5

57 6 10
                                    

8818 - Bölüm 5

Youngbae: Teşekkür ederim.

Jiyong: Ne diyorsun?

Youngbae: Dün geceki fırtınada
Papatyalarımı odana aldığın için teşekkür ederim.

Jiyong: Bunu nereden çıkardın?


Youngbae: Petunyalar ölmüş Jiyong.
Onları odana almadın,
Papatyalarımsa yaşıyor.
Çünkü onlara geceyi odanda geçirme izni verdin.

Papatyalarımın ölmesine izin vermediğin için, teşekkür ederim.


Jiyong: Papatyaların yalnızca şanslıymış.
Onları odama aldığım yok.

Youngbae: Öyle veya böyle,
Hala yaşıyorlar.
Hala senin yanında yürümek için şansım var.

Jiyong: Gidiyorum ben,
Kendini neye inandırırsan inandır.

Youngbae: Görüşürüz.
Ve görüştüğümüzde sana bir şarkı söyleyeceğim,
İki kişi hakkında.

✔✔

[Görüldü]
[Jiyong Çevrimdışı]



Önceki gece

Jiyong, yağan yağmuru ve pencerelerini titreten rüzgarı fark ettiğinde, galiba gece saat üçü biraz geçiyordu, gözlerini izlediği tavandan ayırıp balkon mermerine dizili, esen sert rüzgarın etkisiyle her an yere düşmeye hazır gibi duran saksılara çevirmişti.

Sıkıntılı bir nefes verdi dışına.

Biliyordu kendini, o saksı düşerse çiçek ölürdü. Hiçkimseyi veya hiçbir şeyi yaşatmaya dair bir çabaya sahip olmayan biri olarak Jiyong, biliyordu ki saksısı düşen çiçek ölürdü.

Balkon kapısını usulca açıp kendi papatyalarını mermerden aldı ve odanın girişindeki parke zemine bıraktı.

Kendisi de odaya girmeye hazırlanırken bakışları son kez, mermerin kenarında duran ve dışarıda bırakarak ölümlerine izin verdiği iki saksıya kaydı.

Petunyaları ve Youngbae'nin papatyaları.

Birkaç dakika sonra balkon kapısı kapandı ve Jiyong yatağının kenarına oturarak zeminindeki alışık olmadığı görüntüyü izledi.

İki papatya saksısı, yan yana odasının zemininde duruyordu.

Biri henüz açmamışken, diğeri bu eve taşığındığı ilk günden beri kendisi ile beraberdi.

Yeniden esen sert rüzgarla, balkon zeminine çarparak parçalanan Petunya saksısının sesini duydu Jiyong.

Kendi petunyalarını ölümle tanıştıran Kwon Jiyong, Youngbae'nin papatyalarını yaşatmayı seçmişti.

8818   |GDYB|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin