Chapter Ten

113 28 0
                                    

Tvoji roditelji su živi. Te četiri riječi nisu napustile Belline misli od kada ih je čula. Bila je u šoku. Iako ih nikada nije upoznala, Adam joj je govorio razne priče o njima dok je Bella još bila mala i željela ih je upoznati. Ali nije mogla prestati misliti o tome da su joj roditelji bili živi a nikada joj nisu dali nikakav znak. Nikada joj nisu poslali niti jedno pismo.

''To ne može biti istina,'' Bella je rekla. Sjedila je potpuno ukočeno na drvenoj stolici u Lukeovoj sobi. Koliko god je željela vjerovati njegovim riječima, nije mogla. To jednostavno nije moguće.

''Ali jest,'' započeo je Luke. ''kada sam bio u komi, bio sam na raskrižju naših svjetova ili kako god da se to već zove i vidio sam majku. Ona mi je rekla da su tvoji roditelji nestali onoga dana kada je izbio požar ali nisu umrli, jer nikada nisu došli na drugu stranu.''

''Ako su stvarno živi, kako to da, ni jednom u šesnaest godina, nisu ništa napisali?'' Uzdahnula je, zatvarajući oči.

Trebala joj je još jedna kava, ali nije imala snage otići po nju. Luke je ponovno uze za ruku, koja je sada za razliku od maloprije, bila hladna.

''Bella...'' započeo je, ali nije znao kako nastaviti. Liz mu je rekla što se dogodilo s Bellinim roditeljima, ali Luke nije imao srca reći joj. Ali morao je. '' Jesi li čula za Krug Danger?'' Shvatio je da bi bilo najlakše prvo vidjeti zna li Bella išta o njima.

Iako je to ime Belli zvučalo poznato, nje se mogla sjetiti gdje ga čula.

Danger je Krug jako opasnih i moćnih vještica i čarobnjaka, ako ikada čuješ za njih, znaj da smo svi u velikoj nevolji. Sjetila se Adamovih riječi.

''Da, Adam mi je davno govorio kako su oni najmoćniji Krug koji je ikada postojao. Poslije Leilinog. '' Bella je zbunjeno odgovorila. Nije razumjela što Danger ima s njenim roditeljima.

''Kakve veze oni imaju s mojim roditeljima?'' Luke ju je zabrinuto pogledao. Nije znao kako će reagirati i bojao se da ne uništi cijelu bolnicu.

''Prije šesnasest godina, Krug Danger oteo je tvoje roditelje.''

  ✰  

Bella je hodala gore-dolje po bolničkoj sobi pokušavajući nazvati Adama.

''Ugh!'' Frustrirano je bacila mobitel na krevet, duboko uzdišući. Kada joj je Luke rekao šokantne vijesti, prvo je pokušala nazvati Adama, ali nije odgovarao na njezine pozive. Imala je osjećaj da Adam zna puno više o nestanku njihovih roditelja nego što joj je govorio.

''Hey, znam da je ovo što sam ti rekao veliki šok, ali bar znaš da su živi.'' Luke je rekao, pokušavajući ju smiriti. I uspjelo mu je. Uzdišući, Bella je sjela natrag na neudobnu stolicu.

''U pravu si. Moram se smiriti.'' Duboko je udahnula i izdahnula par puta. Osjetila je kako njen bijes polako odlazi, ali još uvijek je bila uzrujana. ''Što ću učiniti?'' Upitala je, više sebe nego Lukea. Po prvi put, Bella Foster nije imala plan.

''Idi kući i odmori se. Ja sam sasvim u redu a ti moraš razgovarati s Adamom.'' Ideja nije bila toliko loša, ali Bella nije željela ostaviti Lukea samoga. Ne nakon svega što se dogodilo.

''Ne želim te ostaviti samoga,'' zabrinuto ga je pogledala. Luke se lagano nasmiješio. ''Pozvat ću Ashtona da mi pravi društvo.'' Uzeo je mobitel s malog ormarića koji je stajao pored njegova kreveta i poslao poruku Ashtonu da što prije dođe u bolnicu.

Nakon pet minuta, Ashton je došao u bolnicu. ''Gdje je soba Luke Hemmingsa?'' Pitao je sestru koja je bila na ulazu. ''Dolje niz hodnik, soba 207.'' Nakon što se zahvalio, potrčao je do sobe.

Ali kada je uhvatio kvaku, nešto ga je opeklo. Prepoznao je to kao čaroliju zaštite i znao je da ju je Bella postavila. ''Bella, ja sam. Makni prokletu čaroliju.''

''Oprosti,'' začuo je s druge strane i nakon nekoliko sekundi Bella je potvrdila da može ući.

''Dude, što ti se dogodilo?'' Upitao je Ashton kada je vidio u kakvom je stanju bio Luke.

''Lovci.''

''Možeš li ostati s njim na par sati? Ja moram razgovarati s Adamom.'' Bella je rekla. Ashton je klimnuo glavom sa zbunjenim izrazom na licu. ''Duga priča.'' Rekla je Bella kada je vidjela koliko je Ashton bio zbunjen. Poljubila je Lukea u obraz i otišla.

''Što se događa?'' Zbunjeno je upitao Ashton.

''Komplicirano je.'' Odgovorio je Luke.

  ✰  

''Adam!'' Bella je povikala ulazeći u kuću.

''Kuhinja!'' Čula je njegov odgovor. Bella je otišla u kuhinju gdje je vidjela Adama kako bezbrižno kuha. Nije imao pojma što ga čeka.

''Zašto se ne javljaš na mobitel?'' Upitala je na što ju je Adam zbunjeno pogledao.

''Zvala si me? Kada?'' Uzeo je svoj mobitel iz džepa i provjerio. Petnaest propuštenih poziva i dvadeset ne pročitanih poruka. ''Žao mi je, nisam opće čuo kada mi je zvonio.''

''Nije to sad bitno. Želim da mi kažeš sve što znaš o Krugu Danger i zašto bi oni željeli naše roditelje.'' U njenom glasu nije bilo niti malo sreće, samo tuga i ljutnja. Vidjevši da Bella ne želi čuti sranja i laži, Adam je duboko udahnuo i počeo govoriti.

''Naši roditelji bili su jedni od najmoćnijih u Chance Harboru. Imali su moći kakve su drugi mogli samo sanjati. I koristili su ih u dobre svrhe. Pomagali su ljudima koji su ih najviše trebali i Chance Harbor ih je volio. Ali onda, Krug iz druge zemlje došao je u grad da izazovu Krug naših roditelja na borbu jer su smatrali da su oni najbolji i da ih nitko ne može pobijediti. Ali kada su se suočili s našim roditeljima, skoro su izgubili. Da nisu podmetnuli onaj požar, bili bi pobijeđeni i roditelji bi nam sada bili ovdje. Ali pobjeda im nije bila dovoljna. Oteli su naše roditelje kako bi uzeli njihovu moć i postali još jači. Od tada nitko ih nije vidio i svi ljudi koji su znali za magiju u Chance Harboru su mrtvi ili su zaboravili.'' Kada je Adam završio s pričom, Bella je imala suze u očima. ''Zašto mi to nikada nisi rekao?'' Bila je povrijeđena što joj vlastiti brat nije rekao istinu o roditeljima.

''Jer sam znao da bi ih pokušala spasiti, ali to nije moguće, Bella. Krug Danger ih je odveo daleko odavde. Znali su da će ih netko pokušati spasiti i zato su se pobrinuli da ih nitko nikada ne nađe.'' Bella nije željela vjerovati u to. Bez riječi je napustila kuhinju i otišla na tavan gdje su bile sve magične stvari koje su njihovi roditelji posjedovali. Tražila je nešto što bi joj pomoglo kontaktirati Leilu. Morala je pronaći svoje roditelje.

[A/N] 

Kratko je. Užasno je. Pisala sam ovo u tri ujutro tako da... 

Ovo se događa kad brzo pišem,ali bar imate nastavak. Sljedeći će biti isto kratak,ali to je zato što se približava kraj ove kjige!

Ne znam hoću li pisati drugu sezonu,to ovisi o vama. 

Vote/Comment - ostavite svoja mišljenja. 

Hvala svima koji su čitali,glasali i komentirali,to mi puno znaći. <3 <3 

Xxx

Meant to be -Luke HemmingsWhere stories live. Discover now