¹⁸

222 6 3
                                    

Obudził mnie tubbo.
Tubbo: Y/n wstawaj. Spojrzałam się na niego, i spowrotem zamknęłam oczy.
Tubbo: Y/nn.
Y/n: vo ty chcesz? Chce spać.
Tubbo: nie ma spania. W tym momencie tubbo mnie podniósł i położył na podłogę.
Y/n: tubbo!
Tubbo: hahah, no dalej wstań.
Y/n: nie chce mi się.
Tubbo: oj no weź.
Y/n: jesuu już. Usiadłam na podłodze i popatrzyłam się na Tubbo tak jakbym mogła go zaraz zabić.
Y/n: przysięgam że kiedyś ci coś zrobię za budzenie mnie.
Tubbo: jest już 9:55
Y/n: KTÓRA?! chłopie ja mogę do 13:00 spać!
Tubbo: nie. Ma. Spania, dalej chodź na śniadanie. Wstałam z podłogi i poszłam za tubbo do kuchni, po czym przywitałam się z Ranboo. Na śniadanie były płatki z mlekiem które miałem już zrobione, chłopaki zjedli wcześniej, ja nie wiem o której oni wstają. Zjadłam swój posiłek i poszłam do mojego pokoju żeby zrobić moją poranną rutynę, gdy byłam już gotowa wzięłam swój telefon i zeszłam na dół gdzie czekali na mnie Ranboo i tubbo, tubbo oglądał tik Toka a Ranboo oglądał z nim, usiadłam na fotelu na przeciwko nich i też zaczęłam przeglądać portale społecznościowe. Po nie całych 2 godzinach, Ranboo zaczęło się nudzić.
Ranboo: może zrobimy streame'a?
Tubbo: okej. Ja się nie odezwałam bo myślałam że to tylko do tubbo ale jednak się myliłam.
Ranboo: Y/n chcesz zrobić z nami?
Y/n: jak nie będę przeszkadzać to ok
Ranboo tubbo: ty nigdy nie przeszkadzasz. Na co ja się zaśmiałam i kontynuowałam poprzednią czynność.
Tubbo: a o której chcesz zrobić?
Ranboo: wieczorem, robimy coś teraz?
Tubbo: możemy pograć w planszówki, Y/n są jakieś w domu?
Y/n: wydaje mi się że jest gdzieś monopoly, tylko nie wiem gdzie bo Tommy układał.
Tubbo: to poszukamy i programy.
Y/n: Wsumie już chyba wiem gdzie są, poszłam na górę a następnie na strych, byłam już na górze wzięłam planszòwke i poszłam na dół do chłopaków.
Y/n: jestem, powiedziałam kładąc na stół grę, po chwili zaczęliśmy grać, graliśmy od rana do popołudnia a dokładniej do 14:09, każdemu już się to znudziło, i nie mieliśmy co robić.
Y/n: a tak wogòle to co chcesz robić na streame'a?
Ranboo: nad tym nie myślałem.
Tubbo: może cooking stream? ( Poprawiajcię jak się pomyliłam)
Wszyscy się zgodzili, ale żeby zrobić streame'a musieliśmy iść na zakupy bo nic nie było w lodówce.
_________________________________________
402 słów

•~To Coś Więcej Niż Przyjaźń•~ Tubbo X Y/nOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz