Ер.2

596 21 10
                                    

_в кафе_
Кожен замовив, що хотів. Всі дружно спілкувалися, але тут Ая помітив приховану зйомку.

- Народ, нас знімають. Тільки не обертайтеся.

- Шо се за щур, покажи мені його. - Заріна одразу почала обертатися і шукати, і вона таки знайшла людину, яка їх знімала. Але та людина одразу вдала, ніби нічого не робила. - Пацюк помийний. - Заріна та ще душка.

- Ну чого ти так одразу про людей? - Ая став на захист фанатів.

- Ну, трясьця, хто знімає з-підтяжка?

- Реально, не люблю, коли так роблять, - додала Ельза.

Далі друзі вирішили не звертати на це уваги. Але тут до них підійшла ця дівчинка разом зі своєю подругою. Вона попросила сфотографуватися з Зеєю, ну а той звичайно ж не відмовив. Після цього хлопці продовжили розмови ні про що.

- Блін, завтра знову в цю шарагу пертися, я задовбався, чес слово, - висловився Тіма.

- До речі, наступними вихідними можемо поїхати до мене на дачу, як вам ідея?

- Ляяяяя, ти зараз серйозно? - здивувалася Заріна.

- Ага.

- Чорт, та це ж круто! - зрадів Тіма.

- Швидше б ці п'ять днів минули, - якось похмуро сказав Ая.

Всі погодилися з Аєю, ну бо справді хотілося, щоб ці п'ять днів пройшли якось швидше.

- Капець, у мене ще залік, це жах.

- Та він у всіх. Кінець року, як ніяк. У мене залік із двох предметів: економічна географія та культурологія. - підтримала розмову Ельза.

- Таа', в нас з тобою... - сказала Заріна.

- А у нас з Тімою буде іспанська та німецька. - сказав Ая.

- Не щастить вам. - сказав Зея і відкусив шматок круасану.

- Так, тобі пощастило, ти вже відучився і працюєш.

- Так, але я закінчив тільки коледж, університет ще ні.

Отак розмовляючи ні про що настав вечір. Друзі на той час вже розійшлися по домівках. Ну, єдине що, Ая пішов до Зеї. Поки блондин знімав свої відео в tiktok, шатен просто читав манхву. Так вони провели цілу годину, потім Зея почав прямий ефір в тт, звичайно ж разом з Аєю.

- "Скільки ви зустрічаєтеся?" - Ая прочитав чиєсь питання вголос. - Ну, через місяць як рік.

Стигле яблукоWhere stories live. Discover now