14.

1.1K 42 0
                                    

"A verseny napja...."

Tegnap Max sikeresen kvalifikálta magát az első helyre míg sajnos Checonak csak a 11. helyet sikerült elcsípnie.

- Jó reggelt!- köszöntem a lányommal mosolyogva mikor beléptünk a motorhomeba.

- Sziasztok.- jött egy-két embertől a válasz.

- Anya ma aludhatok Penelopeval?- kérdezte miután felértünk az irodámba.

- Nem tudom drágám, ezt az anyukájától kell megkérdezni.- tettem le a táskám és kezdtem el kipakolni.

- Kop-kop!- nyitott be Kelly a karján Penelopeval.

- Sziasztok!- köszönt mosolyogva.

- Penelope!- szaladt oda Kellyhez.

- Szia Nora.- köszönt Kelly mosolyogva

- Csókolom Kelly néni. Aludhatok ma Penelopeval?- támadta le egyből a kérdésével.

- Anyukád mit mondott?- guggolt le hozzá és közben letette a lányát is.

- Azt mondta, hogy téged kérdezzelek meg.- egy pillanatra rám nézett Kelly, mire én csak megrántottam a vállam jelezve, hogy benne vagyok.

- Felhívom majd Vanessa-t, hogy nem baj ha lesz  még egy lurkó vele.- mondta és közben felállt.- Legalább nem lesz kifogásod, hogy miért nem jössz este a buliba.- mondta miután leült velem szemben.

- Nincs sok kedvem hozzá.- vettem elő a laptopom és kapcsoltam be.

- Nem is kell hozzá sok kedvednek lennie. Elég hogy van egy kicsi. Most őszintén mióta ez a kis törpe boldogítja az életed minden egyes percét, mikor voltál utoljára bulizni?- szegezte felém a kérdését. Összevontam a szemöldököm és el kezdtem gondolkodni, hogy mikor is volt mióta megvan Nora. De erre nem tudok válaszolni.- Na ugye igazam volt. Ma este megyünk és bulizunk!- jelentette ki és az asztalra csapot, mire a két lány riadtan felénk fordultak.

- Lányok meg szeretnétek nézni a rajtot?- kérdeztem meg őket mire egybehangzó válaszként felsikítottak és ugrálni kezdtek.

- De csak akkor ha most leültök!- szólt rájuk Kelly mire a két lány egymásra nézet és összemosolyogva leültek.

- Akkor mehetünk.- mondtam és odasétáltunk a lányainkhoz és kézenfogtuk őket. Hamarosan kezdődik a futam így jó, hogy még most találtam ezt ki.

Feladatunk rájuk két fülvédőt és bementünk a garázsba. Már a fiúk felsorakoztak a rajtrácson és elindultak a  felvezető körre.

- Jó futamra számítunk.- jelent meg mellettem Calum, aki az imént jött vissza a boxba.

- Mi is. A teszteken nagyon jók voltatok.- mondtam mosolyogva.

- Ott van Apa!- lelkendezett Nora és mutogatott egy narancs színű autóra mikor meglátta az apját a képernyőn. Jobban megnéztem és csak nevettem magamban mert az pont Lando autója volt. De inkább hagytam had szurkoljon még akkor is ha nem pont az apja ül az autóban.

-  Mi a f...?- néztem kerdőn a képernyőt mikor láttam, hogy Checo lehúzodott a felvezető kör végén.

- Anya! Nem beszélünk csúnyán!- nézett rám dorgáló tekintettel.

- Sajnálom.- mondtam mosolyogva.

Az egész hétvégét nézve jó szuperül éreztem magam. Nagyon jó volt a csapat légköre azzal, hogy Max szombaton pole pozíciót ért el, majd most vasárnap pedig egy kemény futam után 2. helyen ért célba. A legjobban azon szórakoztam, hogy a két lány hogyan szurkolt a hollandnak és az ausztrálnak, hogy minnél előrébb végezzenek. Míg Max a megszokott csapatával a 2. helyen végzett addig Danny az új csapatával a 7. helyen.

- Indulás!- jelent meg a szobám ajtajában Kelly egy fekete mini ruhában.

- Egy pillanat és kész vagyok!- mondtam és kapcsoltam is be a magassarkú pántját.- Nora gyere!- szóltam a lányomnak, aki már Kelly mellett várakozott.

- Én már rég kész vagyok!- toporgott az ajtóban.

- Mehetünk!- vettem a kezembe a táskám és elindultunk. Norat gyorsan átvittük Kellyhez és rábíztuk Vanessara, a két törpe megőrzését és elaltatását.

- Szeretlek!- adtam egy puszit a lányom fejére, aki már gondolatban azzal volt elfoglalva, hogy hogyan fognak játszani Pennel.- Ha bármi van hívj nyugodtan.- adtam át a lánynak a névjegyem.

- Reméljük nem lesz semmi.- mondta mosolyogva. Miután elköszöntünk egymástól elindultunk a lift irányába.

10 perccel később megérkeztünk a party helyszínére és nem kicsit meglepődve mentem be az épületbe mivel egy hatalmas vörös bársonyszőnyeggel fedett lépcsősor vezetett a terembe ahol a buli része lesz.

- Indulás!- karolt bele a karomba Kelly és  húzott a terem irányába.

- Indulás!- karolt bele a karomba Kelly és  húzott a terem irányába

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Liked by danielricciardo, totowolff maxverstappen1 and 92.435 others

hopehorner Jó pár év kihagyás után💃
  christianhorner Az én gyönyörű lányom🥰❤
  lewishamilton Ma bulizunk!🥳💃
     hopehorner Úgy ám!
  totowolff Még most is jó vagy👍
  landonorris Úr isten Toto megtalálta az emojikat😱😱
      lewishamilton Egyszerűen remek tanár vagyok.🤷🏾‍♂️
      landonorris Azért el ne szállj magadtól te good teacher.
      lewishamilton Pedig már  készültem a felszállásra. 😪🤣
      landonorris 🤣

Pont te?//Toto Wolff ff//•BEFEJEZETT•Où les histoires vivent. Découvrez maintenant