🌕~🌑~🌕

281 28 17
                                    

Merhaba tarihi kurgu okuyucuları ve fantastik severler!👋

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Merhaba tarihi kurgu okuyucuları ve fantastik severler!👋

Bu Roman gizemin fanfastiğe, fantastiğin tarihe dönüştüğü bir diyar.

Dört erkek kardeşin içinde oldukça farklı bir ailede büyümüştür Bianca, şimdi hani çoğu hikayede var diye ayrımcılık yapmayalım bundan sonra anlatacağım bazı şeyler için :)

Bu ona öğretilen ilk şeylerden biriydi, mesela çocukluğundan beri erkek kardeşleriyle dövüşmeye bayılıyordu. Ya da onlar gibi hareketler sergilemeyi,cesurca konuşmayı vs.vs.

Tabii bir yandan da oldukça baskıcı bir anne tarafından büyütülmüştü. Her şeyini düzelten ve katı kurallara sahip bir bireyin mükemmeliyetçi yapısını çekmişti.

Babaları tamamen ayrı bir dünya denilebilirdi;
İşkolik ve olabildiğince Kütüphaneye kapanan bir adam. Oğullarına ve kızına bazı ayrıcalıklar alabilen ailede ki tek kişiydi. Konuşkan veyahut çok sessiz. Sert veyahut pamuk gibi. Zıt kutupları bünyesinde bulunduran, oldukça uçlarda yaşayan birisi.

Kızımız Bianca daha hayatında öyle fazla bir zorluk görmüş değildi, kabul döneminde ki kızlardan ailesel olarak farklıydı. Bir kere ailesi Biancayı kısıtlamazdı, kendi söz hakkı ve kendi duruşu vardı, toplumun genelinde ki tabulardan çok farklı bir anlayış üzerine büyütülmüştü. Ne kadar yaş alsa bile bir türlü erkek meziyetlerini bırakamıyordu,keyif yapmayı alabildiğine seven, coşkulu , kıpır kıpır, vurdumduymaz ve cesur sözlüydü;

Aile üyeleri daha doğrusu Whitney hanesi için bu anlatılanlar her yerde karşılaşılabilecek türden özelliklerdi. Doğru anlayana tabi.

Hayatının neredeyse en önemli gününde öyle cafcaflı bir olay yokken başladı zaten tüm terslikler,hiç ummadığı bir şekilde hemde, Olayın başını çeken St. Jamesler ile tanışması kendi yaşadığı toplumda ayakta kalmak bile zorken başka tarafa açılan bir başka toplumda ayakta kalması gerektiğini gün yüzüne çıkartmışlardı. Cevapları nerede aramalıydı?

Başka bir dünya'yı kendi dünyamızda barındırırken nasıl beni oyuna getiren sana koşulsuz güvenebilirim?

Başladığınız tarihi kitabıma işlenen tatlı izler olarak alacağım😊🔜

İlk bölümde görüşmek üzere.👋

Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen...

Yazan: Eliana Wallace

Tuhaflıklar Dolunay'ıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin