Чен Яню почулося, ніби хтось кличе його.
– Ваша Високосте, прокиньтеся...
Він відвернув голову, але голос не зник, натомість він став голоснішим. Чен Янь відчув, як хтось протягнув руку й обережно смикнув його за рукав.
– Ваша Високосте, Ваша Королівська Високосте!
Чен Янь різко розплющив очі. Він не бачив звичних речей – екран зник, стіл зник, а з ними і стіна, обклеєна записками. Їх замінила дивна сцена – ряди невеликих цегляних будиночків, круглий майдан, переповнений людьми, і двереподібна шибениця, споруджена у центрі площі. Він сидів на піднятій платформі навпроти всього цього. Стілець під ним був не його звичним м'яким обертовим стільцем, а – холодним і твердим кріслом з підлокітниками. Навколо сиділа група людей, які уважно дивилися на нього. Серед них було кілька молодих жінок, що одягнені наче середньовічні леді, як у бачених ним західних фільмах, вони прикривали роти і хихотіли.
«Де в біса знаходиться це місце? Хіба я не гарував над кресленнями?» – мозок Чен Яня був пустим, можливо, це зумовлено трьома послідовними днями понаднормової роботи, що підштовхнуло його до межі психічно та фізично. Все, що він міг пригадати, це коли остаточно зламався, його серцебиття почало скакати, і йому не хотілось нічого, крім як лежати на офісному столі та відпочивати...
– Ваша Високосте, будь ласка, швидко оголосіть вирок.
Мовцем був чоловік, що крадькома смикав його за рукав. Він виглядав старим, десь років п'ятдесят чи шістдесят, чоловік носив білу рясу. На перший погляд, трохи схожий на Ґендальфа з Володаря Перснів.
«Я сплю? – подумав Чен Янь, облизнувши сухі губи. – Вирок? Який вирок?»
Але він швидко зрозумів у чому справа. Люди на майдані дивились у напрямку шибениці, при цьому махали кулаками та кричали так голосно, як могли. Дехто навіть жбурляв каміння у шибеницю.
Чен Янь бачив такий стародавній інструмент страти тільки в кіно. Шибениця з двома стовпами, що тягнуться вгору приблизно на чотири метри від піднятої основи. Верхівки обох стовпів з'єднані перекладиною, в котру вставлені заіржавілі металеві кільця для товстої конопляної мотузки. Один кінець мотузки прив'язаний до рами шибениці, а інший – обхопив шию злочинця.
У цьому дивному сні він виявив, що його зір надзвичайно хороший. Зазвичай йому потрібні окуляри для читання слів з екрана комп'ютера, але зараз він міг чітко бачити кожну деталь шибениці, що була за півсотні метрів, без окулярів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Звільнити цю відьму
FantasyЧен Янь перемістився тільки, щоб опинитися у світі схожому на середньовічну Європу, і стає Роландом, принцом-наступником. Але цей світ не такий, як колишній, попри деяку схожість. Відьми існують і вони насправді можуть користуватися магією? Стежте з...