Š-što ti radiš ovdje?'' Upitao je Luke nervozno.
''Što ti radiš ovdje?''
''N-ništa.'' Odgovorio je. U očima mu se vidio toliki strah da sam na sekundu pomislila da će se onesvijestiti.
''Luke,smiri se.U redu je,i ja sam vještica.''Rekavši to,Luke se vidljivo opustio.
''Kako si pronašao ovo mjesto?'' Upitala sam,pokazivajući na kuću.
''Um..moj stariji brat je živio ovdje prije,i rekao mi je da je na kraju šume napuštena kuća puna vještičje energije.Danas sam šetao ovuda i našao je,pa sam odlučio malo vježbati.''Objasnio je sjadajući na stepenice koje su se nalazile pred trijemom.
''I baš si vježbao s najlakšom od svih čarolija.I nisi uspio'' Sjedajući do njega,pokušavala sam se suzdržati da ne prasnem u smijeh.
''Pa,nisam baš iskustan u ovom. Prije godinu dana saznao sam da sam vještac a kako u Sydneyu ne postoji mjesto koje je bar malo skriveno od ljudi,nisam imao gdje vježbati.'' Rekao je.
''A u kući?'' Upitala sam.
''Moji su roditelji jako zaposleni ljudi i uvijek su u kući s nekim poslovnim partenirima,a kako djelim sobu s mlađim bratom koji ne zna za magiju,to nije bila opcija.''
''Razumijem. Ako želiš,ja ti mogu pomoći.''
''Stvarno?''
''Da.'' Nasmijala sam se. ''Ispruži ruku,dlan prema gore.'' Rekla sam,na što me je Luke čudno pogledao.
''Hajde,učini to. Ne grizem.'' Lagano se smješeći uradio je što sam tražila. ''Sada se koncentriaj,zamisli plamen kako gori,osjeti njegovu toplinu. Kada se usredotočiš,reci Incendia.''
''Incendia.'' Ovaj put u ruci mu se pojavio mali žarko crveni plamen. ''Woah.'' Otvorivši oči,zadivljeno je gledao u vatru u njegovoj ruci.
''Prilično cool,huh?''
''Jako cool.''
✰
''Što se,dovraga,dogodilo ovdje?'' Upitala sam ulazeći u Napuštenu kuču koja je izgledala kao da je kroz nju prošao tornado.
''Ne znamo,zato smo i zvali tebe.'' Anna je odgovorila.
''How the Hell am I supposed to know what happened?!''
''Mislili smo da ćeš moći pronaći neke tragove koji bi nas mogli dovesti do onoga tko je ovo učinio.'' Cassie je rekla. Duboko udahnuvši,polako sam se počela kretati po kući,pokušavajući ne stati na stvari po podu. Nakon nekoliko minuta šetanja,zastala sam pored jednog zida na kojemu je bio simbol,simbol koji označava ne baš dobre ljude.
''Što si vidjela?'' Ashton je upitao,dolazeći pored mene. ''Ne razumijem,što to znaći?'' Dodao je vidjevši simbol.
''Ništa dobro.'' Rekla sam,okrečući se od zida i dolazeći do polica s kjigama,nisam više mogla gledati u taj grozni simbol.
''Bella,što to znaći?'' Calum je upitao.
''Lovci.'' Annabelle je odgovorila prije mene.
''Lovci na vještice.'' Dodala sam tiho,ali dovoljno glasno da me svi mogu ćuti.
''Zašto obe zvučite tako uplašeno?'' Cassie je upitala,uplašeno gledajući prema simbolu.
''Nismo uplašene,već zabrinute.'' Dolazeći do mene,Anna je prebacila jednu ruku preko mojih ramena.
''Da,mi smo se već susrele s lovcima,oni nisu toliki problem. Promblem je onaj tko surađuje s njima.'' Objasnila sam,još gledajući u policu s knjigama. Nešto nije bilo u redu,samo nisam mogla otkriti što.
YOU ARE READING
Meant to be -Luke Hemmings
FantasyBella Foster živi u svijetu kojega normalni ljudi ne razumiju.U svijetu u kojem su Demoni,Duhovi,Vukodlaci i Vampiri stvarna stvorenja a ne plod mašte . Ipak nijedno to svorenje nije ni do koljena Belli jer ona je viještica.Nakon što se u život nje...