8818 - Bölüm 7
[Not: Liseye dair yaşananlarda zaman değişikliği yapmam gerekti. Youngbae'nin ilk bölümde anlattıkları lise sonda değil lise ikide yaşanıyor olarak güncelleme yaptım.]
Jiyong: Youngbae.
Youngbae: Jiyong? Bir sorun mu var?
Jiyong: Bana bir fotoğrafını gönder.
Ne kadar düşünürsem düşüneyim,
Seni hatırlayamıyorum.Youngbae: Eğer istiyorsan elbette sana bir fotoğraf gönderirim ama sen, neden beni hatırlamak istiyorsun?
Jiyong: Anlattıkların doğruydu, yaşananlar da.
Son zamanlardaysa çok yakınımdasın biliyorum ama sadece...Oturmayan noktalar var Youngbae.
Hataları yapan sen değildin, ne beni o depoya kilitleyen ne de aynı gece annemin ölümüne sebep olan sen değildin.Youngbae: Ne demek istiyorsun?
Jiyong: Ne yaptın?
Anlattıklarında senin pişman olmanı sağlayacak bir yan yok.Öyleyse sen ne yaptın Youngbae? Ne için af dilemeye geldin?
Youngbae: Hiç merak ettin mi? Niye alt sınıfları depoya kitlemek gibi bir alışkanlık var okulda?
Sahiden, aklına gelmedi mi sormak?
Senin okulu bıraktığın sene, tüm bunlar yaşandığında ben son sınıftaydım ve sen ise ikinci sınıfın sonlarında.
Üst döneminize de yapılmıştı aynısı.
Ve onlardan önce bize de.Ama biri vardı Jiyong, aptal ve korkağın teki. Üst dönemleri onu ardiyeye kapattığı için, karanlık fobisiyle yüzleşen ve yarım saat sonra açılan kapıya rağmen günlerce etkisinden çıkamayan biri.
Dedim ya, aptal ve korkak biri.
Aynı kişi, sanki kapalı kaldığı yarım saatte aklını yitirecekmişcesine korkmamış gibi, bunu bir geleneğe çevirmeyi de teklif eden kişiydi.
Çünkü o aptal sandı ki, eğer korkudan deli gibi ağlayan ve dışarıdakilere kendisini çıkarmaları için yalvaran tek kişi kendisi olarak anılmazsa, o zaman alay konusu olmazdı.
O korkak, başkalarının korkularıyla oynarken öylesine cesurdu ki Jiyong, görmen gerek.
Sen o gece, onun gelenek haline geirdiği anlamsız şaka yüzünden, hayatındaki her şeyi kaybettin.
Sen o gece, her şeyini benim yüzümden kaybettin Jiyong.
[Jiyong yazıyor....]
[Jiyong Çevrimiçi]
[Jiyong yazıyor...]
Youngbae: Artık çıkmam gerek Jiyong.
Belki artık o kadar aptal değilim,
Ama hala senden gelebilecek her cümleden sonra pişman olacak kadar korkağım.✔✔
[Görüldü 01.27]
[Jiyong Çevrimdışı][Jiyong Çevrimiçi]
[Jiyong yazıyor...]Jiyong: Bana söylemen gereken bir şarkı yok mu?
İki kişi hakkında olan?
[01.49]✔
[İletilmedi.]
ŞİMDİ OKUDUĞUN
8818 |GDYB|
FanficJiyong: Artık, pes etmeyecek misin? Youngbae: Benden her kaçışında, senin gittiğin yolları ben de yürüyeceğim elimde bir papatyayla. Jiyong: Senden kaçışlarımın sonu yok. Youngbae: Yolların da bir sonu yok Jiyong. Ve tabi papatyaların da.