20. Bölüm

670 52 81
                                    

Yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen🌸

{Bölüm sonunda özellikle bekliyorum yorumlarınızı :)))))))}

KORCAN

Küçüklükten beri inandığım ve bazen kendi kendime tekrarladığım şey yine düştü zihnime.

Aşk üç kişiyle oynanmaz.

Her başlangıcın bir sonu olduğu gibi her sonun da bir başlangıcı vardı.

Ve bu gece... Biri sona ulaşırken diğeri için bu bir başlangıç olacaktı.

Aşk üç kişiyle oynanmaktan çıkmıştı artık. Bir şeyler başlardı ve bir şeyler yaşanırdı. Ama yaşam hep ölümle sonlanırdı.

Ben de bu gece kendi kurduğum oyuna sonradan, ya da belki en başından beri, dahil olan üçüncü kişiyi çıkarmak üzere harekete geçecektim...

Kollarımı sımsıkı sardığım o küçük bedene baktım. Verdiği kararı kendi içinde sorgular gibi bir hali vardı. Pişman mıydı yoksa bunu neden daha önce yapmadığını mı düşünüyordu? Bilmiyorum. Yüzünden duygularını anlamak imkansıza yakındı.

"Gidelim buradan," dedi ağlamaktan kızaran gözleriyle bana bakarken.

Güzel yüzü sararmıştı ve daha fazla ayakta durmaya hâli yok gibiydi.

"Burdan nefret ediyorum," diye fısıldadı. Gözlerinde öyle büyük bir boşluk vardı ki bu canımı yaktı.

O an anladım... Nefret ettiği şey burası değildi. Bendim. Benim onda bıraktığım anılardı.

Ona yeni bir başlangıç yapalım derken, geçmişi de unut demeye getirmiştim aslında ama buna hakkım yoktu galiba.

İnsan geçmişi sadece üzerinde toprağın ürkütücü soğuğunu hissedince unutur.

Bir elimi dizlerinin altından geçirip kucağıma aldığımda ellerini yorgunca boynuma doladı.

Yorgun olmasını gerektiren hiçbir şey yoktu oysa. Şimdiye kadar olanlar sadece bir ön gösterimdi.
Asıl oyun sabaha karşı başlayacaktı.

Banyodan kucağımda onunla çıkıp, salonda açtığım koltuğa yatırdım ve yanından ayrıldım.
Ona zaman vermem gerekiyordu.
Madem yorgun, bir güzel dinlensin çünkü bugün olacaklar için güç toplaması lazım.

Mutfağın kapısını kapatıp, son hazırlıkları tamamlamaları için Engin'e mesaj attım.

Mesaj Engin'le birlikte Çınar'a da gitmişti çünkü yıllar evvel koruma diye işe aldığımız adam hain çıkınca; yanımızda çalışan tüm adamların telefonuna kendi yaptığımız uygulamayı yüklemiş ve onlara atılan ya da onların attığı her mesajı bu sayede biz de görebilmiştik. Onların bundan haberi yoktu tabii.

Beni Kendinden KurtarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin