_на річці_
- Ай, тільки далеко не заходь, а то раптом десь лід тонкий, ще провалишся.
- Та не хвилюйся, плавати вмію.
- Ай.
- Пішли тоді зі мною. Я хочу перебратися на інший бік.
- Та що ж ти робитимеш з тобою, гаразд, пішли.
Акуратно йдучи за руку по льду, хлопці дісталися до протилежного боку.
- Ах, прикольно, - усміхнувся Ая.
- Радий, що тобі подобається. Пішли назад?
- Так, давай. - Ая пішов вперед, але дуже повільно.
- Можна Вашу руку, містер?
- Пхпхпхпх, звучить як.., - але тут шатен повертається і бачить, як Зея стоїть на одному коліні і тримає обручку. - Зея? Ти...ти зараз серйозно?
- Аааааааа!!!! ІІІ!! - закричали Ельза та Заріна.
- Дупою відчувала! - крикнула Заріна.
- Ая, ти вийдеш за мене? Тобі дуже піде бути моїм чоловіком.
- Але.. Мені ж.. Всього 16.
- Завтра вже 17. Рівно через рік і одружимося. Наступного місяця, як тобі виповниться 18.
- ...Зея..., - хлопчик мало не розплакався, як дівчисько. - Я тебе дуже люблю. І обручку я...прийняти не можу поки що. Давай ти зробиш мені пропозицію так само несподівано, тільки коли мені буде 18. Тоді я без роздумів відповім так.
Посмішка з обличчя Зея спала. Він підвівся з коліна, витерши сніг.
- Ти сильно на мене засмутився?
- Все окей, я тебе зрозумів.
- Зей..
- Все окей. Ходімо.
- Зей.. Стривай. Я..
- Я ж сказав, все окей.
- Та послухай ти.
- ...
- Дістань обручку назад.
Блондин запитливо підняв брову, але обручку дістав. Ая взяв обручки і надів на свій палець.
- Що це означає?
- Це був жарт... Невдалий.
- Та йди ти нахер із такими жартами.
- Пхпх, я тебе також кохаю.
Ая поцілував хлопця в губи та обійняв. Побачивши обличчя Керолайн, Ая відчув ніяковість. Вони взялися за руки та перебралися на берег.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Стигле яблуко
Fanfiction«Чому стигле яблуко?» - запитаєте ви, а я відповім: «Тому що хлопець дозрів»