Bölüm 7: Herkes nereye gitti

34 15 6
                                    


Buketin Annesi Banu dan 

' Banu  Banu  '

 - efendim Ahmet 

-Hadi kalk 

-Neredeyim ki

-Hala hastane koridorun dayız.  öyle boktan bir haldeydim ki sanki en başa dönmüştüm . Ne acı ve de başka bir şey hiç bir şey hissetmiyordum .  Ee ne demişler geçmişi ne kadar üstünü örtmeye çalışsan da mutlaka bir gün gün yüzüne çıkar . Ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu ama Ahmet hala yanımdaydı ve bu biraz iyi hissettirdi .  Etrafıma baktım uzun boğuk hastane koridorunda Gizem , İrem , Deniz paramparça olmuşlardı. Ailelerine arkadaşlarıma evlerine dönmelerini bir süre burada kalacağımı söylesem de beni yalnız bırakmayıp burada kalmayı seçtiler.  Hepsine minnettarım ama ah be tabi ki de Bediha ondan daha iyi falcı yoktur ki o görür geleceği apar topar kalktım koridorda saatlerce yere uyumam dan mahvolmuştu tüm vücudum  hemen ayağa kalktım ve Bediha nın evine gitmek için ayaklandım. Geldiğinden beri bir damla yaştan başka hiç bir şey görmediğim denizin yüzünü okşadım. 

- İyi olacak . buna inanmak zorundaydık Ahmet e tek gitmek istediğimi söyledim birazcık birlikte gitmek istediğini söylese de  kabullendi. Ah be bu halde nasıl araba kullanacağım , işe gitmek için hazırlandığım dan  yaptığım makyaj darmaduman olmuş elbisem kir içinde topuklu ayakkabılarım dik durmak istemesem de bana kalk Banu kızın için kalk diyor sanki , arabaya binip çalıştırdım Bediha nın evi buradan yaklaşık 15 dk dı yola koyuldum o yolun nasıl tuhaf geçtiğini anlatamam .sonunda geldim hızlı adımlarla Bediha nın kapısını çaldım .

-Kimsiniz 

-Berdüş benim Banu 

-Banu  , ne oldu bir haber mi var . 

-Berdüş bunu çözse çözse sen çözersin , konuşmamız lazım Bediha ya bayağdır Berdüş demediğim aklıma geldi .  Ama şuan olduğum durumdan daha korkunç hiç bir şey yoktu . olayları yıllar öncesine kadar biliyordu o benim çocukluk arkadaşımdı Aliyi de çok iyi tanıyordu kahve falında ondan iyisi yoktu durumu anladığı gibi sert sade iki kahve yaptı . Kahve soğuyana kadar ikimizde konuşmadık . Yaklaşık 5 dk sonra Bediha kahve falını eline aldı ve anlatmaya başladı .

-Banu 

-Evet Bediha 

-Banu bu çok karışık bir yıkım iki toparlanım var , yani kötü bir yıkım olucak iki farklı olay toparlanma olacak, banu tümör belki olur belki olmaz ama kızın ameliyat olabilir bu bir sarsıntı  Banu acele etmelisin bir şeyleri düzeltmek için çok fazla zamanın kalmadı kaçtığını biliyorum yüzleşmekten korkuyorsun ama Aliyi öldürenlerle yüzleş hemde hemen çünkü , 

-Evet çünkü 

-Banu , ölen tek kişi Ali olmayabilir .   

-Ne demek bu Bediha 

-Buket i izliyorlar ne zaman ne yapacaklar bilemeyiz ama bari onu kurtar . 

Aptal gibi izliyordum yarım yamalak dinlemeye çalışır gibiydim yorgundum hemde çok yorgun ama bu işi ben halledebilirdim. ve bu iş bugün bitecek ti . Devamını dinlemeden masadan telefonumu alıp çıktım . Hızlı bir şekilde eve geldim üstüme altıma rahat pantolon ve sweat giydim kasım ayındaydık ve hava soğuktu . altıma giydiğim uzun askeri botunu giydim hem yürümem daha rahat olurdu saçlarımı at kuyruğu yapıp mahvolmuş makyajımı temizleyip yenisini yaptım , kötü olduğumu kimse bilmemeli değil mi ? öyle . 

yaklaşık 30 dk sonra tekrar arabadaydım . Gidiyordum üstünden tam 13 yıl olmuştu karakola gidip polis memuru ile görüştüm hapishane deki bir mahkumla görüşmek için izin talebinde bulundum ve onay geldiği için bulunduğu yere gittim gri duvarların içindeki o kadar ölü ruh beni tiksindiriyordu , kaç hayatı mahveden kaç aptal insanın burada tutulduğunu bilmek bile beni öfkelendiriyordu  kırılmaz camın arkasındaki aşağılık pisliği bekliyordum . Sonunda geldi beni görmek onu şaşırtmış olsa gerek neden geldiğimi anlamıyor gibiydi bu işin içinde başka bir iş vardı . Bundan başka çevrede pislik çoktu ama bu değilse kim ? 

-Ooo  LOREN kozmetiğin güzel sahibi banu hanım bilmem kaç yılsa sonra neden teşrif ettiniz . 

-Kes te şu lanet sesini iyi dinle  , tam 13 yıldır bu tuhaf odanın içindesin müebbet yemeni sağladım istersen cezamı da çekerim geri bu pis yerden çıkarsın 10 yıl sonra ne dersin ? 

-Anlat bakalım ne istiyorsun 

-Kızımı rahat bırak yeterli 

-Banu ben sana ve Aliye ihanet ettim evet cezamı da çekiyorum ama  önceden Ali abi ile çalıştım , kızını bende severim Buket e hiç bir  zaman dokunmam dokunmadım . 

-Nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum ama biliyorum Engin sen buket e dokunmasın ama başka kimse aklıma gelmiyor . 

-Bak Banu bundan 13 yıl önce benim ailemi tehdit ettiler sırf bu yüzden en yakın arkadaşım Aliyi öldürdüm bende kötüyüm ama   iki çocuğum vardı sende biliyorsun candan da çok hastaydı , bu olayları buketin gözü önünde olması bir tesadüftü artık hiç bir şey geri alınamaz ama  çok pişmanım . Bana bunu zorla yaptırtan adamın ne ismini nede cismini bilmiyorum sana yardım edebilecek konumda değilim ama irtibat kurarlarsa haber veririm. 

-Teşekkürler Engin şimdi gitmem lazım bu arada karında çocuklarında çok iyi iyi günler 

-İyi günler Banu , teşekkür ederim .

oradan çıktıktan sonra  derhal hastaneye gidip durumu incelemeliydim. hastaneye geldiğimde kimse yoktu koridorda tedirgin adımlar attım. 

-Ahmet , Filiz , Deniz ,İrem ,Gizem neredeyse herkes e seslendim ama kimse yoktu 

sahi HERKES NEREYE GİTTİ ? 

.

.
.

.

.

.

.

. UMARIM BEĞENİRSİNİZ SÜREKLİ YAZMAYA VE SİZİ MERAK ALTINDA BIRAKMAMAYA ÇALIŞIYORUM İYİ OKURLAR (:

NOKTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin