Luke's point of view
"Kako ju misliš pitati da ti bude cura?" Ashton je upitao. Calum,Ashton i ja sjedili smo u mom dnevnom boravku i razgovarali o Belli.
"Moram je prvo pitati hoće li ići na ples samnom." U petak je školski ples. Ne znam zašto ravnatelj opće održava te plesove na kraju semestra,ali zahvalan sam mu.
"I što ćeš onda?" Calum je upitao.
"Pa,budući da je dopušteno učenicima da pjevaju na plesu,otpjevati ću pjesmu koju sam napisao za nju i na kraju pjesme pitat ću je." Objasnio sam. Da,napisao sam pjesmu za nju.
"To ti je dobra ideja. Ako Bella išta voli onda je to glazba." Ashton je potvrdno klimnuo glavom. Odlično,pomislio sam.
"Jeste li vi u redu s tim? Mislim,da ja i Bella hodamo?" Možda se čini glupo to pitati ali oni su njezini najbolji prijatelji i želim biti u dobrim odnosima s njima.
"Dok god je ne povrijediš,s nama je to cool." Rekao je Calum a Ashton je potvrdno klimnuo glavom.
"Ali," Ashton je započeo s ozbiljnijim izrazom lica "ako joj slomiš srce,osobno ću te predati lovcima."
"Nikada ju ne bih povrijedio." Rekao sam,pomalo povrijeđen.
"Naš blagoslov imaš." Rekao je Calum s osmijehim na licu." Ali ima još jedna osoba od koje motaš imati blagoslov ako želiš da ti veza s Bellom uspije." Rekao je na što sam ga ja zbunjeno pogledao.
"Annabelle." Rekli su u isto vrijeme i prema načinu na koji su to rekli,znao sam da se stvarno moram potruditi.
Bella's point of view
"I,što ćeš učiniti?" Anna je upitala. Anna,Cassie i ja sjedile smo u mojoj dnevnoj sobi i gledale TV te pričale o mojoj situaciji s Lukeom.
"Pitat ću ga na spoj,točnije na ples." 21 stoljeće je,misilm da više nije važno tko koga pita na spoj.
"I što onda?" Cassie je upitala
"Ah,vidjet ćemo kako se stvari budu odvijale." Rekla sam,uzimajući punu šaku kokica.
Nakon onoga razgovora s Annom,shvatila sam da moram uzeti stvari u svoje ruke.
"Znaš,Calum mi je rekao da je Luke zaljubljen u tebe." Cassie je rekla na što sam se ja skoro ugušila kokicama.
"Ne šali se s tim." Oštro sam ju pogledala kada sam prestala kašljati.
"Ne šalim se." Rekla je ozbiljno. "On i Calum su pričali i Lukeu je izletjelo da je zaljubljen u tebe. A i očito je." Zakolutala je očima.
"Kako misliš 'očito je'?" Zbunjeno sam ju pogledala.
"Svi s dobrim vidom vide da je zaljubljen u tebe preko ušiju." Anna je rekla. Ako je tako,kako ja nisam ništa primjetila?
Prije nego sam mogla to pitati Annu,ulazna vrata naglo su se otvorila.
"Lovci su oteli Lukea."
✰
''Sve će biti u redu.'' Rekla je Anna po stoti put. Zadnja dva sata pokušavali smo pronaći gdje se Luke nalazi,ali lovci imaju vješticu na njihovoj strani koja blokira naše moći.
''Kako možeš to reći?'' Bijesno sam rekla. ''Luke može biti bilo gdje,a mi ne znamo kako ga pronaći.'' Počela sam hodati gore-dolje. Pokušala sam se sjetiti bilo čega što bi nam moglo pomoći ali mi je mozak bio potpuno prazan. Bila sam previše zabrinuta.
''A da koristimo crnu magiju?'' Ashton je predložio.
''Ne možemo.'' Anna je odgovorila. ''Za to nam treba kristal kojeg ne možemo aktivirati jer nam treba Luke.''
YOU ARE READING
Meant to be -Luke Hemmings
FantastikBella Foster živi u svijetu kojega normalni ljudi ne razumiju.U svijetu u kojem su Demoni,Duhovi,Vukodlaci i Vampiri stvarna stvorenja a ne plod mašte . Ipak nijedno to svorenje nije ni do koljena Belli jer ona je viještica.Nakon što se u život nje...