- Ах! Зей, ніжніше..будь ласка! У мене очко вже почало боліти!
- Це ти ж запропонував віагру, тепер терпи.
- Мммх!!
Через годину.
Обидва лежали, намагаючись перепочити.- Це було здорово.
- Обожнюю тебе.
- А я тебе, Ай.
Всю цю ідилію порушив дзвінок на телефон Аї.
_розмова_
- Ти де? Вже пів четвертої. У тебе уроки півтори години тому мали закінчитися.
- Я з Зеєю гуляю.
- І де ж ти гуляєш? В готелі? І в що ви гуляєте?
- Звідки знаєш, що я в готелі?
- Знайомий бачив тебе, коли ви заходили до готелю. Швидко додому, на тебе чекає серйозна розмова з твоїм батьком.
- Ти розповіла йому?
- Так, я не мала іншого вибору.
- Та був у тебе інший вибір! Навіщо ти розповіла? Мам, ти в своєму розумі?!
- По-перше, не кричи на матір, - це вже був батьковий голос. Ая одразу проковтнув і притих.
- ...
- Я тобі даю півгодини, щоб ти дістався додому.
- Добре.
_кінець_Аєю поступово заволодів страх і за кілька секунд у нього почалася панічна атака, а з нею істерика. Зея був у невеликому шоці і не знав, що робити. Він намагався заспокоїти його, кажучи, що все буде добре, але Аю було не переконати, він бився в істериці, побоюючись, що може зробити з ним батько. Був у його житті момент, коли його батько побачив, як він цілується з хлопчиком, після цього, прийшовши додому, він кілька разів ударив його і відправив до психолога, кажучи, що якщо не допоможе і він продовжить, то відправить до психіатричної лікарні. Після цього хлопчик намагався приховувати таке.
- Любий, будь ласка, тобі треба заспокоїтися. Все добре, я поруч. Я завжди був поруч і буду. Пам'ятаєш, як ми говорили про наше майбутнє? Те, як ти вийдеш заміж за мене, те, які будуть у нас діти. Ти хотів дівчинку, пам'ятаєш?
- Пам'ятаю.., - тремтячим голосом відповідає підліток.
- Все, заспокоюйся, коханий. У нас з тобою все буде добре. Ми з усім впораємося.
- Ти не кинеш мене?
- Обіцяю, що ніколи цього не зроблю.
- Навіть якщо батько заборонить нам зустрічатися, ми ж не розлучимося?
- ...Не розлучимося.
- Я дуже тебе люблю. Мені страшно навіть уявити наше розставання.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стигле яблуко
Fanfiction«Чому стигле яблуко?» - запитаєте ви, а я відповім: «Тому що хлопець дозрів»