Tuhaflıklar Dolunay'ı
3.Bölüm, keyifli okumalar.
Medya: Bianca ve bölüm müziği.~•~
Gri tonlarına sahip bulutlar pamuklara sarılmışcasına çoğalarak St.James köşküne hızla yaklaşıyordu. Etrafta ki o bahar neşesinin sesi fırtınanın kulak tırmalayan uğultusu ile yavaş yavaş yer değiştiriyordu. Düşes Hazretlerinin düzenlediği etkinliğin arifesinde böyle muazzam bir facia yaşanması yüksek sosyetede uzun vadede ses getirecek bir olay olacak gibiydi. Seçkin ve sınırlı kişilerden oluşan davetlilerin eğlencesinin böyle bozulmasına şüphesiz çoğu davetsiz mensup sevinecekti. Lakin durum bundan daha vahimdi; fırtına sebebiyle bir çok yerde can ve mal kaybı yaşanacak ve dahası bu yerlerden birisi olma ihtimalini taşıyan köşkte bundan nasibini alacaktı. Her ne kadar bölgesinin en sağlam yapılarından birisi olsada, fırtına'nın gücü söz konusu olduğunda ihtimaller belirsizliğe çıkıyordu.
Bianca, St.James lordu ile konuştukları yerden dışarının gri kararan havasına bakıyordu. Sağ eli gerginlikle inci kolyesini çekiştiriyor, sol eli yelpazesiyle beraber elbisesinin etek kısmında dolanıyordu. Dışarıda her dakika daha fazla şiddetlenen fırtınanın aksine Düşes hazretlerinin sakinliği ile durumu açıkladıktan hemen sonra etkinliğin giriş balosunu devam ettirmesi sinirlerine dokunuyordu. Bianca, inanmak istemediği bir kabus ve yakınları için endişelen genç bir kızın çaresizliğinin arasında kalmıştı.
Yinede bu facianın ortasında böylesine sakinlikle kalabilmesi ilaveten düzenlediği olayın bozulmadan ilerlemesini sağlayan kadına gıpta etmeden de duramamıştı. Halbuki, açıkça belirgin olan tehdit yabana atılmayacak kadar tehlike arz ediyordu. Diğer davetlilerin de mükemmel şekilde gerginlikleri örtbas ettiklerini görüyordu, sosyetenin bir ferdi olsa dahi bu kadar iyi bir maskesi olması için ömrünün yetmeyeceğini düşünüyordu. Kendisinin aklında bin bir ihtimal varken sakin durmasını sağlayan tek şey eline ulaşmasını beklediği hayati haberdi. Büyükannesi ve teyzesi için gönderilen uşak hala daha geri dönmemişti. Kuzeni Elizabeth ise rahatlamaları için sıcak şeri almaya gitmiş, bu sayede gerginliğini biraz olsun dizginlemeyi ummuştu. Bianca kuzeninin kendisinin aksine sosyete adabına daha alışık olduğunu ve kontrolü daha çabuk ele aldığını biliyordu. Kendisinden de beklenen tam olarak buydu lakin Bianca endişenmek geri duramıyordu. Kendisini beceriksiz ve kararsız hissetmekten de alıkoyamıyor, sürekli parmaklarını çıtlatıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaflıklar Dolunay'ı
Fantasy🌑~🌑 Avrupa'nın hanedan aileleri ile yönetildiği, devletler arasında evlilikle bağ kurulduğu dönemde, asil soylardan bir kaçı zenginlikleriyle devletlere kafa tutacak kadar güçlendiği zaman farklı ittifaklar çıkmaması mümkün değildi. Bu dile getiri...