13 років потому.
Малятко вже зовсім не малятко, їй вже 15 років. У неї з'явився брат, якому зараз 13. Сім'я збирається до ресторану, бо у Тіми День народження і він запросив їх.- Аааа! Ненавиджу вас! - кричала Кесерін на батьків.
- Кейт. - суворо сказав Зея.
- Шо? Ну ви тільки подивіться на цю грудь! Вона величезна, незручна! У мене немає нормального ліфчика!
- Ми потім поїдемо і купимо тобі зручний ліфчик, гаразд? Не треба психувати.
- Мені вдягнути навіть нічого! Ви тільки про Арксема і дбаєте! Я вас ненавиджу, нашо ви мене взагалі захотіли? Краще б я не народжувалась!
Ая дуже здивувався, він не думав, що їхня дочка може їм таке сказати. Вони ніколи її ні в чому не обділяли, завжди намагалися їй догодити.
Зея дивився на Кейт суворим поглядом, за такі слова він дав їй по губах. Ая навіть злегка злякався, він взагалі не очікував, що Зея посміє так зробити. Блондин став якимсь злим останнім часом, хоча скоріше це Кейт стала занадто хортою і не вдячною.
Від дій батька дівчина була шокована, вона трималася за губи і ледве стримувала сльози.- Ще раз таке скажеш і я дістану ремінь, зрозуміло? У тебе ні сорому, ні совісті. Говорити таке батькам. Вибачилася.
- І не подумаю.
- Кесерін. - суворо сказав Ая.
- Тато, я нормально виглядаю? - спитав Арксем.
- М? Арксем, почекай, будь ласка. - звернувся до сина Зея.
Хлопчик пішов назад до себе в кімнату, а розмова з Кейт продовжилася.
- Вибачся перед нами. - спокійним тоном попросив Ая.
- А за шо? В чому я винна?!
- Все, де мій ремінь?
Здається, Зея був серйозно налаштований. Він пішов у кімнату за ременем і повернувся разом із ним. Ая став на захист дочки, прикриваючи її.
- Зей, поклади ремінь на місце.
- Відійшов.
Як здавалося Аї, він би ніколи не підняв руку на рідну доньку. Кесерін дуже злякалася і почала плакати.
- Зей, ти її лякаєш, поклади ремінь.
- Ай, відійди. Якщо вона не розуміє по-хорошому - пояснимо по-поганому.
- Та ви тільки так і можете вирішувати все це! Я вас реально ненавиджу! Якого біса.
- ..Вона не спеціально, ти ж розумієш?
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стигле яблуко
Fanfiction«Чому стигле яблуко?» - запитаєте ви, а я відповім: «Тому що хлопець дозрів»