Sevdiyin insanı korumak ve sevdiyin insana güvenmek,bu hayatta ki en güçlü hisslerdir.
Kapı çaldı...
Kimdiki?kapıya yakınlaşdım,kimmiş diye baktım.
Çok tanıdık biriydi sanki.
Bu oydu...
Kapıyı çalmıyordu,dövüyordu sanki.
Doruğu arasamıydım?
Doruğu bu konuya dahil etmek istemiyordum.
Kapıya yeniden baktığımda,
Doruk adamın yakasında yapışmıştı.
Kapıyı açtım,
Doruğu sakinleştirmeye çalıştım.
Doruk sinirle içeriye gir,dedi.
Doruk sakin ol,dedim.
Melis hanım,Selim bey sizi cağırdı,heryerde sizi arıyoruz ve sonunda bulduk,dedi adam.Doruk sinirden kıpkırmızı olmuştu,
Selim bey kim,dedi.Selim bey,Melis hanımın..devamını getirmeden sözünü kestim.
Siz gidin ve Selim beye gelmeyeceğimi söyleyin,dedim,
o an çok sinirlenmiştim,
İçimde bir kuşku vardı, ben kaçmak istedikçe yakalandım,yakalandıkçada kaçmaya çalıştım ama olmadı,kaçtım sandım ama meyerse hiç kaçamamışım.Ama Melis hanım,zorluk çıkartmayın,gidelim,dedi adam.
Doruk o kadar sinirlenmişdi ki adamın bu sözüne,onun elinden tutmasaydım,o dakikada adamı ölesiye dövebilirdi.
Ne diyorsun sen?Senin ne dediğini kulağın duyuyor mu?,dedi Doruk.
Adam sessizce elini silahına götürdü,zorluk çıkartmayın,dedi.
Silahı gördüm,çok korktum,
Tamam,tamam,geliyorum,dedim.Doruk hayır hiçbiryere gitmiyorsun,dedi.
Ama zorluk çıkartmayın Doruk bey,dedi adam.
Ya Doruk,silahı var görmüyormusun,ama o bana zarar veremez,sen merak etme,dedim.
Melis,kendin söylüyorsun işte,silahı var,dedi Doruk.
Doruk,onlar bana birşey yapamaz,dedim,söylediyim sözden emincesine.
Tamam,dedi Doruk.
Ama...
Vedalaşmamıza izin verin.Adam tamam,dedi.
Doruk kolumdan tuttu,içeriye geçtik ve kapıyı sıkıca kapatıp,kapıyı kilitledi.
Doruk ne yapıyorsun?
Zorluk çıkarma,onlar bana birşey yapamaz demiştim sana,dedim,sinirli bir şekilde.Doruk sinirli höxlerle bana baktı ve aynı sinirle,sen delirdin galiba,üzerinde silah vardı ve ben senin onunla gitmene izin mi verecektim?
Tabiki de hayır!Aklından bile geçirmedin değil mi?Doruk beni düşündüyün için çok sağol, ama onlar bana zarar vermez,dedim.
Melis,yanında silahla gezen bir insan her zaman tehlikelidir,bunu sakın unutma,dedi.
Tamam Doruk,dedim,çok uzatmadan.
Doruk beni babamdan koruyordu...
Bu nasıl bir duyguydu?babamın koruması olduğunu bilseydi ne yapardı acaba?Yine beni böyle korurmuydu?Dorukta bu sinir varken korurdu kesin.Bir gülümseme geldi içimden,çok güzel bir duyguydu,seni koruyan ve kollayan birinin olması...Doruk kapının önüne masa ve buna benzer eşyalar çekmeye başladı,bende yardım ettim.
Kapıya kıracakmış gibi vuruyordu babamın koruması.
Sonunda dairelerden birinin şikayyetiyle güvenlik geldi bizim kata.Sesler evin içinden duyuluyordu...
Beyefendi kiracılar şikayetçi oldular,gürültü çıkarıyormuşsunuz.
Kapıyı açmıyorsa,demek ki sizi tanımıyor,kapıyı neden ısrarla çalmaya devam ediyorsunuz?
Biz polis cağırmadan hemen bu binayı terk edin,dışarda ki siyah araç sizin galiba?
Bu binanın çevresinde o aracı bidaha görürsek,polisi cağırırız,gerisini siz düşünün,dedi,güvenlik.Yaşadığım binanın beş yıldızlı güvenliyi vardı,bir an alkışlayasım geldi.
Kendine gel Melis,deli gibisin gerçekten,neyi alkışlayacaksın.Koruma,tamam gidiyorum,aslında beni tanıyorda,çıkaramamış galiba,sıkıntı yok,evet,siyah araç benim,dedi.
Güvenlikle beraber önce katı,sonrada binayı terk etti koruma.
Pencereden baktığımda,o siyah arabayı gördüm,evet babamın arabasıydı.
Perdeleri kapattım ve salona geçtik.
Doruk gerçektende sana ne kadar teşekkür etsem azdır,sağol,dedim.
Birşey deyil,yine gelse yine aynı şeyi yaparım,dedi Doruk.
Bidaha gelmeyecekler diye mırıldandım,kendi-kendime...
Nasıl? diye sordu Doruk.
Hiç,hiçbirşey,dedim.
Nasıl hiçbirşey?bir şey söyledin işte?ne dedin daha demin?
Bidaha gelmeyecekler,dedim.
Bir kere gelen,birdaha gelir,dedi Doruk.
Yok öyle deyil,dedim.
Ya nasıl? dedi Doruk.
Gideceğim buralardan,beni bulamayacağı yerlere,dedim.
Nereye? Ve neden?
Kaçarak,saklanarak yaşayamazsın Melis,
Hem neden?,neden kaçasın ki?kimden kaçıyorsun?
Kim o adam Melis?
Ne istiyor senden?
Selim bey kim? Dedi Doruk.Ben yaşarım,
Ayrıca Selim bey benim babam,o adamda babamın korumasıydı,dedim."Baban" mı?diye şok içersinde bakıyordu Doruk bana.
Ellerini yumruk yapmıştı,yüzü yeniden kızarmıştı.
Hangi baba,söyle bana,hangi baba kızını ayağına getirmesi için silahlı bir adam gönderir,dedi Doruk."Benim Babam",gözlerimden akan yaşları sildim ve
Aslında çok güçlü bir kızım,ağladığıma bakma,dedim.Güçlü bir kız olduğunu biliyorum Melis,dedi Doruk,gözlerimin içine bakarak.
Gözlerimi kaçırdım,sen gide bilirsin,beni merak etme,ben kapıyı kilitler uyurum,dedim.
Hiç bir yere gitmiyorum,dedi Doruk,yüksek bir ses tonuyla.
Doruk ben ciddiyim,dedim.
Bende ciddiyim Melis,seninle tartışmak istemiyorum,dedi Doruk.
Tamam Doruk,bende seninle tartışmayacağım,dedim.
Anlaştık o zaman arkadaşım,dedi Doruk,gülümseyerek.
Anlaştık arkadaşım,dedim,aynı şekilde, gülümseyerek.
Neyse ben akşam yemeyini hazırlayayım,dedim.
Bende yardım edeyim,dedi Doruk.
Birlikte masayı kurduk,yemeyimizi yedikten sonra,sofrayı kaldırdık,bulaşıkları bulaşık makinesine dizdim ve kahvelerimizi yaptım.
Kahvelerimizi içtikten sonra saat epey geç olmuştu.Doruğa yastık ve battaniye çıkarıp,salonda ki kanepenin üzerine koydum.
Teşekkür ederim,dedi Doruk.
Rica ederim,dedim.
Eminmiydim?Doruk burda,benimle aynı evdemi kalacaktı?ben hiç bu güne kadar,hiçbir arkadaşımla aynı evde kalmamıştım,hiçbir erkeklede arkadaş olmamıştım,bu doğru bir kararmıydı?bilmiyordum.
Doruğu kısa bir süre içerisinde tanımış olsamda,ona güveniyordum,o çok iyi birisiydi,tedirgin olsamda,onun iyi kalbi beni rahatlatmaya yetti.Melis sen gidip uyuya bilirsin,iyi geceler,tatlı ruyalar,dedi Doruk,tebessüm ederek.
Tamam, iyi geceler,sanada tatlı rüyalar,dedim,aynı şekilde,tebessüm ederek.
Odama geçtim,kapıyı kapattım ve kapıyı icerden kilitledim.
Güzel bir sabaha uyanma dileği ile,uyudum.