На деякий час Роланд замкнувся у кімнаті, щоб ретельно вивчити спогади про цей світ, слуги принесли вечерю прямо до спальні.
Через сильне бажання вижити, Роланд повністю придушив страх перед незнайомим середовищем, а також заштовхав глибше відчуття дискомфорту після потрапляння в інший світ. Він добре розумів, що отримання додаткової інформації, зменшить ризик розкриття.
Варто сказати, що, крім інформації про розваги з іншими дітьми знаті, в його пам'яті було мало корисного. Він не міг пригадати жодної цінної інформації, наприклад, знання аристократичних кіл, політична ситуація в королівстві чи дипломатичні зв'язки з сусідніми країнами... Проте принц мав певні загальні знання, такі як назви міст і роки важливих подій, і це повністю відрізнялися від історії Європи, яку він знає.
Очевидно, що такій людині трон не світив і, можливо, король Сірого Замку знав про це, тому й запроторив його до цього богом забутого місця. Навіть якщо тут все піде шкереберть, це не завдасть великої шкоди.
Щодо його братів і сестер... Роланд якийсь час думав, але в результаті не знав: сміятися йому чи плакати?
Перший брат – сильний, другий брат – дуже підступний, третя сестра – зухвала, а п'ята сестра дуже розумна. Ось що про них думав четвертий принц. Що тут сказати? Після більше ніж десяти років спілкування, свої враження про них він може описати лише кількома словами. І жодної інформації, про величину їхньої влади, хто їхні підлеглі та що вони вміють.
Минуло всього лише три місяці, як четвертий принц прибув до Прикордонного Міста, а місцеві дворяни вже не приховують свого презирства, а це свідчить про те, що він дійсно не є лідером. На щастя, коли він покидав столицю, Вімблдон III послав йому людей на допомогу, інакше тут би був суцільний хаос.
Наступного ранку покоївка Тір кілька разів нагадувала Роланду, що помічник міністра хоче з ним зустрітися. Схоже, немає сенсу зволікати далі, він двічі обмацав сідниці служниці, пригадуючи, як робив це раніше четвертий принц, і сказав, щоб вона повідомила Барову, щоб той зачекав у вітальні.
Провівши поглядом рум'яну Тір, що вийшла з кімнати, Роланд раптом згадав, раз він потрапив у феодальну епоху, то не маю тут бути системи чи чогось подібного? Він позіхнув, і подумки кілька десятків разів повторив слово «система», але нічого не сталося.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Звільнити цю відьму
FantasíaЧен Янь перемістився тільки, щоб опинитися у світі схожому на середньовічну Європу, і стає Роландом, принцом-наступником. Але цей світ не такий, як колишній, попри деяку схожість. Відьми існують і вони насправді можуть користуватися магією? Стежте з...