Місяць потому.
Двоє хлопців, поки немає нікого вдома, цілуються, а третій знімає це на камеру. Як Арксема занесло у це все? Він сам не зрозуміє. Хлопцям, з якими він мав справу, було по 18, а йому майже 14.
13-річний підліток сидить на Майклі, в одній футболці та трусах, а Девіс знімає це.
Стаття, хіба ні? Так, вона.
Майкл вдаряє Арксема по попі, і дуже смачний такий удар, через що хлопець видає стогін на подобі «ай».- Ммм.. - посміхнувся Девіс і погладив Арксема по голові, продовжуючи знімати на відео.
Майкл взяв хлопця за попу і почав рухати на собі, імітуючи секс, щоразу все грубіше це роблячи. Девіс перестав знімати.
- Знімай з себе одяг.
– А? Але ми ж домовлялися тільки про..
- Знімай. Не хвилюйся, ми не збираємося пхати в тебе свої члени.
- Пхаха, поки що.
Арксем трохи напружився, але почав знімати з себе одяг. Знявши одяг, його поставили обличчям до стіни, Девіс поставив камеру та почав знову записувати. Вони обидва стали з обох боків, Девіс і Майкл по черзі вдаряли підлітка по попі.
Та через дві хвилини вся попа Арксема була червона та боліла.- Будь ласка, досить..
- Змовкни, - сказали обидва.
Хлопець сковтнув і таки замовкнув. Він не збирався з ними сперечатися та чинити опір. Через кілька секунд вони сказали йому одягатися. Поки той одягався, обидва змонтували якнайшвидше відео та залили на "OnlyFans". На щастя, через якийсь час вони пішли, бо батьки можуть прийти.
Ввечері вся сім'я зібралась за столом відмічати День народження Зеї. Та ситуація минула сама собою, Кейт якось і позабула. А позабула, бо це перший випадок від батька. І останній.Через два роки.
Майкл і Девіс, як і раніше, зустрічалися і знімали такі відео. У них вже був навіть секс втрьох, але проти волі Арксема. Його змусили. Проте він нікому не розповів."Чому?" - відкрите питання.
Неділя, 18.32. Начебто такий гарний день. Кесерін приходить додому і кличе брата, щоб розповісти класну новину стосовно школи, але відповіді вона не чує.
- Арксем? Ееей, ти вдома? Хм, мабуть ні.
Дівчинка заходить у ванну і її серце ніби завмерло, в п'яти пішло. Вона не закричала, але схопилася за телефон одразу телефонуючи батькові (Зеї).
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стигле яблуко
Fanfiction«Чому стигле яблуко?» - запитаєте ви, а я відповім: «Тому що хлопець дозрів»