Tuhaflıklar dolunay'ı
Keyifli okumalar
Medya: Emotional music; bury my heart.~•~
"Korkma, gerçeğe bakacaksın."
~•~
Gold Willow'un ön kapısında dikilen dört kişinin arasında şüphesiz en çok şaşıran kişi Bianca idi.Planı içerisinde gerçekleşen erken karşılaşma beklediği yerde değildi. Lord Anthony St.James, düşüncesine göre şu an yatakta olmalıydı. Fırtına da yaşadıkları olaydan kendisi ancak toparlanabilmişken nasıl olurda karşısında ki Centilmen kaba tabirle zıpkın gibi dinç olabilirdi.
"Elizabeth, yanlış görmüyorum değil mi?!"
Kekelemediğine şükretmişti Bianca, çünkü karşısında herhangi bir şey söyleyemeyecek gibi bakan centilmenin gerçekliğini sorgulaması gerekiyordu. Şaşkınca baktığı sevgili kuzeni ise kendisi gibi konuşmamıştı, başını evet manasıyla sallayabilmişti sadece.
"Siz...Siz nasıl bu haldesiniz?"
İşaret parmağı ile Anthony'i işaret eden Bianca, gözlerinin dolduğunu hissediyordu. Yaptığı ise tam bir kabalıktı.
Beyazlar içinde ki centilmenler ise hala yüzlerine tedirgince bakıyorlardı, sonra sonra Adrian St.James Anthony'nin omzuna elini koyup çekilmesini sağladı. Bianca ne yaptığını anlayamıyordu. Sadece burada olan bitene karşılık bekliyordu.
"Cevap verecek misiniz? Lord St.James nasıl bu kadar sağlıklı? Hemde...hemde... Ne olduğunu biliyorsunuz!"
Bianca, akmayan gözyaşlarına sevinmeliydi çünkü her an iki centilmeni hakaret yağmuruna tutabilirdi. Olan görüntüyü elleri ile tabir etmeye çalışması çok saçmaydı fakat gördüğü şey de tam olarak öyleydi. Başının ağrıdığını hissediyordu. Sinirlenmiş olduğu için miydi? Yoksa bulunduğu durumu anlamlandıramıyor muydu? Bianca seçeneklerden bıkmıştı.
Sonunda Anthony eliyle alnına düşen saçları geriye bastırdığında ileri doğru adım atarak konuşmuştu;
"Leydi Bianca,"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaflıklar Dolunay'ı
Fantastik🌑~🌑 Avrupa'nın hanedan aileleri ile yönetildiği, devletler arasında evlilikle bağ kurulduğu dönemde, asil soylardan bir kaçı zenginlikleriyle devletlere kafa tutacak kadar güçlendiği zaman farklı ittifaklar çıkmaması mümkün değildi. Bu dile getiri...