Chapter Eleven

149 21 3
                                    

Tri sata Bella je sjedila na tavanu okružena prašnjavim kutijama i svakakvim knjigama. Nije pronašla ništa što bi joj pomoglo i svakom prolazećom minutom postajala je sve više bijesna i frustrirana.

''Nije moguće da u svim ovim stvarima nema ničega što bi bilo od koristi. '' Gunđala je dok je listala još jednu knjigu. Zastala je kada je vidjela sliku ogrlice ispod koje je pisalo 'ogrlica +čarolija +Super mjesec+ Nemeton =duh mrtve osobe.'

Bella nije imala pojma gdje će pronaći tu ogrlicu. Stavila je knjigu na stranu i otišla do jedne od kutija u kojoj je vidjela magične predmete, nadajući se da će ju pronaći. Ali nije imala sreće.

U trenutku kada je htjela odustati i pokušati naći drugo rješenje, osjetila je kako je nešto vuče do police s knjigama. Nekoliko sekundi zbunjeno je gledala u policu a onda je jedna knjiga pala ispred nje.

Knjiga se otvorila na stranicu koja je bila izdubljena a u izdubljenom dijelu ležala je ogrlica koju je Bella tražila.

Uzimajući ogrlicu, Bella je otišla do knjige koju je bila ostavila i pogledala upute za korištenje ogrlice.

Znala je gdje pronaći Nemeton i potrebna čarolija već je bila napisana. Problem je bio Super mjesec. Bella nije znala kada će se pojaviti i to ju je brinulo.

Uzela je knjigu i ogrlicu te otišla u svoju sobu. Odlučila je pokušati pronaći datum Super mjeseca na internetu i nadala se da će biti uskoro.

'2014 Super mjesec' upisala je u Google tražilicu. Nekoliko sekundi kasnije milijun linkova iskočilo je, ali prvi je uhvatio Bellinu pažnju.

''...2014 Super mjesec pojavit će se na nebu 25. ožujka...'' Bella nije mogla vjerovati kakvu sreću ima.

''Pa to je danas..'' Uzela je knjigu i počela tražiti detalje, a kada ih je pronašla znala je da mora požuriti. Uzela je ogrlicu i spremila ju u džep zajedno s knjigom te obula starke i potrčala iz sobe. Uzela je jeknu s vješalice pored vrata i bez pozdrava napustila kuću.

Otišla je u šumu gdje se nalazi Napuštena kuća, ali ovoga puta otišla je još dublje . Otišla je do čistine u čijoj je sredini stajao jedan veliki panj. Nemeton. Oduvijek je bio tu, ali samo oni s nadnaravnim moćima ga mogu pronaći.
Na sredini Nemetona bilo je udubljenje u obliku ogrlice. Pogledavši u nebo, vidjela je mjesec ali znala je da još nije vrijeme. Mora čekati da mjesec bude točno iznad Nemetona i ogrlice dok ona izgovara čaroliju.

Nekoliko minuta poslije, mjesec je bio na svom položaju. Stavljajući ogrlicu na njeno mjesto, Bella je počela izgovarati riječi čarolije.

PHASMATOS MANEX, UN DOMO HAX, FERO ADIUVEX.

Ponovila ju je nekoliko puta dok se Leilin duh nije pojavio ispred nje.

''Moramo požuriti, nemamo puno vremena, '' Rekla je Bella.

''Tvoji roditelji su u staroj tvornici malo izvan grada. Budi oprezna. '' Rekla je Laila, i s posljednjim smiješkom nestala.

''Gdje je ona?'' Upitala je Annabelle dok je pokušavala nazvati Bellu. Svaki put poziv bi bio odbijen i prebačen na glasovnu poštu. A Annabelli se to nije svidjelo.

''Možda spava,'' Predložio je Calum, pokušavajući ostati pozitivan. Ali čak i on je znao se Bella uvijek javlja na mobitel kada netko od njih nazove.

''Adam, znaš li gdje je Bella?'' Annabelle je upitala ulazeći u Bellinu i Adamovu kuću. Vidjevši kako Adam frustrirano baca mobitel na kauč, shvatili su da ni on ne zna gdje mu je sestra.

Meant to be -Luke HemmingsWhere stories live. Discover now