12.

1.1K 43 5
                                    

Fél 7 után felébredtem a napozóágyon és gyorsan összeszedtem minden cuccom és a törülközőt magam köré csavartam és úgy mentem fel a szobámba. Megnéztem a telefonom és akkor néztem meg, hogy Danny mit üzent.

- Nora ma velem alszik- olvastam el az üzenetet. Egy gyors "Oké" után kinyitottam a szobám ajtaját és lepakoltam.

Akkor azt hiszem ma este magamhoz nyúlok. Tudom bármelyik férfival kielégíthetném a legsötétebb vágyaimat, de nincs kedvem keresni bárkit. Ha idejönne az ajtóba egy férfi és azt mondaná nekem, hogy régóta vágyik arra, hogy lefektessen, lehet bele mennék.

Elmentem letusolni és a pizsimbe ültem le a  kanapéra, majd bekapcsoltam a laptopom. Míg a laptop betöltött addig odamentem a böröndömhöz és elővettem belőle a kis rózsaszín játékszerem.  Az egyik kedvelt felnőtt tartalmakat tartalmazó weboldalt megnyitottam és egy borítókép által szimpatikusnak tartott videót megnyitottam és elindítottam.

Már a gyönyör küszöbén jártam, mikor meghallottam, hogy az ajtó túloldalán valaki kopogtat. Kicsit megilyedtem és egyben ingerült lettem, hogy nem juthattam el a csúcsra. Kikapcsoltam a vibrátorom és a kanapé párnái közé csúsztattam, majd a laptopom egy gyors mozdulattal lecsaptam.

- Igen?- kérdeztem kicsit rekedtes hangon. Mikor oda értem és kinyitottam az ajtót. Meglepetésemre Toto állt velem szemben.

- Bejöhetek?- kérdezte vigyorogva.

- Most nem éppen a legalkalmasabb...- hajtottam beljebb az ajtót.

- Csak nem egy férfi van nálad?- nyújtotta a nyakát, hátha lát valakit a szobában.

- Nincs semmi férfi.- jöttem kijjebb és becsuktam magam mögött az ajtót. - A rohadt életbe!- esett le, hogy éppen most zártam ki magam a szobából.

- Mi a baj?- kérdezte érdeklődve, pedig nagyon is jól tudta, hogy mi történt.

- Semmi... Amúgy minek köszönhetem, hogy meglátogattál?- kérdeztem gúnyos nyájas hangon.

- Csak vissza akartam adni neked ezt!- nyújtotta felém a napszemüvegem.

- Honnan tudod, hogy ez az enyém?- kérdeztem, ugyan azon az érdeklődő hangon, mint az előbb ő.

- Hát...- köszörülte meg a torkát- láttalak a medencénél ezzel a fejeden.

- Én is láttalak és akartalak is kérdezni, hogy hova siettél annyira.- tettem fel a kérdésem, amire kielégítő választ vártam.

- Volt egy fontos hívásom.- mondta és próbálta kerülni a tekintetem.

- Ühümmm.- forgattam meg a szemem.- Ha megbocsátasz most keresek magamnak egy dolgozót és kérek tőle egy másik kártyát.

- Aludhatsz nálam is!- mondta hirtelen meggondolatlanságból és miután lépett neki mit mondott gyorsan hozzá tette.- persze ha nem találsz senkit.

Lementünk a recepcióra ahol egy idős néni fogadott minket.

- Jó estét!- köszöntünk egyszerre az osztrákkal.

- Szép estét. Miben segíthetek?- állt fel a helyéről és a pulthoz lépett.

- Hope Horner vagyok a Red Bull Racing egyik dolgozója és a 254-es szobához szeretnék kérni egy pótkulcsot.- mondtam lassan és artikulálva.

- Egy pillanat!- mondta és elkezdett keresgélni. Míg kereste a kulcsot egy kínos mosoly társaságában fordultam az osztrák felé, aki mintha tudná a választ egy diadalittas mosollyal nézett vissza rám.

- Sajnálom hölgyem az előző vendég elhagyta az eredeti kulcsot így ön már a tartalékot kapta meg.  A lakatos legkorábban holnap reggel 7 kor tud jönni.- zúdította rám a tényeket.

- És esetleg kaphatnék egy másik szobát?- kérdeztem kedves mosollyal.

- Sajnálom, de telt ház van. Esetleg az egyik munkatársánál tudna aludni.- amint meghallottam azt a szót, hogy: "sajnálom" egyből elfehéredtem, mert tudtam mit fog mondani. Egy pillanatra ismét Totora néztem, aki még mindig ugyan úgy mosolygott.

- Rendben, köszönöm! Szép estét.- visszafordultam az idős asszonyhoz és elköszöntem.

- Akkor nálam alszol?- kérdezte az osztrák miután elhagytuk a recepciós pultot.

- Azt hiszem...- mondtam majd csendben sétáltunk egymás mellett a liftig. 2 emeletet lifteztünk majd az én szobámmal ellentétes irányba kezdtünk sétálni. Tehát ő is ezen az emeleten van.

- Hope!- már elkezdtem játszani a gondolattal, hogy mi fog történni a szobában mikor meghallottam mögöttem apa hangját.

- Apa!- fordultam meg és egy őszinte mosolyt küldtem irányába. Mintha a megmentőm jelent volna meg a hátam mögött.

- Christian.- köszönt Toto apának aki egy fejbiccentéssel jelezte, hogy észrevette a mellettem állót.

- Mit keresel itt? Neked nem a másik irányba van a szobád?- kérdezte felvont szemöldökkel.

- De csak kizártam magam a szobából és pont hozzád tartottam, hogy nálad aludhatok-e?- fülentettem neki, de lehet jobban járok ha vele alszok és nem azzal, akiről a minap ábrándoztam.

- Persze, hogy nálam aludhatsz!- odalepett mellém és átkarolta a derekam.

- Akkor én nem is zavarok tovább, sok sikert a holnapi időmérőhöz.- mondta kicsit bágyadt hangon és bement a szobájába. 222. Ezt még egyszerű is megjegyezni pont apa szobájával szemben van.

- Gyere!- mondta apa aki már nyitott ajtóval várt, hogy bemenjek. Még egyszer ráneztem Toto szobájának az ajtajára, mert olyan érzésem volt, mintha Toto a kukucskálón keresztül engem nézett. Bementem apa szobájába majd becsuktam magam mögött az ajtót.

Pont te?//Toto Wolff ff//•BEFEJEZETT•Место, где живут истории. Откройте их для себя