- Я вдома! - крикнув Ая, почавши знімати куртку.
- Голодний? - дбайливо запитала мама.
- Ні, дякую.
- Тоді можемо їхати. - у розмову вліз батько.
Зрештою, з психотерапевтом поговорив батько. Йому намагалися пояснити, що це цілком нормально, що хлопчик народився геєм, це не хвороба. І виховання тут ні до чого. Але до Нейта все одно туго доходило. Однак через три розмови про це він нарешті змирився з думкою про те, що його син - гей. На це знадобилося три тижні.
- Значить я можу зустрічатися з Зеєю?
- Так, тільки не наводь його додому. І не трапляйтеся мені на очі.
- Добре, дякую, тату! Чи можна мені тоді сьогодні після школи піти погуляти з друзями?
- Добре, тільки не допізна.
Оскільки сьогодні останній день у в коледжі, кінець 1-го курсу, перед канікулами, вони всі п'ятеро вирішили це відзначити у ТЦ. Але зараз вони досі в коледжі.
- Блін, я такий радий за тебе. Пощастило з чоловіком, який розмовляв з твоїм батьком.
- Так, тут ти маєш рацію.
Хлопці розмовляли, поки вчитель відзначав присутніх. Навчальний день закінчився швидко. Одразу після коледжу усі зустрілися біля ТЦ.
- Го на батути? - Запропонувала Заріна.
Всі підтримали її ідею. На батутах вони весело провели цілих дві години, граючи постійно наздоганялки.
Потім вони пішли їсти.- Хух, я так втомився, - сказав Тіма.
- Згодна. Я аж вся спітніла.
- Думаю, не ти одна.
- Добрий день. Зей, можна сфотографуватися? - запитав хлопець, підійшовши з дівчиною, мабуть його подруга.
- О, привіт. Звісно.
- Можна буде ще сфоткатися з твоїм хлопцем? - скромно попросила дівчина.
- Щооо? А зі мною навіщо фоткатись? - здивувався Ая.
- Ну ти наш другий кумир. У нас є кілька фандомів про вас двох)).
Обидва ніяково посміялися, але сфотографувавшись з Зеєю, дівчинка сфотографувалася з ними двома. А потім вирішила і зі всіма сфоткатися. Далі хлопцям дали спокій.Але зайшовши в тт, Аї одразу потрапило відео, де їх двох знімають у приховану. В кадрі, звичайно ж, були присутні і друзі, але вся увага сконцентрована на них двох. На кадрі вони обіймалися і просто цмокали один одного в губи, іноді просто засмоктуючи один одного. Ая вирішив це сприйняти з хорошого боку, тому навіть прокоментував: "ахахпх, мило @leepzey", зазначивши Зею. Хлопцю одразу надійшло сповіщення від tiktok, що його згадали у коментарях. Зея одразу подивився хто згадав і що за відео.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стигле яблуко
Fanfiction«Чому стигле яблуко?» - запитаєте ви, а я відповім: «Тому що хлопець дозрів»