Ер.17

257 9 29
                                    

Через місяць. Майкла і Девіса засудили, на найближчі 20 років точно. Але Арксем не перестав від цього різатись і його проблеми не зникли.
Поки Зея та Арксем перебувають у психотерапевта, Ая вирішив прибратися в будинку, кімната сина не стала винятком. Так сталося, що з верхньої полиці впав листок, на якомв було написано наступне:

«Мені здається, я покінчу життя самогубством, це лише питання часу. це може тривати роками, бажання померти не вщухне. і одного дня я просто помру». 

Аї стало не по собі, це відчуття жахливе, котрий раз воно його відвідує? Він поклав шматок паперу на місце.
Прибравшись, він пішов у кімнату доньки. Там він теж швидко прибрав і пішов готувати обід.
Через годину.

- Ми вдома! - крикнув Зея.

- З поверненням!).

Арксем був не в настрої, тому одразу пішов у кімнату.

- Щось трапилося?

- Не знаю, він після психотерапевта такий. Зі мною так і не заговорив, скільки б я його не питав.

- ...Я дещо знайшов у його кімнаті.

- Ти лазив у нього в кімнаті?  - обурився Зея.

- Я прибирався, той листок випадково впав.

- А читати було тоді навіщо?

- Я не винен, шо воно таа.. так. Я правда не хотів читати.

- ...Ну і? Що там було написано?

- "Мені здається, я покінчу життя самогубством, це лише питання часу. Це може тривати роками, бажання померти не вщухне. і одного дня я просто помру». - Ая чітко запам'ятав всі слова.

Зея не міг підібрати слів. Ая зітхнув і пішов на кухню. Блондин помив руки і теж прийшов на кухню, поставивши на стіл кульок.

- Що це?

- Мар'яна написала антидепресанти нові.

- Вона написала коли та в якій дозі шо приймати?

- Так.

______________

- Арксем, шо поробляєш? - Зея зайшов у кімнату сина, перед цим постукавши.

Підліток фарбував свої нігті чорним лаком, сам він був нафарбований та одягнений у сукню.

- Тато, я все поясню.

- Не.. Не парься, все нормально. Тобі подобається?

Стигле яблукоWhere stories live. Discover now