Ер.13

179 9 3
                                    

Два роки потому.

- Тато!!

- Так, сонечко?

- Мультик хочу.

- Добре, зараз увімкну. Але тобі треба сказати чарівне слово.

- Ммм, будь ласка?

- Молодець). Йдемо, давай ручку.

Кесерін дала батькові руку і вони пішли до вітальні, де Ая ввімкнув доньці мультики, а сам повернувся на кухню готувати обід і дивитися свій серіал. Не минуло й 20 хвилин, як Кейт знову покликала тата, щоб той переключив мультик. Ая продовжив готувати, але тут йому зателефонував Зея.

_розмова_
- Алло?
- Привіт, не відволікаю?
- Ні, кажи). Я їсти нам готую.
- Ааа, у Кесерін завтра День народження, я зайшов в магазин, шо їй купити?
- О, ну... Шарики я замовив, торт купив. Вона дуже хотіла машину.
- Знущаєшся? Ти хоч знаєш, скільки вона коштує?
- Ну скільки вона там може коштувати? Тобі шкода?
- Звісно ж ні, який у неї улюблений колір?
- А от пригадай.
- Ну скажи.
- Персиковий.
- ...Куплю білу.
- Ахахах, ок.
- Ага, давай).
- Давай).
_кінець_

Ая подивився на доньку, а та дивилася мультик і сміялася. Шатен сам собі усміхнувся і продовжив готувати.

Наступний день.
Поки Кейт спала, Ая сходив за кульками і тихенько заніс до кімнати. А Зея тим часом забрав машину з машини і заніс до будинку, поставивши її у вітальні. Обидва батьки зайшли до неї в кімнати й почали будити.

- Кейт, сонечко), - почав Ая.

- Малишкааа)).

- Мм?

- З Днем народження, мила.

Ая взяв кульки й показав їхній доньці. Вони були персикового кольору і деякі з блискітками всередині. Кесерін дуже зраділа й здивувалася. Зея все це знімав на відео та посміхався реакції доньки.

- Але це ще не все. Йдемо у вітальню.

Кесерін взяла тата за руку і вони всі втрьох пішли у вітальню. Зея все ще продовжував знімати реакцію доньки.

- Ааа??! - ще раз здивувалася дівчинка.

Кесерін підійшла до машини і подивилася на батьків великими очима.

- Ну шо ти дивуєшся, ти ж її хотіла?)

- Так.

І тут малеча несподівано почала плакати. Батьки здивувалися, та'.

Стигле яблукоWhere stories live. Discover now