– Їх небагато, Ваша Високосте, протягом кожних Місяців Демонів буває лише два-три демонічних гібриди, інакше у фортеці Довга Пісня були б великі проблеми.
– Чудово, ти дуже спостережливий. – Роланд наказав мисливцю підвестися. – Як тебе звуть? Ти не схожий на когось із Сірого Замку.
– Я наполовину Моджін, місцеві називають мене Залізною Сокирою.
Моджін, жителі пустелі, що лежить за південно-західним кордоном королівства, вважають, що вони нащадки велетнів. Роланд шукав у голові будь-які спогади, пов'язанні з кланом Моджін. Мисливець використав не ім'я, дане кланом, а прізвисько. Очевидно, він не хотів мати нічого спільного з людьми пісків. А з причиною того, чому він дістався аж сюди, так далеко від південно-західного кордону, мабуть, пов'язана низка гірких історій.
Але це не важливо, Прикордонне Місто не зважає на чиєсь походження.
Роланд плеснув у долоні:
– На сьогодні все. Картере, дай кожному по десять срібних вовків, а далі вони можуть іти.
– Ваша Високосте, дякуємо за нагороду, – в один голос сказала трійця.
Відвівши людей, Картер Ланніс повернувся і запитав:
– Ваша Високосте, навіщо ви розпитували їх про це? Хочете залишитися тут?
Роланд ухилився від відповіді:
– Що думаєш?
– Про це не може бути й мови, Ваша Високосте! – голосно сказав лицар. – Згідно зі словами мисливця, уже з одним демонічним кабаном важко впоратися. Вистріл з арбалета на відстані 50 кроків не матиме ефекту. Потрібно чекати поки відстань зменшить до 40-30 кроків, щоб вистрілити. Тільки елітні воїни фортеці можуть таке зробити. Крім того, демонічних звірів багато, а у нас немає міцної міської стіни, щоб стримувати монстрів. А якщо для їхнього стримування використати місцевий патруль, боюся, буде велика кількість жертв.
– Ти вже говорив щось подібне перед зустріччю з відьмою, невже ти не можеш подумати про щось хороше? – зітхнув Роланд.
– Це... відьми злі, але Анна... Пані Анна не виглядає такою. Як ваш головний лицар, я повинен дивитися правді в очі.
– Справді? А якщо я дам тобі міську стіну?
– Що? – на мить Картер запідозрив, що почув щось неправильно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Звільнити цю відьму
FantasyЧен Янь перемістився тільки, щоб опинитися у світі схожому на середньовічну Європу, і стає Роландом, принцом-наступником. Але цей світ не такий, як колишній, попри деяку схожість. Відьми існують і вони насправді можуть користуватися магією? Стежте з...