Ер.5

374 18 14
                                    

- Фух, - обидва впали спиною на ліжко, зітхнувши.

- Зея..

- М?

- Давай, коли мені виповниться 18, ми одружимося.

- ...До цього часу ще дожити треба.

- Егеж).

- Завтра на нас чекає цікавий день, думаю

- Мені цікаво, як виглядає Керолайн, просто, наскільки я знаю, Тіма любить неформалок.

- Таа'? Не знав.

- Ну, він же мій кд, а не твій. І взагалі, тобі теж потрібно знайти кп або кд.

- Мені тебе вистачає, тобі я можу розповісти все).

Ая просто дивився хлопцеві в очі, думаючи про щось своє. Його губи потяглися до губ блондина. Звичайний ніжний поцілунок.

- Деякі речі ти все одно не можеш мені розповісти. Наприклад, щось, що стосується мене, твоїх почуттів до мене. Пам'ятаєш ти казав, що в тебе таке ж було, коли мамі розповів про нас, ти мені навіть і слова про свої почуття не сказав. Напевно, прикидатися доводилося.

- ...Так, було таке. Може ти і маєш рацію. Напевно, мені таки треба завести друга.

-))). Радий, що ти це розумієш.

- Гаразд, давай щось знімемо в тт? Або давай прямий ефір?

- Можемо зняти тт, а потім ефір в інст.

- Оке). Давай знімемо той найпопулярніший танець? Або щось на зразок такого. Я тобі в інст скинув.

Ая зайшов в інсту і, навіть не дивлячись на кількість підписників, одразу зайшов у директ.

- Так, можна таке зняти). Вони такі милашки).

- Але не миліше за нас.

- Пхпххпхп))). Ну чо ти, а. Харе бентежити мене, а то в харю дам.

Тільки після відео, зайшовши на сторінку свого профілю, Ая побачив, що має рівно 100k підписників. Адже вчора було 88k.

- О.ша.ле.ні.ти. Дивись, - Ая показує кількість підписників так само перебуваючи в шоці.

- Пхпхпх, твої перші 100k, радий за тебе).

- А в тіктоці тоді скільки? - юнак відразу зайшов у тт. - Ммм! 630k! Боже, та я ж знаменитість! Будь-яку хуйню знімаю та людям, головне, подобається.

- Пхпхп, у тебе взагалі цікавий контент.

- Ну таке, просто вигадую танці під музику та знімаю їх.

Стигле яблукоWhere stories live. Discover now