Tuhaflıklar Dolunay'ı
📖Keyifli okumalar.
🎥Medya:Bölüm şarkısı~•~
Sakinliğin içinde beklenmedik şeyler gizlidir.Ellerini tereddüzsüzce teslim ettiği kişiye bakma fırsatını iyi değerlendirememiş olduğundan kekelemek durumunda kalmıştı Bianca,
"Çünkü...çünkü Mr. ..? 'a sözüm vardı Lordum."
Saniyeler sonra Elizabeth'i hafifçe dürtmeyi başaran Bianca, aldığı küçük yardımla bulunduğu durumdan en az tuhaflıkla sıyrılmayı umuyordu,
"Mr. St. James!"
Yüksek sesle Ne! Dememek için dişlerini olabildiğince sıkan Bianca, annesinin isteğini kendi rızasıyla gerçekleştireceğine inanamıyordu. Koca balo salonunda denk gele gele sezonun en gözde bekarını mı bulmuştu?
Kaldı ki kendisi ile ne gibi bir sohbete girişecekti de buraya kadar gelmişti?
St.Jamesler zenginlikleriyle siyaseti yönetecek kudretteyken, kendilerine göre önemsiz bir taktim balosuna sebepsiz gelmezlerdi. Fakat düşünme yetisi için yeteri kadar zamanı olmayan şu anda pek bir şeçeneği yoktu, kontrol etmesi gerektiğini biliyordu. Aklındaki cevabı olmayan soruları susturan Bianca, içine düştüğü duruma en uygun şekilde karşılık verdi."Mr. Mark teklifiniz için teşekkürler lakin dediğim gibi Mr.St.James'e bu dans için sözüm vardı."
Oldukça sakin tutmaya özen gösterdiği sesine ek olarak hafif bir baş selamı veren Bianca, adamın ince dudaklarını sıkkınlıkla birleştirmesine kısaca süzmüş, duruşundan ödün vermemişti. Sonunda Mr.Mark Bianca'nın elini koyması için uzattığı eline bakarak Mr.St.James'e selam verip geri çekilmişti.
Bianca bir anda aklına düşen fikirle istediği tepkinin on katını alabileceğini tamda bu sırada fark etmişti. Annesinin bir süre kendine biçeceği adaylardan uzak kalmak ve kendisi için zaman yaratacak bir çözüm olma olasılığı olan bir olay; Çılgınlığının sınırı yoktu fakat kimse onu masum bir dans yüzünden açıkça suçlayamazdı ya? Lakin bir zaman kendisinden uzak kalacaklardı. Ani kararlar veyahut dayatmalar olmadan taktim yılının ilk kısmını kendi için avantaja çevirebilirdi.
Madem tanışması için can atıyordu annesi, eğlenmemek için de bir sebebi yoktu. Hemde eğlence oldukça karlı bitecekse?
Planladığı şey daha da sükseli olacaktı, ek olarak da annesini ve merakını da savuşturacaktı. İyice aklına yatan bu planla kendince gülümsemişti. Sonra elini tutan adama da başını kaldırarak seviyeli bir şekilde gülümseyip, kuzeni Elizabeth'e son kez seslenmişti.
"Müzisyenlere zamanın geldiğini bildir."
Bianca, muzurca gülümsemesini son anda tutarak, Mr.St.James'e döndü.
Eteklerine koyduğu elleriyle reverans yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tuhaflıklar Dolunay'ı
Fantasy🌑~🌑 Avrupa'nın hanedan aileleri ile yönetildiği, devletler arasında evlilikle bağ kurulduğu dönemde, asil soylardan bir kaçı zenginlikleriyle devletlere kafa tutacak kadar güçlendiği zaman farklı ittifaklar çıkmaması mümkün değildi. Bu dile getiri...