Si? Cum va mai merg treburile? Toata lumea e bine?

Probabil Sara astepta de mult intrebarea asta, pentru ca incepe imediat sa povesteasca:

-Trebuie sa va povestesc neaparat. Tocmai am cunoscut o tipa atat de misto. Chiar cred ca ea e aleasa! Pun pariu ca o sa ma casatoresc cu femeia asta si o sa avem trei copii blonzi cu ochi verzi; pentru ca ea are ochii verzi si eu parul bond. Intelegi?

Eric si George izbuscnesc amandoi in ras, asezandu-si in sincron sacoul negru.

-Suntem foarte bucurosi pentru tine, Sara! Spune George. Acum sa va spun si eu ce am mai facut! Stefan a inceput gradinita si a aflat ca unii copii mai au si frati, si s-a tinut de mine si de maica-sa, pana i-am facut un fratior. Si ce sa vezi? Acum doua luni a aparut si fratiorul, care, spre dezamagirea lui a iesit surioara. Oricum o iubeste de moare pe Olivia si nu mai poate astepta pana se pot juca impreuna.

-Ati numit-o Olivia? Intreaba Sara aproape plangand.

-Asa am simtit si faptul ca Ioana a fost foarte deschisa sa o numim Olivia m-a ajutat foarte mult. Tu, Eric? Cum sta treaba cu tine? Ti-ai gasit si tu pe cineva in anul asta?

Eric rade si se cauta stangaci prin buzunarul pantalonilor de stofa. Scoate doua plicuri albe si le inmaneaza lui George si Sara.

-Nu doar ca am intalnit pe cineva, dar sunteti si invitati la nunta. Nu bagati de seama fraza aia cu "Daca puteti veni", pentru ca sunteti obligati sa veniti, avand in vedere ca imi sunteti cavaler si domnisoara de onoare.

Sar amandoi si il imbratiseaza strans, luand-o sprijiniti unul de altul spre iesirea cimitirului.

Poate acele zile din viata lor nu o sa ii paraseasca niciodata, dar ei vor incerca tot restul vietii sa fuga de ele, pentru ca fantomele trecutului te pot inghiti si sufoca daca o fractiune de secunda le ignori. Nu te increde niciodata in nimeni si mereu cei mai inocenti ascund cele mai intunecate secrete.

NicholasUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum