7.Kısım | Islak Kedi Yavrusu😻

23 2 0
                                    


Bölüm Şarkısı: Toygar Işıklı- Sen Eşittir Ben❣

Çiçeği burnunda âşıklar iş ve okuldan arta kalan zamanlarını birbirlerine ayırıyordu artık; özellikle de hafta sonları sadece ikisine aitti. Birlikte geçirdikleri vakitlerde  bazen uzun uzun  gezintilere çıkıyor bazen de kafe veya restoranlardan birinde uzun uzun sohbet edip eğleniyorlardı. Böylece hem birbirlerini keşfediyor hem de New York'un doyasıya tadını çıkarıyorlardı.

Bu süre zarfında Ela kuzenine ve kız arkadaşlarına Demir'le ilişkisini tamamen ilan ederken diğer taraftan Demir de bu yeni durumu ailesine açmıştı. Demir'in ailesi henüz Ela'yı onun anlattığı kadarıyla tanısalar da bu ilişkiyi onayladıklarını ve oğullarının yanında olduklarını  her defasında dile getirerek  desteklerini esirgemiyorlardı. Birlikte vakit geçirirken Ela her defasında Demir'i uzun uzun izliyor, onu keşfetmeye çalışıyordu. Hatta onun Türkiye'deki yaşantısını da merak etmeye başlamıştı.

Bunu Demir'e söylediğinde ise, genç adam olan tüm merak ettiklerini uzun uzun anlatırken dört kardeşin ikincisi olduğunu, bir ağabey, bir erkek bir de kız ikiz kardeşleri olduğunu anlatırken gözlerinin pırıltısı Ela'yı büyülemişti ve bir gece Ela Demir'in evine yemeğe davetli olarak gittiğinde, Demir bir sürpriz yapıp; evlendiğinden bu yana İstanbul'da yaşayan ve şu sıralar, bir süreliğine Adana'da olan büyük ağabeyi Hazar'ı arayıp Ela'yı ilk önce onunla tanıştırmayı istediği için ararken Hazar, kardeşinin adeta içini okumuş gibi hattın öbür ucundaydı.

Demir ve Hazar telefonda konuşmanın birbirlerine olan özlemlerini gidermeyeceğine kanaat getirerek ülkelerarası saat farkını göz önünde bulundurarak uygun bir saat belirtip bilgisayar kamerası aracılığıyla  görüntülü güzel bir sohbet başlattıklarında önce biricik sevgilisi Ela'yı, büyük ağabeyi Hazar ile güzeller güzeli eşi Mercan'la tanıştırdı.

Aynı gece bir de Demir'in büyük ağabeyi Hazar ile büyük bir aşkla bağlı olduğu; güzeller güzeli eşi Mercan'ın  ikinci bebeklerini beklediklerinin müjdesini almışlardı.

"Vay ne güzel bir haber  bu böyle. Ben ikinciye amca oluyorum desenize. Tebrik ederim Mercan, abiciğim seni de. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin."

"Amin Demirciğim. Darısı başınıza inşallah."

Hazar'ın darısı başınıza deyişini duyar duymaz utancından  kulaklarına kadar kızaran Ela'yı saçlarından öpüp konuşmasına devam etti Demir.

"Abi biz daha evlenmedik ayrıca çat diye söylenir mi böyle şeyler?"

"Günün birinde olacak bunlar kardeşim. Çat diye geliyor çift çizgili çubuk önüne."

Hazar heyecanlı olduğundan konuştukça batıyordu. Konuşma ilerledikçe Ela henüz hazır olmadığı böyle bir konu sürdükçe daha da geriliyordu.  Demir muhabbeti değiştirmeye karar vermişti. Minik yeğeni Zeynep'i sormak istedi. Onu çok özlemişti.

"Siz söyleyin bakalım benim minik Zeyno'm kardeşi olacağını duyduğunda nasıl tepki verdi?"

"Çok küçük olduğu için daha olayın pek farkında değil şimdilik iyi yani."

"Sizin adınıza çok sevindim Mercan. Zeynep'i öpün bizim için. Çok yakında geleceğiz Adana'ya."

"Bu harika bir haber! Belgin Anne ve Kemal Baba başta olmak üzere kardeşlerin de Ela'yı çok merak ediyorlar."

"Aman Mercan  sakın Ela'yı ilk önce sizinle tanıştırdığımı söylemeyin aramızda sır tamam mı?"

"Sen hiç merak etme Demir benden sır çıkmaz ama Hazar'ı bu konuda zapt etmek için epey bir çaba sarf etmem gerekecek."

ELALI  BİR SONBAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin