6.Kısım | Gerçek Bu Kadar Güzel Olamaz💋

22 2 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Mazhar Alanson-Ah Bu Ben 🙋🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Beklenmedik bir anda gelen ilk öpücükle afalladı genç kadın. Aklını başından alan, dudaklarına değen dudaklar başını döndürürken benliğini talan etti o an. İlk öpücük şaşırtıp şok etti. Bu da neydi böyle? diye sessizce düşündü. Elini dörtnala koşarcasına atan kalbinin üzerine bastırırken, nefesini düzene sokmak ve boğazında oluşan kocaman düğümü geri itmek istercesine sertçe yutkunarak, Ela gözlerini karşısında kendisini nasıl tepki vereceğini bekler bir ifadeyle izleyen kahvelere sabitledi. "Bu neydi, Demir?" diye fısıldadı.

Ela'nın sıcacık nefesini yüzünde hissettiğinde o kışkırtıcı gülümsemesi yerleşti dudaklarının kenarına genç adamın. Derin kahve bakışlarında çakan kıvılcımlar, o an tüm aklından geçen düşünceleri ortaya seriyordu. Hissettikleri hakkında konuşmasına bile gerek yoktu. Ela'nın küçük yüzünü avuçlarının arasına alarak "Bu aşk Ela'm. Sana karşı hissettiklerim ve bu tamamen gerçek." diye itiraf etti bir kez daha Ela'ya karşı duyduğu büyük aşkı.

"Eğer bu bir gerçekse... Demir, gerçek bu kadar güzel olamaz."

"Bu bizim gerçeğimiz. Ve bu gerçek ancak sen varsan böyle güzel olabilir."

Dudaklarını Ela'nın alnına dayayarak bir öpücük bıraktı. "Teşekkür ederim sevgilim."

"Ne için?"

"Sana tüm hissettiklerimi anlatmama izin verdiğin için."

"Emin olmak istedim."

"Neyden?"

"Beni gerçekten sevdiğini bana kanıtlamanı istedim. Bu yüzden de hemen cevap vermeyerek seni denedim. Ama... Buz gibi havada günlerce bekleyeceğini ve bu bekleyişin sonunda hasta olacağını hiç tahmin etmedim."

"Önemli değil ki, bak iyileştim bile."

"Ama çok kötü öksürüyorsun. Neyse çay birazdan etkisini gösterir. Öksürüğe iyi geliyor bu çay."

"İnan hiç önemli değil. Yanımda sen varsan hastalanmak bile güzel. Ama bana yaptığını unutmayacağım. Demek benim sabrımı ölçmek için böyle bir şey yaptın. O zaman sana bir ceza vermeliyim."

"Neymiş bakalım o ceza?"

"Şimdi ben çok fena üşüttüm ya; malum üç gün üç gece karda bekledim. Bu yüzden de kemiklerim kaslarım dahil her yerim ağrıdı."

"Eee?"

"E'si şu; bu gece beni şöyle güzel bir masajla gevşetmeni istiyorum."

"Olmaz bu kadarı da fazla. Hem bu evde yalnız yaşamıyorum. Tuğçe ve Kate birazdan gelirler, seni burada görmelerini istemiyorum."

"Ama bu gece seninle olmak için hayaller kurmuştum."

"Daha yeni bir ilişkiye başladık, Demir. Ne olur beni zor durumda bırakma."

"O zaman hafta sonu bir yerlere gidip baş başa bir şeyler yapıyoruz, ısrar istemiyorum."

"Tamam. Konuşur plan yaparız."

"Anlaştık."

Demir Ela'dan aldığı olumlu cevaba şaşırsa da sevindiğini gizleyemeyeceğine emindi. Bunun göstergesi olarak tekrar dilini sevdiği kadının dudaklarının arasına yerleştirip, o minicik iki dudak arası sıcaklığın bir kez daha tadına vardı.

"Çok güzelsin, Ela. Gözlerin, dudakların... Sen," diye inledi. Dudaklarının tadını doyasıya çıkarırken genç kadının düzensiz nefesi adeta bir ateş parçasına dönüşüp tüm vücuduna yayılarak yakıyordu. Aynı anda bedeninin hem tutkunun ateşiyle harlanıp yanarken hem taş kesilmesi artık gururuna dokunuyordu. Bir öpücükten fazlasını istiyor, tüm benliğiyle onu tamamen kollarında çırılçıplak keşfe çıkmak için hayaller kuruyor ve bunun gerçekleştireceği anlar için kendince planlar yapıyordu.

Demir'in tutkulu nefesi yüzüne üflenince ürperdi genç kadın. Yaşadığı her neyse kesinlikle muhteşemdi. Ve Demir... O ana kadar hiç bu kadar çekici ve karşı konulmaz görünmemiş, ona karşı hiç böyle özel hissettirmemişti.
O günden sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı artık. İkisinin de hayatı köklü bir değişime uğrayarak devam ediyordu. Bir anda sızmışlardı  birbirlerinin yaşamına.

ELALI  BİR SONBAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin