Bölüm Şarkısı: Hakan Peker-Ateşini Yolla Bana🔥
"Dökül çabuk! Neler oluyor çok merak ediyoruz. Çatladık burada Kate ile." Diye heyecanla bir sürü soru sormaya başlayan Tuğçe'nin gözlerinin içine gülümseyerek baktı. Aynı şekilde Kate'in de bütün olanları merak ettiğini anladığında hep birlikte oturma odasına geçtiler.
Ela üç gün boyunca Demir'le yaşadıklarını özetleyip, özel anları ise kendine saklayarak arkadaşlarına anlatırken dün gece Demir'in abisi ve yengesiyle tanıştığını söylemeyi de ihmal etmedi.
"İnanmıyorum." dedi Tuğçe. "Demek kardeşlerinden başladı tanıştırmaya."
"Aileye girdin sayılır." diye ekledi Kate.
"Evet. Öyle tatlılardı ki... Biliyor musunuz ikinci bebeklerini bekliyorlarmış, biz de sevinçlerine ortak olduk. Demir'i görseniz çocuk gibiydi."
"Peki sonra ne oldu?" diye sormaya devam etti Tuğçe.
"Sonra..." derken gülümsedi o an film şeridi gibi gözünün önünden geçti. Her kadının hayalini kurduğu anların başında gelirdi şüphesiz sevdiği adamdan evlilik teklifi aldığı an. Ela için de bu çok özel bir andı. Bakışlarından mutluluk taşarken güzel haberi daha fazla bekletmeden paylaştı arkadaşlarıyla. "Sonra... Bana dedi ki... Aslında bir soru sordu kızlar."
"Eh! Hadi çatlatma daha fazla bizi!"
"Demir bana evlenme teklif etti." deyip tuttuğunun farkında olmadığı nefesini serbest bıraktı. Rahatlamıştı sonunda. Üç gün geçirmişti Demir'le. Rüya gibi koskoca üç gün.
"Sen ne dedin?"
"Evet dedim. Yani evleneceğiz zamanı gelince."
O an Kate'in gözü Ela'nın parmağına kaydı. "Eh! Yüzük nerede?"
"Evet Ela Hanım, yüzük olmadan evlilik teklifi geçerli değil biliyorsun değil mi?"
"Arkadaşımızın yüzüksüz kuru bir teklifle evlenmesine göz yumacak değiliz herhalde."
Bir yandan Kate bir yandan Tuğçe hep bir ağızdan homurdanıp söylenirken, Ela onların bu hallerine sadece gülüyordu. Başka kızlar için Tuğçe ve Kate'in söyledikleri doğruydu ancak söz konusu Ela olunca tüm tespitler böyle yerle bir olurdu.
"Kızlar bir dakika sizin için yüzük bu kadar önemli mi?"
"Tabii ki. Yüzüksüz evlenme teklifi olmaz ki."
"Bence öyle değil birbirimizi sevmemiz evlenmemiz için yeterli bir sebep. Yüzük olsa da olur olmasa da. Benim için Demir'in sevgisi yeter."
"Ah Ela! Ben sana ne diyeyim ki? Neyse... Eh! Biz ne zaman tanışıyoruz Demir'le?"
"Bir gün ayarlarız."
"Bakalım bizden kız almak öyle kolay mı? Bir yemek yiyelim, niyetini bir anlayalım. Sonra bakarız."
"Kateçiğim bakıyorum sen de bizim adetleri öğrenmişsin kısa zamanda."
"Adetlerinizi bilmem ama burada kısa zamanda birbirimizin ailesi olduk biz üçümüz. Aileden bir şey gizlenmez küçük hanım."
"Canım benim... Canlarım. Siz iyi ki varsınız." Diyerek iki kolunu açtı ve Kate ile Tuğçe'yi kanatları altına alıp sarıldı.
Kate ve Tuğçe Ela'nın oradaki en büyük servetiydi şüphesiz. Onlar olmasa orada bir başına yaşayabilir miydi bilemiyordu. Kate onlara koşulsuz güvenmiş ve evini açarak sıcak bir yuva ile can yoldaşlığı vaad etmişti. Tabii okuldan arta kalan zamanlarda da kafede ona yardımcı olarak hiç olmazsa cep harçlıklarını çıkarmalarına bir olanak sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ELALI BİR SONBAHAR
RomanceEla üniversite yıllarında New York'ta yaşamını sürdürürken, okuldan çıkıp işe gittiği sırada, kendisine arabasıyla çarpan adama içten içe âşık olmuştur. Ancak o an genç adamla hislerinin karşılıklı olabileceği ihtimalini hiç hesaba katmamıştır. De...