✨2.Bölüm:Gri Fırtına.✨
Keyifli okumalar...
Medya:müzik&altın saçlarGeceleri uykuya ihtiyaç duyan bedenler bazı güzel anları kaçırırlar, her şey uzun uykularında gördükleri bin bir rüyaların bir tanesi kadar kısa sürse de uyanık kalan bedenler bu eşsiz anları asla unutmazlar. Bazen çocukların dinlediği peri masallarında gerçekleşen büyülü olaylara bile gebe olur gece, sessiz sedasız kendi karanlık benliğinde yutar sihirleri. Uyanık bedenler ise bu nadir anların bilhassa en değerli misafiri, izleyicisidir. Büyülü, efsunlu, tılsımlı bin bir çeşit sihir hali gecenin karanlığının misafiridir. Öyleki gecelerin en güzeli Tuhaflıklar Dolunayı dört gözle beklenir. Peri masallarının kahramanları için kutlu gün, gece, bayram sayılır. Kendiniz eğer kırsal kesimde iseniz gecenin en duru zamanında Dolunay ışıklarını süzün, size o eşsiz serin sesiyle şarkılar söylediğini duyarsınız. Eğer sahil haneniz varsa Denizin berrak köpüklerini izleyin. Gecenin en duru vaktinde size o hafif baharatlı,ılık sesiyle melodiler fısıldadığını duyarsınız. Eğer sadece siz varsanız bu muhteşem gecenin izlerini bulmak için aya dikkatle bakın masmavi benekleriyle sizi mayıştıracak, gözlerinize tatlı bir ağırlık çöktürecektir. Uyuyan bedenler bu hazları bilemez, masal kahramanları ise bu güzel cennetten bahşolma olayları atlayamaz, bir sonrakini iple çekerler.
Gizemin ve tuhaflıkların yegâne doruğudur o geceler...~•~
Bianca, odasının mermer döşemeli terasından gökyüzünde parıldayan mavi cümbüşüne sarınmış dolunayı seyrediyordu. Serin hava geceliğinden açık kalan beyaz kollarını ıssırıyor ve uyarıyordu. Lakin Bianca bu serinliğin uyarıcılığını korumasız hissetmek istediği için içeriden şalını almamış aksine sol elinde tuttuğu aynalı tarağı ile saçını tararken, boş sağ eli ile soğuğun elini tutmak istemişti. Terasın sol köşesine konmuş yumuşak minderli uzun koltuğa gömülen ince bacakları, serinlikte ılık olan tek yeriydi.
Hafif ve üstüne asla tam olarak kapanıp yakalayamadığı uykusu gecenin ortasında kendisini burada bulmasını sağlayan en önemli detaydı. Devasa gökyüzü ve eşsiz manzarası ise Bianca'ya ne kadar şanslı olduğunu anlatmak ister gibi mor, lacivert ve siyah renklerinin arasında dolanıp duruyordu.
Böyle uykusunu yakalayamadığında diğerlerinin aksine daha dinç olurdu. Mesela gündüzleri, daha canlı ve daha berrak hisseder ve bu bitmez enerjiyi sonuna kadar sömürmeden durmazdı. Bianca bu yönüyle uykusuzluğundan hiç dert yanmamıştı kimselere, gerek yoktu. Çünkü ona dezavantaj yerine avantaj sağlıyor ve dinç hissetmesine yarıyordu. İnce işlemeli tarağını tekrardan uzun sarı saçlarında gezdirmeye başladı. çok açık bir maviliğe sahip irisleri ise sakince mavi ışığın değdiği ormanın renk değişimleri içinde yüzmeye başladı.
İnce gölgelerle tonlara ayrılan çam, sedir, köknar ve ladinler iç içe geçerek ilerlere bakıldıkça seçilemez karaltılara gömülmüşse de hemen önünde ki bir kaçı Bianca'nın bedenini karıncalandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaflıklar Dolunay'ı
Fantasy🌑~🌑 Avrupa'nın hanedan aileleri ile yönetildiği, devletler arasında evlilikle bağ kurulduğu dönemde, asil soylardan bir kaçı zenginlikleriyle devletlere kafa tutacak kadar güçlendiği zaman farklı ittifaklar çıkmaması mümkün değildi. Bu dile getiri...